« منتخبی از آثار گروه‌های تواشیح در مدح حضرت زهرا سلام الله علیها+دانلودنخستین تسبیح تربت را چه کسی ساخت؟ »

دیدار رهبر معظم انقلاب در روز با سعادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها با جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام

نوشته شده توسطرحیمی 11ام فروردین, 1395

در روز با سعادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها، جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت (علیهم السلام) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها جمعی از مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. 

گزیده بیانات رهبر انقلاب در این دیدار  بشرح زیر می باشد:

اینکه بگویند فردای دنیا، فردای مذاکره است، دنیای موشک نیست، این اگر از روی ناآگاهی گفته شود که ناآگاهی است؛ اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است/ اگر نظام اسلامی دنبال فناوری و مذاکره باشد، اما قدرت دفاعی نداشته باشد، مقابل هر کشور فزرتی که تهدید کند باید عقب‌نشینی کند.

در مذاکره هم باید قوی بود. جوری باید مذاکره کرد که سرمان کلاه نرود. اینکه ما مذاکره کنیم روی کاغذ بنویسیم ولی تحریمها برطرف نمیشود و تجارت راه نمی افتد معلوم میشود اشکالی هست/ در آنجا هم باید خود را قوی کنیم

جمهوری اسلامی باید از همه‌ی ابزارها استفاده کند. بنده با گفت‌وگوی سیاسی مخالف نیستم، البته نه با همه؛ در سطح مسائل جهانی با گفت‌وگوی سیاسی موافقم/ امروز هم روزگار موشک است و هم مذاکره.

اینکه مداحان برای مدافعان حرم می‌خوانند بسیار با ارزش است؛ در این شکی نیست/ در کنار این، یک کار مهم‌تری هست و آن تقویت باورهای جوانان است/ دشمن دارد علیه باور به اسلام، باور به کارآمدی نظام اسلامی و باور به امکان تداوم نظام اسلامی کار می‌کند.

 


فرم در حال بارگذاری ...