« این هیزم از کدام جهنم رسیده استحوزه علمیه چه زمانی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه خواهد کرد؟ »

راه نجات امت اسلامی پیروی از الگوی‌های انقلاب است

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395

استاد حوزه علمیه پاکستان:

راه نجات امت اسلامی پیروی از الگوی‌های انقلاب است

یکی از روحانیان شیعه پاکستان تصریح کرد که راه نجات امت اسلامی این است که از الگوی‌های انقلاب اسلامی ایران پیروی کند.
 
حجت الاسلام شیخ رمضان علی حری از اساتید حوزه علمیه پاکستان در اختتامیه اولین همایش و نمایشگاه اندیشه راقی که در کانون پرورش فکری تهران برگزار شد از طریق ویدئو کنفرانس با مراسم ارتباط برقرار کرده و ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: این ایام را به ساحت مقدس ولی‌عصر(عج) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک هدیه بود، حوزه انقلاب اسلامی بحث‌های گوناگونی دارد و آنچه در نمایشگاه راقی آمده است صدور انقلاب مدنظر امام خمینی(ره) است.

این روحانی پاکستانی تصریح کرد: امام خمینی 15سال تلاش علمی، فکری و فرهنگی کرد و یارانی تربیت نمود که امروز شاهد موفقیت این انقلاب هستیم.

این استاد حوزه ادامه داد: امروزه همه مسلمانان جهان بر سر سفره انقلاب حضور داشته و از آن بهره می‌برند. امام خمینی(ره) فرمودند” ما می‌خواهیم انقلاب اسلامی ایران را صادر کنیم"، براساس این گفته امام راحل باید گفت راه نجات امت اسلام و مسلمین این است که از الگوی‌های انقلاب اسلامی ایران پیروی کند.

حجت الاسلام رمضانی علی یادآور شد: امام راحل انقلاب را با سبک و سیاق خود در جامعه ایران پایه‌گذاری کرد، ما هم باید راه امام را در این جهت ادامه دهیم.

وی خاطرنشان ساخت: علل و عواملی که باعث شد انقلاب ایران به خوبی گسترش پیدا کند مربوط به شرایط آن زمان ایران است و ما باید امروز با توجه به شرایط هر کشور، انقلاب را پیش ببریم.

خبرگزاری رسا


فرم در حال بارگذاری ...