« اگر سرعت اینترنت‌تان کند شده اینجا کلیک کنیدانقلاب با مردم انقلاب شد »

رهبر انقلاب: از این آقایی که آمده [ترامپ] متشکریم!

نوشته شده توسطرحیمی 19ام بهمن, 1395

دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش
هم‌زمان با نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء صلی الله علیه و آله  صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.
تصاویر این گزارش به مرور تکمیل می‌شود.

گزیده فرمایشات رهبر معظم  انقلاب، در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش:

حادثه‌ی تعیین‌کننده‌ی ۱۹ بهمن ۵۷، برای رژیم آن روز غیر قابل انتظار و برای ما انقلابیون رزق لایحتسب از جانب خدا بود.

رزق لایحتسب باید در همه‌ی کارهای جبهه‌ی مؤمن رعایت شود؛ درست است که محاسبات عقلی و مادی لازم است اما یک جایی هم برای محاسبات فراتر از مادی باز بگذارید.

از این آقایی که آمده [ترامپ] متشکریم!

تشکر به‌خاطر اینکه زحمت ما را کم کرد؛ چهره‌ی واقعی آمریکا را نشان داد. آنچه که ما در سی و چندسال می‌گفتیم -فساد سیاسی، اقتصادی و اخلاقی و اجتماعی در دستگاه حاکمه‌ی آمریکا- این آقا آمد در دوره‌ی انتخابات و بعد از انتخابات این را علنی و عریان کرد

الان هم با این کارهایی که می‌کند، بچه‌ی پنج ساله را دستبند می‌زند، نشان می‌دهد حقیقت آمریکا چیست و حقوق بشر آمریکایی یعنی چه.

 رئیس‌جمهور جدید آمریکا می‌گوید باید از اوباما متشکر باشید! چرا؟

متشکر باشیم به‌خاطر داعش و آتش در عراق و سوریه و حمایت علنی از فتنه‌ی ۸۸؟ او بود که تحریم‌های فلج‌کننده برای ملت ایران آورد؛ البته به خواسته‌اش نرسید و هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را فلج کند

[ترامپ] می‌گوید از من بترسید! نه؛ مردم پاسخ این حرف‌ها را در ۲۲ بهمن خواهند داد و نشان می‌دهند ملت ایران چه موضعی در برابر تهدید می‌گیرد.

در سالروز بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی در ۱۹ بهمن ۵۷، فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش، صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «آب هرگز نمی میرد» صبح فردا در مراسم ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در همدان رونمایی می‌شود. رهبر انقلاب به‌تازگی مطالعه‌ی این کتاب خاطرات دوران دفاع مقدس را به پایان رسانده‌اند. همچنین در این مراسم از تقریظ‌های رهبر انقلاب بر سه کتاب «»، «» و «دختر شینا» با موضوع دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.


فرم در حال بارگذاری ...