« به من رحم کن بی قرارم بیا . . . / کلیپاتحادیه عرب: به ایران برای تغییر سیاست‌های خود دو ماه فرصت می‌دهیم! »

اظهارات مرجع بعثی علیه دیگر مراجع تقلید بخاطر شهید نمر

نوشته شده توسطرحیمی 21ام دی, 1394

وی در جدید ترین اظهارنظر خطاب به مراجع تقلید شیعه و دیگر معترضان و منتقدان به اعدام شیخ نمر، گفته:

چرا هیچ گاه به اعدام شهروندان عراقی اعتراض نکردید و اکنون بخاطر اعدام نمر دهان باز کردید؟!



با رصد اخبار چند سال اخیر عراق و بررسی تحرکات و موضع گیری های «محمود الصرخی» روحانی نمای شیعه ای که مدعی دیدار با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شده، بر کسی پنهان نیست که او مزدور و عامل نفوذی آل سعود در عراق است.

«محمود الصرخی» معروف به “سید حسنی” که سال گذشته ناپدید شد و در محل نامعلومی پنهان شده، اکنون و بعد از اعدام شهید نمر توسط رژیم منحوس آل سعود، سر و کله اش پیدا شده تا پاسخ میلیون دلاری که از دستگاه امنیتی سعودی دریافت کرده را بدهد و به عنوان مزدور آنان در عراق نقش آفرینی کند.

وی در جدید ترین اظهارنظر خطاب به مراجع تقلید شیعه و دیگر معترضان و منتقدان به اعدام شیخ نمر، گفته: چرا هیچ گاه به اعدام شهروندان سنی در عراق و سوریه اعتراض نکردید و اکنون بخاطر اعدام نمر دهان باز کردید و برای او گریه می کنید؟!

این اظهار نظر به وضوح تلاش آل سعود برای فتنه انگیزی و ایجاد جنگ شیعی - سنی در منطقه را نشان می دهد.

شایان ذکر است، الصرخی که عضو سازمان اطلاعات و امنیت رژیم منحله بعث عراق بوده، بعد از سقوط رژیم صدام جذب سازمان اطلاعات و امنیت سعودی شد و طی چند سال اخیر در چندین طرح مختلف برای سعودی ها نقش آفرینی کرده که یکی از اصلی ترین و مهم ترین طرح های وی تلاش برای حمله به حرم سید و سالار شهیدان، حضرت أبا عبدالله الحسین علیه السلام بوده که توسط سازمان اطلاعات عراق خنثی شد.

لازم به ذکر است، وی همواره تلاش می کنند حضرت آیت الله سیستانی را مرجع تقلیدی ایرانی و غیر عراقی معرفی کنند و از این طریق تلاش می کنند از محبوبیت او در میان شهروندان عراقی بکاهند.

منبع : شیعه آنلاین

 

 


فرم در حال بارگذاری ...