« مهمترین حرف انبیاء علیهم السلامحقیقت ایمان درسخنان آیت الله العظمی وحید خراسانی »

رعایت اخلاق شرط برگزاری انتخاباتی قانونمند است.

نوشته شده توسطرحیمی 29ام بهمن, 1394

نامزدهای انتخاباتی، عوامل اجرایی و نظارت نیز تمام همت خود را برای برگزاری منسجم و منظم انتخابات به کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در دیدار با اعضای هیأت های اجرایی ،نظارت و اعضای شورای تامین بروجرد در فرمانداری این شهر با اعلام این مطلب گفت: برای برگزاری انتخابات و رقابتی سالم و هدفمند نیاز است علاوه بر نامزدهای انتخاباتی، عوامل اجرایی و نظارت نیز تمام همت خود را برای برگزاری منسجم و منظم انتخابات به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه مجریان انتخابات و اعضای هیأت نظارت امانتدار رأی مردم هستند، افزود: نامزدهای انتخاباتی نیز باید از تخریب و توهین به رقبای خود خودداری نمایند و تلاش کنند تا در چهار چوب قانون و بدور از هیاهو و جنجال اهداف و برنامه های خود را برای مخاطبان بیان نمایند.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه کاندیداهای انتخاباتی باید هواداران خود را به مسائل حاشیه ای وارد نسازند، تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی با تبلیغ در فضای مجازی هم نباید به توهین و تخریب رقبای خود بپردازند بلکه تلاش کنند تا در این فضا به دور از شایعه توانمندی های خود را برای مردم بیان نمایند.

حجت الاسلام ترابی نظام جمهوری اسلامی را مردم سالارترین نظام سیاسی دنیا برشمرد و خاطر نشان ساخت:نظام های سیاسی دنیا بر خلاف ادعاهای مردم سالاری حکومت هایشان ،به اندازه جمهوری اسلامی به حضور و مشارکت مردم در تمام عرصه ها اهمیت نمی دهند.

وی در پایان با اشاره به این که دشمن در فتنه ۸۸ هم با بهانه تقلب در انتخابات به دنبال خدشه دار کردن نظام بود، افزود: مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی با تمان توان در تمامی صحنه ها با مشارکت حداکثری خود توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی خواهند کرد.


فرم در حال بارگذاری ...