« حاسبو قبل ان تحاسبو در کلام رهبر فرزانهدانلود بلوتوث هاي اخلاقي 2 »

مسابقه منشور روحانیت

نوشته شده توسطرحیمی 15ام اسفند, 1392








 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

به مناسبت سوم اسفند سالروز صدور منشور مهم روحانیت توسط بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره) گروه برنامه ریزی دفتر فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه مسابقه ای پیامکی از این منشور مهم برگزار می نماید.

این منشور در قالب 4 بروشور جهت ارسال به مدارس علمیه سراسر کشور آماده شده که در انتهای هر بروشور 5 سوال قرار گرفته و طلاب محترم می توانند با ارسال پاسخ های صحیح به سامانه 30005605000129 در این مسابقه شرکت نموده و از هدایای آن بهره مند گردند.

 

مسابقه منشور روحانیت

گویا چشم های نافذش امروز را می دید وقلم پر برکتش برای امروز بر صفحه نقش می زد و شاید برای آینده دورتر، وقتی منشور روحانیت را می نوشت.

امام را می گویم آن پیر نافذ البصیره و ما فکر میکنیم علت بسیاری از مشکلات امروز غافل شدن از نقشه راهی است که برای ما ترسیم کرده بود پس بیایید در این اخر سال یک بار مرور کنیم نقشه راه روحانیت شیعه را.

دفتر امور فرهنگی حوزه های علمیه در نظر دارد تا در یک مسابقه کشوری منشور روحانیت را بین طلاب و فضلاء به مسابقه بگذارد. از این جهت  متن منشور روحانیت امام (ره) را در چهار بروشور منتشر کرده و با طرح سوالاتی از عزیزان می خواهیم بعد از مطالعه دقیق هر بروشور از طریق همین سایت به سئوالات پاسخ دهند یا پاسخ ها را به شماره  30005605000129 پیامک نمایند. در پیامک شماره مسابقه نام و نام فامیل خودتان و سپس گزینه های صحیح را درج نمائید. به عنوان مثال محمود مقدمی مسابقه شماره یک 1-ج 2-ب 3- الف 4- ج 5-

شما فقط تا 30/12/1392 فرصت دارید که پاسخنامه ها را ارسال نمائید و برنده جایزه های ارزشمند مسابقه شوید.

 

جهت شرکت در مسابقه بروشور شماره یک روی لینک زیر کلیک فرمایید.


فرم در حال بارگذاری ...