« چرا شیطان را خناس می گویندبزرکترین عیب »

فیلمی تکان دهنده از جنایت‌های تروریست‌ها در سوریه

نوشته شده توسطرحیمی 28ام فروردین, 1396

 

از زمان پیدایش گروهک‌های تروریستی در سوریه مردم مظلوم این کشور شاهد جنایت‌های بسیاری بوده‌اند.

گروهک‌های تروریستی در منطقه به ویژه در سوریه جنایت‌های بی‌شماری را انجام داده‌‌اند. تروریست‌ها که برای مخالفت اسد رئیس جمهور قانونی و مردمی این کشور تلاش می‌کنند با ایجاد ترس و دلهره در میان مردم مظلوم سوریه مخالفان خود را تهدید به شکنجه و مرگ می‌کنند.

در فیلم زیر کودکان سوری از رنج و مصیبتی که تروریست‌ها بر سر خانواده آنان آورده است می‌گویند. این کودکان پس از جنایت‌های تروریست‌ها دیگر روی آرامش را ندیده‌اند. بسیاری از کودکان نیز پس از آوارگی تنها یک خواسته دارند و آن هم زنده بودن پدر و مادرشان است.

عکاس گریان فوعه سوژه کاربران فضای مجازی شد+ تصاویر

بی شک این تصویر برگ سیاه دیگری برای پرونده سنگین و وحشیانه تروریست‌ها خواهد بود.

2 سال از محاصره شهرک‌های شیعه نشین کفریا و الفوعه واقع در شمال سوریه توسط گروه‌های تروریستی موسوم به جیش الفتح تحت فرماندهی (جبهه النصره و احرار الشام )  می‌گذرد. حملات وحشیانه‎ موشکی، خمپاره‌ای و زمینی که یکی از مرگبارترین حملات 6 سال گذشته بوده تروریست‌ها بوده است. 

 

42 هزار زن و کودک غیرنظامی ساکن این منطقه با حملات پی در پی درگیر جنگ ناخواسته‌ای شدند که پای آنها را برای کمک به نیروهای مقاومت باز کرد. ازطرفی ممانعت از ورود مواد غذایی، سوخت و دارو باعث شکل‌گیری بحرانی انسان در این منطقه شد.

>

 
در این بین اخیرا تصویری در فضای مجازی منتشر شد که کاربران زیادی را متاثر کرد. این تصویر لحظاتی  پس از انفجار کامیون حامل مواد غذایی که با ادعای کمک رسانی وارد منطقه شده بود را به تصویر می‌کشد، پس از نزدیک شدن مردم برای دریافت آذوقه ناگهان اتوبوس منفجر شده و 126 کشته و زخمی بر جا می‌گذارد، 68 کودک  در بین کشته شدگان بودند.
 
این خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی اتوبوس‌‌هایی در حومه حلب که محل زندگی زنان و کودکان بود منفجر شد.  
 
 

Alkader habak  عکاس سوری حاضر در منطقه لحظه‌ای پس از انفجار اتوبوس‌ها برای کمک به کودک سوری دوربین را به کناری انداخته و با حالی پر از درد و فریاد جنازه کودک نیمه جان سوری را بر روی دستان خود حمل می‌کند. تصویری که صدای فریاد کاربران زیادی را بلند و پیام ‌های همدردی آنها را روانه فضای مجازی کرد.
 
گفتنی است؛ این تصویر به نشانه اعتراض برای معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه و امدادرسانی استفان اوبراین فرستاده شد.
 
 
عکاس
 
عکاس
 
باشگاه خبرنگاران


فرم در حال بارگذاری ...