« سه عامل هلاکت انسانمراسم شب خاطره دفاع مقدس با حضور رهبر انقلاب »

بغضِ اهواز

نوشته شده توسطرحیمی 5ام مهر, 1397
 
 
حادثه‌ی تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از مردم عزیزمان در اهواز به دست تروریستهای مزدور، یک بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان قسی‌القلب ملت ایران را آشکار ساخت. ما داریم در راه افتخار، اعتلاء و پیشرفت حرکت می‌کنیم و در این راه دشمن زیاد داریم. همیشه باید این را در یاد داشت که ما خیلی دشمن داریم.
 
در پی حادثه‌ی تروریستی صبح شنبه ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم عزیزمان در اهواز منجر شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با تسلیت به خانواده‌های شهدای عزیز این حادثه‌ی تلخ و تأسف‌بار دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی را موظف کردند تا با سرعت و دقت، دنباله‌های جنایت‌کاران را تعقیب و آنان را به سرپنجه‌ی مقتدر قضائی کشور بسپارند.
رهبر انقلاب در دیدار روز گذشته مدال‌آوران کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی با ایشان، مجددا با اشاره به این حادثه‌ی تلخ، آن‌را کاری بزدلانه خواندند: «البتّه این کاری که اینها کردند، کار بزدلانه‌ای بود؛ [وقتی] با مسلسل حمله کنید، به یک عدّه‌ای که نه سلاح دارند، نه توان دفاعی دارند، خب معلوم است که یک عدّه‌ای به شهادت میرسند؛ امّا کار، کار شجاعانه‌ای نیست، کار بزدلانه است. کار شجاعانه را جوانهای ما کردند؛ هرکدام در یک میدانی: شماها در میدان ورزش، یک عدّه‌ای در میدان دفاع مقدّس، یک عدّه‌ای در میدان علم؛ آنها کارهای شجاعانه و باارزش است.»
۱۳۹۷/۰۷/۰۲
 
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR گوشه‌های از این حمله‌ی بزدلانه و تلخ را در نماهنگ «بغضِ اهواز» به قاب تصویر می‌کشد.
 

نماهنگ: نماهنگ | بغضِ اهواز

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 60.5 MB

 

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم15.5 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 13.2 MB


فرم در حال بارگذاری ...