موضوع: "اخبار"

رکورد زنی آمریکا با افزایش بیماران مبتلایان به کرونا

نوشته شده توسطرحیمی 14ام فروردین, 1399

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۷۸۵ هزار و ۸۰۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با افزایش بیش از ۲۲۰۰۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته رکوددار است.

هشدار دوباره گردان‌های حزب الله به آمریکا

نوشته شده توسطرحیمی 14ام فروردین, 1399

 

به نقل از المیادین، گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرد:

ما ماهیت جنایتکارانه دولت دونالد ترامپ را می شناسیم و به این دولت درباره هرگونه اقدام خصمانه علیه ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت هشدار می‌دهیم.

گردان‌های حزب الله افزود: اگر خروج نیروهای آمریکایی از عراق ادامه یابد و آنها به صورت کامل از عراق خارج شوند هیچ کدام کشته نخواهند شد.

گردان‌های حزب الله تاکید کرد:

ما بر اساس وظیفه دینی می‌جنگیم نه بنا به درخواست طرفی خاص.

ادامه »

وقتی زوج کنیایی نام فرزند خود را علی خامنه‌ای می‌گذارند + فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 14ام فروردین, 1399

 

یک زن و مرد کنیایی از روی علاقه فراوان به ایران و ولایت فقیه، نام فرزندانشان را به ترتیب روح الله خمینی، علی خامنه ای، مرتضی مطهری و حسین بهشتی گذاشته اند.

بسیاری از کنیایی ها علاقه فراوانی به کشورمان دارند و همینطور رهبر معظم انقلاب را الگوی خود در زندگی می دانند.

دانلود

تحرکات نظامی آمریکا را به دقت رصد می کنیم

نوشته شده توسطرحیمی 14ام فروردین, 1399

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:

کوچک ترین چشمداشت به امنیت ایران

با شدیدترین واکنش ما روبرو خواهد شد.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا علیه السلام با اشاره به تحرکات نیروهای آمریکایی در اطراف کشور به خصوص در عراق اظهار کرد:

در روز‌های اخیر فعالیت‌های نظامی آمریکا در فضای عراق و خلیج فارس قدری توسعه نشان می‌دهد. در فضای روانی و رسانه‌ای هم به شکل انبوهی در حال خبرپراکنی هستند نسبت به این‌که علیه مجموعه‌های مقاومت در عراق و حشدالشعبی نیاتی را دارند. ما این فعالیت‌ها را کاملا زیر نظر داریم و در مجموعه‌های جمع آوری اطلاعاتی ما تمامی این فعالیت‌ها ثبت می‌شود و به لحظه ما آن را دنبال می‌کنیم و مجموعه‌های دفاعی کشور ما همگی با هوشیاری از مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی کشور در حال دفاع هستند.

ادامه »

ایران هیچ جنگی را آغاز نمی‌کند

نوشته شده توسطرحیمی 14ام فروردین, 1399

 

 

ظریف خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا:

 


ایران هیچ جنگی را آغاز نمی‌کند،

 


بلکه کسانی را که مرتکب آن می‌شوند، ادب می‌کند.

 

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود خطاب به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا نوشت:

« آقای ترامپ دوباره فریب جنگ‌طلبان همیشگی را نخور.

 

ایران دوستانی دارد.

 

هیچکسی نمی‌تواند میلیون‌ها «نائب» داشته باشد».

 

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در واکنش به ادعای مسئولان آمریکایی مبنی بر اینکه ایران به دنبال صدمه زدن به نظامیان این کشور در عراق بود، تصریح کرد:

«ایران هیچ جنگی را آغاز نمی‌کند،

بلکه کسانی را که مرتکب آن می‌شوند، ادب می‌کند».

تغسیل اموات کرونایی تهران با مشارکت ۲۰۰ طلبه

نوشته شده توسطرحیمی 13ام فروردین, 1399

 

تغسیل اموات کرونایی تهران با مشارکت ۲۰۰ طلبه

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه تهران گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه و مرکز خدمات حوزه با سازمان بهشت زهرا، با مشارکت حدود ۲۰۰ طلبه تهرانی تغسیل اموات کرونایی انجام می‌شود.
 
محمد معراجی، مداح اهل بیت علیه السلام و مدیر روابط عمومی حوزه علمیه تهران اظهارداشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور آیت‌الله اعرافی دستور ویژه‌ای برای فعالیت‌ حوزویان در این راستا صادر و برنامه‌ریزی برای این فعالیت‌ها را نیز به حوزه‌های علمیه هر استان واگذار کرد. در این راستا در حوزه علمیه استان تهران، ستاد بحرانی با حضور مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، حوزه خواهران، گروه‌های جهادی زیر نظر معاونت تبلیغ، مدیران مدارس حوزه علمیه و گروه جهادی امام رضایی‌ها تشکیل شد.

ادامه »

در عراق چه خبر است: کودتا، تهاجم نظامی یا عملیات فریب؟

نوشته شده توسطرحیمی 12ام فروردین, 1399

 

آمریکا پس از ۱۷ سال حضور در عراق نه‌ تنها به اهداف خود دست نیافته بلکه با یک بن‌بست در این کشور مواجه شده است.

آمریکا در سال ۲۰۰۳ به بهانه سلاح‌های کشتار جمعی به عراق حمله کرد. هدف اصلی آمریکا این بود که این کشور را تحت تسلط خود قرار دهد تا هم بر منابع نفتی این کشور دست پیدا کند و هم بتواند تهدیداتی را علیه مرز‌های ایران ایجاد کند. ۱۷ سال از آن زمان گذشته و آمریکا نه تنها به اهداف خود نرسیده بلکه با یک  بن بست در عراق مواجه شده است.

تمام سیاست‌های آمریکا در عراق با شکست مواجه شده است. آخرین تیر ترکش آمریکا یعنی ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی نیز نه تنها به تضعیف محور مقاومت منجر نشد بلکه سرعت پیروزی‌های جریان مقاومت تسریع شد.  

علاوه بر این پارلمان عراق طرح اخراج نظامیان آمریکایی از عراق را تصویب کرد و مردم با راه پیمایی میلیونی آن را تایید کردند. طرح آشوب و “بی دولت سازی” نیز که از مهرماه در عراق شروع شده نتوانسته به موفقیت برسد. به همین دلیل به نظر می‌رسد که آمریکا سعی دارد تا توطئه‌ای دیگر را در عراق اجرا کند که بسیاری معتقدند که این کشور چه بسا به دنبال کودتا و یا  تجزیه عراق باشد. در ادامه جدیدترین اقدامات آمریکا در عراق و اهداف آن بررسی خواهد شد.

ادامه »

بیانیه‌ سپاه: کوچک‌ترین خطای دشمن آخرین خطای آنان خواهد بود

نوشته شده توسطرحیمی 12ام فروردین, 1399

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای

با پاسداشت یوم الله ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی،

کوچک ترین خطای دشمنان شرور و ماجراجو در هر نقطه ای

علیه جمهوری اسلامی ایران را آخرین خطای آنان قلمداد و تاکید کرد:

پاسخ های قاطع و ویرانگر جبهه انقلاب اسلامی باورناپذیر بوده

و حتی فرصت ابراز پشیمانی به آنان نخواهد داد.

 

 

در بخشی از این بیانیه آمده است:

با گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸ با اراده آحاد ایرانیان در همه‌پرسی بی‌نظیر و معنادار دهم و یازدهم فروردین ماه همان سال، به رغم توطئه ها و نقشه های پلید و شیطانی نظام سلطه و استکبار در مهار ، محدودسازی و فروپاشی این انقلاب و نظام مترقی ؛ جمهوری اسلام و ملت عظیم‌الشأن ایران بالنده تر و پویاتر از چهار دهه گذشته روند تکامل و آرمانی خود به سمت تمدن سازی نوین اسلامی را استمرار می‌بخشد ، به گونه ای که هم اینک روح، تفکر و گفتمان این معجزه بزرگ، خطوط تماس و نفوذ ایران اسلامی را حتی فراتر از منطقه راهبردی غرب آسیا ، به کابوس سردمداران آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان پلید آن تبدیل کرده است.

ادامه »

پویش ملی "در خانه بمانیم"

نوشته شده توسطرحیمی 6ام فروردین, 1399

 

#به_یاری_خدا_کرونا_را_شکست_خواهیم_داد

محتواسازی‌های مردمی که پویش ملی “در خانه بمانیم” را عملیاتی می کند، برای تبدیل شدن یک پویش به یک فرهنگ تنها بیان و متن کفایت نمی‌کند، لازم است محتواسازی‌ها به صورت خودجوش و مردمی تداوم داشته باشند.

#به_یاری_خدا_کرونا_را_شکست_خواهیم_داد

محتواسازیهای بصری می توانند کمک شایانی به زیرسازی فرهنگی برای یک پویش باشند. بعد از شیوع ویروس کرونا هم لزوم در خانه ماندن هم به عنوان یک هدف اجتماعی مورد استفاده کنشگران، مسئولان و محتواسازان فضای مجازی قرار گرفت.

پویش در خانه ماندن تنها به بیان مسئولان محدود نشد و برای تأثیرگذاری بیشتر به یک هنجار اجتماعی تبدیل شد. هنجاری که با نقل شفاهی مردم  و محتواسازی عمومی به صورت خود جوش و توسط مردم شکل گرفت.

این محتواهای تولید شده تنها به عرضه در رسانه های رسمی و دولتی محدود نشد و توسط مردم در صفحات شخصی و شبکه‌های مجازی دست به دست شدند. در ادامه بخشی از این محتواسازی‌ها را می‌بینید:

ویروس کرونا ,

ادامه »

استیصال رژیم صهیونیستی در برابر کرونا!

نوشته شده توسطرحیمی 6ام فروردین, 1399

 

وقتی«کرونا» پوشالی بودن ادعاهای رژیم صهیونیستی را ثابت کرد.

یک رسانه رژیم صهیونیستی در اشاره به بحران این رژیم در پی شیوع ویروس کرونا اعلام کرد کمبود پزشک و نبود تخت خالی سبب بروز هرج و مرج در مراکز بیمارستانی شده و هیچ کس هم نمی‌داند که چه باید کرد.

تسنیم