موضوع: "فراماسونری"

مراسم شیطانی ماسونها با حضور سران اروپا در افتتاح تونل سوئیس؟!+فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 15ام تیر, 1397

 

مراسم شیطانی ماسونها با حضور سران اروپا در افتتاح تونل سوئیس؟!+فیلم

تحلیل برنامه عصر شبکه افق
 

گزارش تحلیلی از مراسم آیینی عجیب افتتاحیه بزرگترین تونل جهان در سوئیس!

این مراسم که با حضور سران کشورهایی اروپایی برگزارشد.به بهانه افتتاحیه این تونل در نمایشی تمام تصورات انسان معاصر از ارتباط با جهان برتر  به چالش کشیده شد و در عصر ترانس مدرن، غرب مقصد خود را ارتباط با اجنه و شیاطین معرفی میکند!.
 
این مراسم نمایانگر بسیاری از اعتقادات جریان حاکم در غرب است که در گذشته تمام تلاش خود را در مخفی کردن افکار خود داشتند اما آرام آرام در سالهای اخیر بدون هیچ ترسی پرده از افکار شیطانی خود بر می دارند و مقصد آینده بشر را پس از مدرنیته در عصر ترانس مدرن ارتباط با شیاطین معرفی می کنند!.

نماد بز بافومت شیطان پرستی

در نمایش این مراسم، بافومت (یکی از خدایان پاگانیست ها و شیطان پرستان) حضوری فعال داشته و در انتهای مورد پرستش نمادین قرار گرفته و راهنمای انسان ها به سمت تکنولوژی و علم می شود. 

توصیه می کنیم کلیپ زیر را ببینید:

 

مراسم افتتاح تونل Gotthard در سوئیس

یکی از عجیب ترین خبرهای دوران معاصر، که سال2016 پیش رخ داد، مراسم افتتاح تونل Gotthard در سوئیس بود.

 

اول با توضیحی درباره تونل Gotthard شروع کنیم

تونل Gotthard در زیر کوه‌های آلپ به طول ۵۷ کیلومتر احداث شده و هدف اصلی آن ساده کردن حمل و نقل بار به سوئیس از طریق کوه‌های آلپ است. عملیات احداث این تونل ۱۷ سال طول کشیده و حدود ۱۱ میلیارد یورو هزینه داشته است. مراسم افتتاح تونل با حضور رهبران اروپایی از جمله آنجلا مرکل و فرانسوا اولاند و نخست وزیر ایتالیا، ماتیو رنزی، برگزار شد. طبیعتاً آنچه در مراسمی در این سطح اجرا میشود، نمیتواند به عنوان یک شوخی بیمزه و یا حرکاتی نمایشی مطرح شود و باید درباره جزئیات آن و پیام هر حرکت، به دقت فکر شده باشد.طی آن شیطان پرستان مناسک و مراسم خاص خود را اجرا کردند و اعجاب حاضران را برانگیختند.

 

؟؟؟؟؟؟؟

 

این مراسم چه پیامی داشت؟

این مراسم با رژه افرادی شروع می‌شود که لباس کار پوشیده اند تا کارگران دخیل در این پروژه را نمایندگی کنند. اما این افراد مانند بردگانی مسخ شده راه میروند.

gotthard tunnel workers

در بخش دیگری از مراسم که قرار بود برای بزرگداشت کارگرانی که در حین انجام کار جان خود را ازدست داده اند، باشد، آن‌ها را مانند حشراتی بی‌ارزش که در هوا معلق شده‌اند به تصویر کشیده است که در مقابل تصویر موجودی شیطانی به نام Baphomet تکان میخورند.

gotthard-dead-workers

gotthard-dead-workers-2

بعد از رژه کارگران، یک واگن کسانی را به صحنه می‌آورد که مردم عادی را نمایندگی میکنند. این افراد سمبل کسانی هستند که قرار است از این تونل عبور کنند. در این مراسم هر جا که مردم عادی را خواستند نشان دهند، آن‌ها را موجوداتی نیمه عریان نشان داده‌اند که همه ذهن آنها معطوف به شهوات جنسی است، تا نشانی از حقارت و بردگی آن‌ها باشد.

gotthard-people-1

در صحنه بعدی موجودی با بالهای بزرگ بر فراز محل نمایش به پرواز درمی آید که لوسیفر یا همان ابلیس، را نمایندگی میکند و بازیگران در مقابل او به خاک می افتند.

gotthard-lucifer

بعد از آن مردی با لباس و شاخهای بز وارد صحنه می‌شود که همه بازیگران به او تعظیم میکنند. این شخص که Baphomet نام دارد موجودی شیطانی را نمایندگی میکند که ادعای سلطنت بر نوع بشر را دارد.

gotthard-baphomet

مراسم در بیرون سالن و در فضای باز ادامه پیدا میکند و وقتی مرد بزنما میخواهد وارد شود جماعتی از زن و مرد در جلوی او راه می‌روند که همه لباس عروسی پوشیده اند و انگار که این مردبزنما داماد همه آنهاست.

gotthard-baphomet-brides

بعد وقتی که روی پرده بزرگ تصویر چشمی که همه چیز را میبیند، می افتد، همه حضار به این مرد بزنما سجده میکنند.

gotthard-baphomet-eyes

صحنه بعد زنی است که در مقابل او تعظیم کرده میگوید که حالا شما پادشاه این عالم هستید.

gotthard-baphomet-king

گول ژستهای اومانیستی و سکولار و روشنفکرانه رهبران غربی را نباید خورد. همه رهبران رده بالای غربی عضو این فرقه های شیطان پرستی و خرافی هستند. عمق اعمال جادوگرانه و خرافه ای که در چنین مراسمی انجام می‌شود را به سختی می‌شود در مراسم شمن‌های قبایل وحشی آفریقایی یافت.

فراماسونری چگونه سازمانی است؟ چه نوع ارتباطی با بهائیت دارد؟

نوشته شده توسطرحیمی 25ام مهر, 1391

   یکی از زمینه های پیوند بهائیت با زرسالاری یهود، سازمان صهیونیستی و نیمه مخفی فراماسونری(Freemasonry)  است.1

       فراماسونری جمعیتی کاملاً سری و دارای تشکیلات منظم جهانی است که برارکان دولت های جهان و اکثر وجوه زندگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جوامع ، سلطه یافته است. تشکیلات فراماسونری آنگونه که درانگلستان و پس از آن درفرانسه و آلمان و آمریکا درقرن هجدهم و پس از آن پدید آمد2، به سازمان مخوف، پیچیده و بسیار ذی نفوذی مبدل شد که از طریق اعمال نفوذهای مخفیانه، خواست ها، اراده و منافع لایه های مختلف طبقات سرمایه دار عصرجدید را پیش می برد.

   این سازمان اسرارآمیز3 با تشکیل لژهای4 متعدد درجذب نخبگان و دولتمردان کشورهای مختلف و پرورش فکری آنها اقدام می نماید و با استفاده از نفوذ انها درارکان اجتماعی و حکومتی، پنجه های قدرت و نفوذ خود را درحاکمیت کشورها فرو برده و استعمار را درنیل به اهدافش یاری می نماید.

 فراماسونری و صهیونیسم

   فراماسونری دارای پیوندهای نزدیک با صهیونیسم و درواقع بازوی سازمانی سرمایه سالاری جهانی یهود است که با استفاده از شبکه های فعال پیچیده، پرقدرت و مرموز فراماسونری، اندیشه حکومت برجهان را درسرمی پروراند؛«هدف، حکومت ماست… زمانی که نوبت حکومت ما فرارسد تکیه کلام خود یعنی عبارت آزادی، مساوات و برادری را عوض نخواهیم کرد، بلکه مقصود خودمان را با الفاظ دیگری از قبیل حق آزادی و وظیفه مساوات و هدف برادری ادا خواهیم کرد. در نتیجه، تمام حکومت ها را به استثنای حکومت خودمان از بین خواهیم برد… [آن گاه] با دست های محکم و قوی حکم فرمایی می کنیم و چون قدرت را از دست کسانی که مطیع ما شده اند به دست آورده ایم جاه طلبی های بی مورد و حرص و آز و انتقام بی رحمانه و کینه را منحصربه خود می نمائیم. ما هستیم که با ترور، همه جا را احاطه می کنیم و افراد زیادی را با عقاید مختلف و روش های متفاوت دراختیارمی گیریم5».

   این شبکه ها، از عوامل ذی نفوذ درسیاست خارجی  و نیز سیاست های داخلی دولت های امپریالیستی غربی، به ویژه آمریکا هستند(6) و راه استعماررا برای سیطره برسایرکشورهای جهان هموارمی سازند.

صفحات: 1· 2