« "شیخ نمر" پیش از اعدام به مادر خود چه گفت؟رژیم آل سعود، شیخ نمر رهبر شیعیان این کشور را اعدام کرد. »

بیانیه حوزه علمیه محدثه به مناسبت اعدام شیخ نمر : بکُشید ما را! ملت ما بیدارتر می شوند.

نوشته شده توسطرحیمی 12ام دی, 1394

آل‌سعود سرانجام با وجود همه مخالفت‌های شدید با اعدام روحانی برجسته شیعی ، شیخ نمر و بی توجه به همه احساسات و عواطفی که مریدان این شیخ شهید و نیز افکار آزاده و سلیم جهان نسبت به وی داشتند؛ دست خود را به خون پاک وی آغشته کرد، جنایتی را رقم زد که نسخه آل‌سعود را زودتر از موعد درهم خواهد پیچید.

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

خبر تأثربرانگیز اعدام آيت الله شيخ نمر و 46 نفر از بيگناهان، جهان اسلام را در بُهت و تعجب فرو برد، به خصوص اينكه اين جنايت تحت عنوان خوارج و تكفير صورت گرفت؛ اگر كسانى تاكنون ترديد داشتند كه كانون فتنه و تكفير در جهان، آل سعود هستند با اين نمونه آشكار جاى ترديدى باقى نماند.

به يقين اين جنايت، بدون اطلاع آمريكا نبوده است، آل سعود خائن به واسطه رذالتی که در اداره امور خویش دارند،خدمتگزاری آمریکا را در منطقه اختیار کرده اند و بدون اجازه آمریکا دست به هیچ اقدامی نمی زنند.ایادی استکبار و سردمدارن ظلم یزیدی در دنیا بدانند که این اقدام آنها نه تنها به وحدت شیعه و سنی لطمه نخواهد زد بلکه بر بصیرت آنها خواهد افزود و آنها را متحدتر خواهد کرد.

دسیسه بازان و مزدوران آمریکایی سعودی بدانند به یقین و به زودی انتقام خون پاک وی گرفته خواهد شد .ما هنوز داغ عزیزانمان در منا بر دلهایمان سنگینی می کند و قطعا این اقدام آل سعود خبیث، آتش انتقام ما را شعله ورتر خواهد کرد و طومار هستی آن را هر چه زودتر در هم خواهد کشید.


نظر از: پشتیبانی کوثر بلاگ [عضو] 

با سلام
کاربر گرامی ضمن تشکر مطلب شما در منتخب ها درج گردید.
موفق باشید.

1394/10/12 @ 21:13
نظر از: مدرسه علمیه الزهراء«س»ارومیه [عضو] 

تسلیت عرض میکنم شهادت شیخ نمر را به محضر امام زمان (عج) و همه شیعیان جهان

اللهم عجل لولیک الفرج

1394/10/12 @ 18:52


فرم در حال بارگذاری ...