آرشیو برای: "مهر 1394, 16"

گلایه درشکه چی های قم و پاسخ زمان شناسانه آیت الله العظمی بروجردی(ره)

نوشته شده توسطرحیمی 16ام مهر, 1394
خاطره ای شنیدنی از زبان آیت الله العظمی سبحانی؛ حضرت آیت الله سبحانی ، پیش از ظهر امروز در لابلای بیانات امروز خود در گردهمایی بزرگ مبلغان ماه محرم به بیان خاطره ای شنیدنی از نوع بیان و رفتار زمان شناسانه مرحوم حضرت آیت الله بروجردی (ره) پرداختند. معظم… بیشتر »

بزرگان شیعه به روضه خوانی افتخار کرده اند / عزاداری سید الشهدا(علیه السلام) سرمایه شیعه است.

نوشته شده توسطرحیمی 16ام مهر, 1394
آیت الله علوی بروجردی درآستانه ماه محرم و ایام تبلیغی در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، محرم را فرصتی مناسب برای ارتباط مبلغان با مردم دانست و گفت: ما در آستانه محرم هستيم و آقايان براي تبليغ به نقاط مختلف کشور تشريف برده و فرصت ارتباط میان ما و مردم… بیشتر »

مجموعه روضه و سینه زنی دهه اول محرم ۱۳۹۳ (۱۴۳۶ ه.ق) با نوای کربلایی حمید علیمی+دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 16ام مهر, 1394
مجموعه روضه و سینه زنی دهه اول محرم ۱۳۹۳ (۱۴۳۶ ه.ق) با نوای کربلایی حمید علیمی به صورت فایل زیپ  می باشد. شب اول محرم 93 (59۵5 MB) شب دوم محرم 93  حجم فایل 73,680 KB شب سوم محرم 93  حجم فایل 73,235 KB شب پنجم محرم 93   حجم فایل 56,044 KB شب ششم محرم… بیشتر »

امام علی(علیه السلام) چه کسانی را باعث فراری دادن مردم از دین می داند؟

نوشته شده توسطرحیمی 16ام مهر, 1394
آیت‌الله سبحانی در درس خارج اصول در مسجد اعظم قم با اشاره به روایتی از حضرت امیر علیه السلام ، اظهار کرد: حضرت در این حدیث فرمودند: « فقط دو شخص کمرم را شکستند، عالمی که از انجام گناه ابائی ندارد و نادانی که اهل عبادت باشد. آن عالم با ارتکاب گناهان،… بیشتر »

توصیه های آیت الله مکارم برای محرم

نوشته شده توسطرحیمی 16ام مهر, 1394
  از سیاسی نکردن مراسم تا پرهیز از قربانی کردن در معابر عمومی آیت الله العظمی مکارم شیرازی بر توجه مردم، خطبا و مداحان به اصولی در عزاداری ها تاکید کرد و گفت: از آمیختن مجالس حسینی به مسائل سیاسی جناحی بپرهیزید، مراقب باشید بازیچه دست افرادی نشوید که… بیشتر »

مطمئن باشید رهبر معظم انقلاب آل‌سعود را رها نمی‌کنند.

نوشته شده توسطرحیمی 16ام مهر, 1394
محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در حاشیه هفتمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: سخنان و موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب دولت عربستان را تکان داد/هر شخص یا مسئولی که در فاجعه منا کارشکنی کرده باید مجازات شود وی با تاکید بر اینکه گروه حقیقت‌یاب… بیشتر »

شهید و شهادت

نوشته شده توسطرحیمی 16ام مهر, 1394
شهید یعنی عبور کردن از خود و رسیدن به خدا. (شهید کسی است که در دنیا نه ریاست میخواهد ونه مال وثروت از جسم و همه دارایش استفاده میکند جهت خدمت به مردم و سر افرازی دین اسلام ،شهید اتصال ما با انبیا وائمه و خداست) امام على علیه السّلام فرمودند: إِنَّ اللّه… بیشتر »

اگر ایران فریاد نزده بود...

نوشته شده توسطرحیمی 16ام مهر, 1394
گزیده‌ای از سخنرانی سیدحسن نصرالله در دیدار با مبلغان و مرثیه‌سرایان: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار سالانه‌اش با مبلغان و مرثیه‌سرایان در آستانه‌ی ماه محرم‌الحرام درباره‌ی جنایات و نقش آل‌سعود در منطقه، فاجعه‌ی منا، اوضاع سوریه،… بیشتر »

همسرت که حسینی باشد...

نوشته شده توسطرحیمی 16ام مهر, 1394
همسرت که حسینی باشد... تورا زهیر می کند... بیشتر »

مرا که خسته ترینم ، کسی نمی خواهد ...

نوشته شده توسطرحیمی 16ام مهر, 1394
دلم گرفته شهیدان ؛ شما مرا ببرید ! مرا ز غربت ِ این خانه تا خدا بِبَرید ! مرا که خسته ترینم ، کسی نمی خواهد . . . . . کَرَم نموده دلم را مگر شما بِبَرید . . ! بیشتر »

تصاویر باکیفیت حرم سیدالشهدا(علیه السلام) برای چاپ پوستر و بنر

نوشته شده توسطرحیمی 16ام مهر, 1394
تصاویر باکیفیت حرم سیدالشهدا(علیه السلام) برای چاپ پوستر و بنر برای مشاهده در سایز و کیفیت اصلی آنها را در رایانه خود ذخیره و دوباره بازگشایی کنید برای دریافت تصاویر در سایز اصلی کلیک کنید. بیشتر »

روز مباهله

نوشته شده توسطرحیمی 16ام مهر, 1394
  معنای لغوی و اصطلاحی مباهله مباهله در اصل از «بَهل» به معنی رها کردن و برداشتن قید و بند از چیزی است. اما مباهله به معنای لعنت کردن یکدیگر و نفرین کردن است. کیفیت مباهله به این گونه است که افرادی که درباره مسئله مذهبی مهمی گفتگو دارند در یک جا جمع… بیشتر »