« احکام ضروری و اختصاصی اعتکافشیعه دل‌آشوبِ یمن تا دمشق... / سروده تقدیمی به تکاوران شهید ارتش »

تشیع انگلیسی مقدس نمایی می‌کند اما ریشه اش سکولار است/ برخی با ادعای دینمداری سعی در ضربه زدن به اسلام دارند

نوشته شده توسطرحیمی 1ام اردیبهشت, 1395
فضای اسلام در برابر کفر به شیعه در برابر سنی است و در این راه با استفاده از نمایندگان قلابی شیعه و سنی که همگی تکفیری و وهایی هستند سعی در ایجاد تفرقه و نفاق میان مسلمین جهان را دارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:

هدف اصلی تشیع انگلیسی تغییر فضای اسلام در برابر کفر به شیعه در برابر سنی است و در این راه با استفاده از نمایندگان قلابی شیعه و سنی که همگی تکفیری و وهایی هستند سعی در ایجاد تفرقه و نفاق میان مسلمین جهان را دارند.

حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی شامگاه سی و یکم فروردین ماه در نشست بررسی تشیع انگلیسی ـ اسلام آمریکایی که در مجموعه حوزه هنری برگزار شد، با اشاره به اسلام نمایی تشیع انگلیسی گفت: قبل از انقلاب اسلامی ایران بسیاری از کشورها و رهبرانشان دین را نوعی ننگ می دانستند اما امروز بسیاری خود را متصل به دین معرفی می‌کنند و از همین راه سعی در ضربه زدن به اسلام و جهان تشیع را دارند تا از یکپارچگی آن جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه مسأله شیعه انگلیسی مسأله تازه‌ای نیست، گفت: تشیع انگلیسی ریشه تاریخی اش به صدر اسلام باز می‌گردد همانطور که بسیاری امیرالمومنین علی علیه السلام ، سیدالشهدا امام حسین علیه السلام و دیگر ائمه را در مواقع خطر تنها گذاشتند همانطور که امروز بسیاری در ایام عزاداری محکم سینه می‌زنند اما در آن زمان اگر بودند هیچگونه کمکی نمی‌کردند پس تشیع انگلیسی فقط شامل شخص یا شبکه‌ی خاصی نمی‌شود.

رحیم پورازغدی اظهار داشت: هدف اصلی تشیع انگلیسی تغییر فضای اسلام در برابر کفر به شیعه در برابر سنی است و در این راه با استفاده از نمایندگان قلابی شیعیان اهل سنت که همگی تکفیری و وهایی هستند سعی در ایجاد تفرقه و نفاق میان مسلمین جهان را دارند.

وی با اشاره به مخالفت اهل سنت با وهابیون ادامه داد: امروزه شاهدیم در قلب اروپا نیز تشیع مظلوم واقع شده است چنانچه وهابیون دارای امکانات رسانه‌ای بوده اما اهل تشیع و اهل سنت مدام سرکوب شده و تحت فشار مستکبران قرار دراند تا آنجا که حتی شاهد ترور بسیاری از عالمان شیعی و سنی به دست نیروهای تکفیری هستیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراز داشت: هیئت‌های مذهبی، مداح‌ها، طلبه‌ها باید مردم را آگاه کنند تا تفکرات سازماندهی، شناخته و افشا شوند، همانطور که دسته‌های گوناگون با انجام برخی امور مانند قمه زنی در حق تشیع ظلم می‌کنند و ظلمی که این دسته افراد به تشیع می‌کند بیشتر از صدمه دیگر دشمنان به شیعه است.

وی عنوان کرد: چندی پیش جان کری در دیدار با مقامات اسرائیلی با اشاره به جنگ سی ساله میان فرقه های مسیحیت، نوید این اتفاق در خاورمیانه را با مدیریت استکبار داد همانطور که امام راحل در وصیت نامه عبادی سیاسی خودشان با اشاره به نفوذ مستکبران به حوزه‌ها و روبه‌رویی با ملبس‌های در اختیار استکبار را گوشزد کرده بودند.

وی گفت: تشیع انگلیسی دین نمایی و مقدس نمایی می‌کند اما ریشه اش سکولار است و این جریان در پی ایجاد مساجد، حوزه ها و هیئت های سکولار با هدف ایجاد جاهلیت در میان شیعیان است.

منبع: خبرگزاری رسا


فرم در حال بارگذاری ...