« دانلود مراسم شب سوم محرم با نوای کربلائی جواد مقدم(غریب مدینه امیرکلا)+دانلودمداحی شب سوم محرم 1394 با نوای حاج حسن خلج + دانلود »

ملت صدماتی که به انقلاب اسلامی وارد کرده‌ و عزتی که پایمال نموده‌اید به خوبی نظاره می‌کنند..

نوشته شده توسطرحیمی 25ام مهر, 1394


بسیج دانشجویی دانشگاه شریف خطاب به نمایندگان مجلس:

یقیناً با این رأی به‌زودی همگان خواهند فهمید که چه ظلمی به اسلام صورت گرفته و از آن پس دیگر هیچ‌گاه سرتان را در برابر خدای متعال و ملت ایران و حتی مظلومین و مستضعفین جهان بلند نخواهید توانست کرد. بدانید که امروز لکه‌ی ننگی بر پیشانی‌تان نقش بسته که پاک نخواهد شد مگر با توبه‌ای نصوح. ملت ما این صدماتی که به انقلاب اسلامی وارد کرده‌اید و عزت ملت را پایمال نموده‌اید به خوبی نظاره می‌کنند و می‌فهمند و قطعاً این اقدامات شما را بی‌جواب نخواهندگذاشت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در بیانیه ای به تبیین اتفاقاتی که در مجلس رخ داد پرداخته است.که متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَنْ يجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا»(النساء/141)

و خداوند هرگز بر [زيان] مؤمنان براي کافران راه [تسلطي] قرار نداده است

انقلاب اسلامی در دوره‌های گوناگون چالش‌های فراوانی را تجربه کرده است که به اذن خدای تعالی از همه آن‌ها با سربلندی و عزت بیرون آمده است و امروز این ثمره خون هزاران شهید در یکی از پیچیده‌ترین دوران خود به سر می‌برد.

زمانه‌ای که دشمنان گسترده‌ترین هجوم خود را برای استحاله جمهوری اسلامی آغاز کرده‌اند ولی بسیاری از مسئولان کشور و نمایندگان مردم سهل‌انگارانه و پای‌کوبان ورود اسب تروای دشمنان این مملکت را به نظاره نشسته‌اند.

این بیانیه، صدای جوانان انقلابی است که با چشمان خود قربانی شدن آرمان‌های والای انقلاب خود را در بازی‌های سیاسی برخی افراد و غفلت برخی از مسئولان می‌بینند. مسئولانی که به‌طور اتفاقی دست شیطان بزرگ را می‌فشارند، به‌طور اتفاقی از حقوق ملت ایران چشم‌پوشی می‌کنند، به‌طور اتفاقی سخنان رهبر انقلاب را تحریف می‌کنند و به‌طور اتفاقی آرمان‌های اماممان را وارونه جلوه می‌دهند. همه این مشاهدات از یک سو و دیدن شادی دشمنان انقلاب و آدمکش‌های زمانه، این شیاطین سپاه ابلیس و امید وافی که به استحاله این نظام پیداکرده‌اند از سوی دیگر، درد و نگرانی دلسوزان انقلاب اسلامی را بسیار بیش از پیش کرده است.

در چنین شرایط خطیری دانشجویان انقلابی اعتراض خود را به روند کنونی تحولات کشور اعلام می‌کنند و هشدار می‌دهند که نخواهند گذاشت خون پاک هزاران شهید والامقام که در راه اعتلای کلمه توحید ریخته شده است خدای‌ناکرده با بی‌خیالی و سهل‌انگاری و انحراف عده‌ی معدودی از مسئولین به هدر برود و تا آخرین نفس با دشمنان همیشگی این ملت در پیکار خواهند بود و خواب و غفلت احدی مانع نخواهد شد تا وظایف خود در قبال این انقلاب را به فراموشی بسپارند.

و اما در برهه کنونی اتفاقاتی در مجلس افتاد که باید زوایای آن برای ملت ایران روشن گردد:

- کمیسیون برجام با آرای نمایندگان مجلس از طرف آن‌ها موظف شد تا با بررسی این سند معایب و محسنات آن را شناسایی کرده و پیشنهادی براساس این گزارش به صحن مجلس برود.

- کمیسیون فوق با ساعت‌ها بررسی و جلسات تخصصی با کارشناسان حوزه‌های مختلف گزارشی مفصل ازآنچه در برجام رخ خواهد داد ارائه کرد.

- این گزارش نقاطی تاریک را از برجام مشخص می‌کند که هر یک موجب مشکلات امنیتی، علمی، اقتصادی و … برای کشور خواهد شد و اثبات می‌کند که اهم خطوط قرمز رهبری در آن زیر پا گذاشته‌ شده است.

- اما علی‌رغم این گزارش مفصل برخی از افراد بدون در نظر گرفتن گزارش کمیسیون برجام که مورد اعتماد نمایندگان بود طرحی را به مجلس ارائه کردند که نه‌تنها عملاً اجازه‌ی اجرای کامل برجام را به دولت می‌دهد بلکه حائز نقاط ضعفی بیش از نقاط ضعف برجام است.

- این طرح در حالی در مجلس به تصویب رسید که چند ده تن از نمایندگان غایب بودند.

- متأسفانه با دیکتاتوری تمام، رئیس مجلس این طرح را در کم‌تر از نیم ساعت به تصویب رساند. طرحی که در آن برای سالیان طولانی و حتی بعضاً ابدی کشور تصمیم‌گیری شده.

- همه‌ی این اتفاقات با این توجیه صورت می‌گرفت که «نظام به چنین تصمیمی رسیده».

اکنون ما دانشجویان لازم می‌دانیم نکاتی را خطاب به نمایندگان و خصوصاً رئیس مجلس بگوییم:

۱. بیان جملاتی از این دست که «نظام تصمیم گرفته» به چه معناست؟ آیا جز این است که نظام جمهوری اسلامی از دستگاه‌های مختلف تشکیل شده و مجلس شورای اسلامی هم یکی از سه رکن این نظام است؟ چرا برخی از مسئولین سعی دارند با این جمله‌ی بی‌معنی اذهان را مشوش کرده و اهداف سیاسی خود را دنبال کنند؟ این درحالیست که بارها مقام معظم رهبری بر این نکته تأکید داشته‌اند که روند قانونی بررسی برجام طی شود. ایشان صریحاً اعلام کردند که در این روند توصیه‌ای به مجلس ندارند و مجلس شورای اسلامی خودش بررسی کرده و به تصمیم برسد. چرا برخی با چنین جملاتی نظر خود را به دیگران تحمیل کرده و در قلب جمهوریت نظام اسلامی دیکتاتوری برقرار کرده‌اند؟

۲. آیا هنگام تصمیم‌گیری پیرامون چنین طرح بسیار مهمی که شاید بتوان گفت از مهم‌ترین مصوبات مجلس در تاریخ انقلاب اسلامی است، این تعداد بالای غایبین توجیهی دارد؟

۳. آیا رأی آوردن در انتخابات دور بعد آن‌قدر برای شما مهم بود که چشم خود را روی معایب برجام بستید؟ واقعاً شما گمان کرده‌اید با پذیرش چنین ننگی می‌توانید نظر مردم را جلب کرده و برای خود رأی جمع کنید؟

۴. آیا شما سخنان دشمنان قسم‌خورده‌ی این ملت را نمی‌بینید که چگونه برای آینده‌ی این مملکت نقشه‌ها کشیده‌اند؟ آیا نمی‌بینید که شیاطین برای پذیرش برجام چگونه قهقهه‌ی مستانه سرمی‌دهند؟

۵. چرا با ساده‌انگاری غربی‌ها را دوستان مورد اعتماد ملت ایران فرض کرده‌اید و می‌گویید آن‌ها نمی‌توانند زیر حرف‌هایشان بزنند؟ چطور می‌توانید به شیطان این‌قدر خوش‌بین باشید در حالی که خداوند بارها و بارها به تأکید فرموده: «ان الشیطان لکم عدو مبین»؟

یقیناً با این رأی به‌زودی همگان خواهند فهمید که چه ظلمی به اسلام صورت گرفته و از آن پس دیگر هیچ‌گاه سرتان را در برابر خدای متعال و ملت ایران و حتی مظلومین و مستضعفین جهان بلند نخواهید توانست کرد. بدانید که امروز لکه‌ی ننگی بر پیشانی‌تان نقش بسته که پاک نخواهد شد مگر با توبه‌ای نصوح. ملت ما این صدماتی که به انقلاب اسلامی وارد کرده‌اید و عزت ملت را پایمال نموده‌اید به خوبی نظاره می‌کنند و می‌فهمند و قطعاً این اقدامات شما را بی‌جواب نخواهندگذاشت.

از خداوند متعال برای آن دسته از مسئولین که نسبت به دشمن ساده‌انگار هستند طلب بصیرت و آگاهی داریم و کسانی را که منافع انقلاب را به پای دغدغه‌های حزبی و انتخاباتی خود می‌ریزند به خدا واگذار می‌کنیم.

والسلام علی من اتبع الهدی

 


فرم در حال بارگذاری ...