« وادی یابس در روایات آخرالزمان کجاست؟به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله محمد صدر »

ملاک ورود افراد به مجلسین، سرافرازی در آزمون ولایتمداری باشد

نوشته شده توسطرحیمی 1ام اسفند, 1394

نیاید روزی که غربت ولایت را ببینیم و سکوت کنیم. اگر از ولایت فاصله بگیریم دروغ، زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و دوری از محور اسلام نیز به سراغ ما می‌آید.

حجت الاسلام مومنی در یادواره سادات شهید عنوان کرد

ملاک ورود افراد به مجلسین، سرافرازی در آزمون ولایتمداری باشد

استاد حوزه علمیه قم گفت: کسانی را به مجلسین بفرستید که در بحث ولایت امتحان پس داده باشند و لنگ نزنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در مراسم قرائت دعای توسل و یادواره شهدای سادات استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به اینکه شهدا فدایی ولایت هستند، اظهار کرد: ولایت از ناموس برای ما مقدس‌تر است و کسی که بخواهد در این حریم وارد شود مستند، مستدل و با الفاظ سنجیده آن را رد می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا در وصیت نامه‌هایشان بر حمایت از ولایت تا آخرین قطره خون تاکید کردند، بیان کرد: در دفاع از ولایت مصلحت اندیشی مطرح نیست و کسی نمی‌تواند در این صحنه محافظه کار باشد.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه کسانی را به مجلسین بفرستید که در بحث ولایت امتحان پس داده باشند و لنگ نزنند، ابراز کرد: مجاهدت با مال و جان در دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه کاری بود که شهدای ما کردند و جوانی، باورها و هر چه داشتند را در این مسیر نثار کردند.

مومنی ادامه داد: نیاید روزی که غربت ولایت را ببینیم و سکوت کنیم. اگر از ولایت فاصله بگیریم دروغ، زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و دوری از محور اسلام نیز به سراغ ما می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین دفاع از ولایت را از حضرت فاطمه (سلام الله علیها) یاد بگیرند، بیان کرد: این قدر دغدغه‌های رهبری را تبدیل به غصه نکنید. مصلحت اندیشی نکنید و صریح و شفاف و روشن مواضعتان را بیان کنید.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه کسانی هستند که با مال و جانشان در راه خدا مجاهدت می‌کنند، اظهار کرد: این مجاهدت شرط دارد و آن راه ندادن شک، تردید و دو دلی در دلها است.

مومنی تصریح کرد: کسانی که نفاق دارند برای رفتن نیز آماده‌اند و ما از این ریزش‌ها نگران نیستیم. پس از این ریزش‌ها رویش‌ها پدید می‌آید. ما سرباز ولایت هستیم و هر چه می‌خواهند به ما برچسب بزنند. این مملکت از آن امام زمان(عج) است و تنها جایی است که پرچم امام زمان در جهان در آن برافراشته شده و بر من ثابت شده است که رهبرم نایب امام زمان(عج) است.

وی با تاکید بر اینکه ورود به حریم ولایت را نمی‌پذیریم، افزود: امروز شاهدیم در حمایت از ولایت شک و تردید در قلب برخی افراد ایجاد شده است که این از نفاق است. مردم ما در 9 دی نشان دادند که پشتیبان ولایت هستند و شهدای ما فدایی ولایت بودند.

منبع:مسجد مقدس جمکران،


فرم در حال بارگذاری ...