« نواهنگ «دهاتی» با نوای حاج محمود کریمیگشاده رویى »

ترانه‌ انگلیسى گروه وتر درباره داستان عاشورا+ فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 25ام تیر, 1398

 

هر کس حسین عليه السلام را بشناسد عاشقش می‌شود. عشق‌ات را به همهٔ جهان معرفی کن!  انتشار ترانه After You (بعد از تو) کاری از گروه هنری وتر درباره داستان عاشورا .

معرفی امام حسین عليه السلام به جهان مسلما از بهترین اقدامات در جهت صلاح بشریت و ظهور منجی شمرده میشود و استفاده از هنر و رسانه قویترین ابزار برای این منظور است. امروزه به جرات میتوان گفت یکی از پر مخاطب‌ترین قالب‌های هنری در جهان موسیقی است که تاثیر غیر قابل انکاری در جوامع و بخصوص جوانان دارد. استفاده از این ابزار قدرتمند میدانی است که تا بحال از تفکر دینی ناب خالی مانده و اغلب در دست افکار پوسیده و دنیازده بوده است.

پس از نامه مهم مقام معظم رهبری به جوانان غربی که به letter۴u معروف شد، گروه هنری وِتر بر آن شد تولید آثاری موسیقایی به زبان انگلیسی و با تمرکز بر ذائقه مخاطب جوان غربی را در دستور کار قرار دهد که پس از فراز و نشیب‌های بسیار اولین اثر از این مجموعه به نام After You تحت نام هنری #Vetr به مرحله انتشار رسید.

داستان کربلا و گفتگوی اصحاب با امام حسین عليه السلام در شب عاشورا موضوعی است که دستمایه تولید این ترانه انگلیسی قرار گرفته است. ایده‌ای که برگرفته از یکی از روضه‌های پر تکرار استاد پناهیان درباره حضرت اباالفضل عليه السلام بوده است و در مراحل تولید هم توانسته در مضمون و محتوا از نظرات ایشان بهره‌مند شود که این گروه ازخدمت این استاد فرزانه و همه دوستانی که در این راه ما را یاری کردند تقدیم کنیم.

متاسفانه با توجه به انحصار رسانه‌ای در غرب و تسلط اربابان باطل، رساندن پیام‌های حق به گوش جهانیان با دشواری‌های جدی روبروست که کمک تک تک شما را می‌طلبد. از این رو هر کس بتواند در این مسیر قدمی بردارد و این پیام را به گوش اهلش برساند، قطعا سهمی در ادامه راه امام حسین عليه السلام و حضرت زینب، نجات بشریت و زمینه‌سازی ظهور، و اطاعت از امر، ولی زمان برده است.

دانلود فيلم خوب

دانلود با كيفيت متوسط

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: منــــــــــاره [عضو] 

سلام مطلب جالبی بود
https://fatemehalzahraarak.kowsarblog.ir/
به وبلاگ ماهم سر بزنید.یه سوال اگه اشکال نداره بازدید روزانتون چند نفره؟

1398/05/02 @ 01:16
پاسخ از: رحیمی [عضو] 

سلام
بستگی بببه موقعیت و زمانها داره. بعضی از روزها تا 5000 بازدید و حتی بیشتر هم داریم. حداقل 200 بازدید داریم روزانه

1398/05/20 @ 11:13
نظر از: منــــــــــاره [عضو] 
5 stars

سلام.به وبلاگ ماهم بیائید.
https://fatemehalzahraarak.kowsarblog.ir/
در صورت تمایل تبادل لینک

1398/04/26 @ 19:16
نظر از: مرکز تخصصی معصومیه شهرکرد [عضو] 
5 stars

سلام دوست عزیز مطالب وبلاگتون بسیار عالی است
احسنت موفق باشید.

1398/04/26 @ 08:18


فرم در حال بارگذاری ...