« شهادت امام سجاد علیه السلامدانلود مداحی علم میکوبه بر زمین،محمودکریمی »

افشای توطئه انگلیسی در هیات‌های مذهبی + فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 10ام مهر, 1396

سخنرانی شنیدنی از حسن رحیم پور ازغدی را در خصوص افشاگری برخی از راه‌های نفوذ انگلیسی‌ها در هیات‌ها و مراسم‌های مذهبی می‌شنوید.

 این روزها به هر کوی و برزنی که سر بزنی، مجلسی از محافل حسنی برپاست، مجالسی که برپا کنندهای آن، تمام عشق و ارادت خود را در طبق اخلاص می‌گذارند تا بتوانند خادمی هر چند کوچک در این دستگاه با کرامت و پر برکت باشند.

اما همیشه و در هر حالی باید مراقب بود، گاهی اوقات این شور اگر با شعوری حسینی همراه نباشد، و با صرف پیروی کورکورانه انجام بگیرد ، روزنه‌ای خواهد شد برای ورود بدعت‌ها و  رسم و رسومی که هیچ پشتوانه عقلی و منطقی پشت آن‌ها نیست.

استاد حسن رحیم‌پور ازغدی، در یکی از جلسات سخنرانی خود با اشاره به این موضوع به نکاتی جالب اشاره می‌کند که شنیدن آن بر همه عزاداران مکتب حسینی واجب و لازم خواهد بود.

ازغدی در بخشی از صحبت‌هایش چنین می‌گوید: اسنادی از وزارت خارجه انگلیس منتشر و افشا شد که طبق آن، گفته می‌شد انگلیسی‌ها در ایران، عراق و هند دست سرمایه گذاری‌هایی کلان کردند تا بتوانند درمحافل مذهبی و هیات های مذهبی، از جمله بین شیعیان  نفوذ کنند و با سوء استفاده از این جریان پاک و ارزشمند اهل بیت، این جریان مبارک موثر در تاریخ شیعه و انقلاب  را به عامل مخدر و تفرقه بین مسلمین جلوه دهند.

حتی در یکی اسناد آنها آمده است که بین بعضی از هیات های مذهبی اشعاری را برای مداحی در اختیار آنها قرار می دادند که کاملا بدعت بود.  قمه توزیع می‌کردند بین عزادارن با بودجه خودشان و اینها همه دست‌هایی است که پشت پرده در این زمینه دخالت دارد و باید این دخالت را دید.

البته ممکن است یک مداحی با اخلاص دروغ بگوید و یک عزادار با صداقت قمه بزند. ما بحثی با کسی که این کار را انجام می دهند نداریم، آنها ممکن است معذور هم باشند چون با صداقت انجام می‌دهند. اما توجه داشته باشید که پشت این جریان و پرده‌ها گاهی چه دست هایی در کار است برای اینکه تفرقه و فتنه ایجاد کند.

باشگاه خبرنگاران

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: خادم المهدی [عضو] 
5 stars

مفید و به جا بود

1396/07/10 @ 11:36


فرم در حال بارگذاری ...