« هشدارهای حضرت زهرا سلام الله علیها به مسلمانانروحانی وابسته به دنیا اسیر القاب و عناوین می شود »

دختران کدام خیابان انقلاب؟!

نوشته شده توسطرحیمی 11ام بهمن, 1396

 

به بهانه هنجارشکنی اخیر شُل حجابان و معرکه گیری رسانه ای دشمن؛

دختران کدام خیابان انقلاب؟!

این که در حال حاضر برخی کانال ها و سایت های معاند از تعابیری چون نوع رفتار خاص دختران خیابان انقلاب ، ذوق مرگ شده اند باید از آن ها پرسید به راستی دختران کدام خیابان انقلاب؟!

در روزهای اخیر به بهانه انتشار معدود تصاویری از دخترانی که با ژست های خاصی بر روی یک سکو و بلندی ، حجاب نیم بند خود را که معمولاً روسری است بر می دارند، رسانه های بیگانه همچون بی بی سی، سی ان ان، دویچه وله و رسانه های ضدانقلابی چون رادیو زمانه، رادیو فردا و کانال های تلگرامی چون آمدنیوز و … به صورت عجیبی به این موضوع پرداخته اند به گونه ای که ذوق زدگی مفرط آن ها از چنین مسایلی به گونه ای است که به تعبیر برخی از فعالان رسانه ای شاهد پروپاگاندای جالبی در این باره هستیم.

این که در حال حاضر برخی کانال ها و سایت های معاند از تعابیری چون نوع رفتار خاص دختران خیابان انقلاب ، ذوق مرگ شده اند، باید از آن ها پرسید به راستی دختران کدام خیابان انقلاب؟!

همان خیابان انقلابی که در همین ایام دهه فجر همچنان یکی از بزرگترین نمادهای حق طلبی شهیدان گلگون کفن وطن است یا خیابانی که برخی عناصر فریب خورده در آن در قضایای فتنه سال 78 و 88 و البته 96 به خیال خود با سردادن برخی شعارهای ساختارشکنانه به دنبال جمع کردن بساط نظام اسلامی بوده و هستند؟!

به راستی کدام خیابان انقلاب؟! همان که برای به ثمر نشستن انقلاب، جوانان و رهگذرانش خون خود را بر زمین ریخته شده دیدند و حتی آثار کف دست خون آلود شهدای بهمن 57 و ترورهای ناجوانمردانه منافقین در دهه 60 بر روی خیابان هایش است و با این حال از آرمان های خود پا پس نکشیدند یا خیابان انقلابی که …؟!

واقعیت آن است که از مدت ها پیش متاسفانه عده ای بیشتر از سر لجاجت و البته دچار شدن به آفت جاهلیت مدرن، ملعبه و بازیچه معرکه رسانه ای بدخواهان این کشور و نظام شده اند و در این میان عده ای جاهلانه تر در فضای مجازی آن ها را به خیال خود پوشش داده و حمایت کرده و بازنشر می دهند و با نوشتن توئیت ها و گذاشتن پست هایی در شبکه های اجتماعی، آب به آسیاب دشمنی می ریزند که فراتر از نظام سیاسی حاکم، با مردم آزادی خواه و حقیقت طلب ایران اسلامی مشکل دارد.

این روزها در فضای مجازی، با عناوین و عباراتی چون “چهارشنبه های سفید” ، “مخالفت با حجاب اجباری” و … روبرو هستیم که از سوی برخی فعالان رسانه ای جیره خوار نظام سلطه نیز بازتکرار می شود ، با این خواب و خیال که قدمی به سهم خود در مخالفت با انقلاب اسلامی بردارند و حال آن که نظامی که توانسته در طول چهار دهه از عمر خود، انواع و اقسام بحران ها و فتنه ها را پشت سر گذاشته و با وجود همه دشمنی ها و عداوت ها ، کماکان با قدرت سرپا بایستد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب بعد از چهل سال از طرد استبداد داخلی، مظهر استعمار خارجی امروز یعنی آمریکا را از منطقه اخراج کند، با این حرکات مضحکانه عده ای فریب خورده، تضعیف نمی شود.

با این وجود، خطری که در این بین احساس می شود، ناظر به تلاش عده ای برای قبح زدایی از بی حیایی ها و بی عفتی هاست که نباید نسبت به این قضیه به ویژه با تکیه بر امکانات فضای مجازی غفلت کرد، به خصوص در قضایای اخیر که در آستانه دهه فجر و ایام حزن آمیز فاطمیه این بی حیایی ها و پرده دری ها صورت می گیرد.

متاسفانه بر اثر غفلت ما و فریب خوردگی لجاجت آمیز هنجارشکنان کار به جایی رسیده که در همین روزها بعضی از مسافران خارجی نیز به بهانه اعتراض به تاخیر و یا تعطیلی فرودگاه های بین المللی، حجاب از سر برداشته اند و به این وسیله به قوانین و عرف جامعه ما بی احترامی می کنند!

سید محمد مهدی موسوی


فرم در حال بارگذاری ...