« معرفی نرم افزار "قاموس النور 2"نرم افزار چند رسانه ای "غدیرنامه 2" منتشر شد »

مسابقه وبلاگ نویسی "قربان تا غدیر"برگزار می شود

نوشته شده توسطرحیمی 29ام مهر, 1392

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نويسی قربان تا غدير

مسابقه وبلاگ‌نويسی قربان تا غدير به مناسبت ايام ولايت و امامت به همت وبگاه راسخون برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، مسابقه وبلاگ‌نويسی قربان تا غدير به مناسبت ايام ولايت و امامت با محورهايی همچون عيد سعيد قربان، آيات و احاديث، اسناد و …، عيد سعيد غدير خم، اسناد تاريخی، خلافت امام علی(ع)، خطابه غدير و … و آيات و روايات، اعمال، عكس، پوستر و … در مورد اين اعياد فرخنده برگزار می‌شود.

عوامل مؤثر در امتيازدهی وبلاگ‌ها شامل نوع پست (تأليفی، مقاله، تصوير و …)، تعداد پست‌ها، تبادل لينك با وبلاگ‌های ديگر، زيبايی بصری وبلاگ (تصاوير، رنگ‌بندی، چينش متون، طراحی قالب و …)، ميزان بازديد و نظرات وبلاگ و امكانات جانبی مناسب و كم حجم است.

مطالب بايد در وبلاگ‌های راسخون ايجاد شوند و در چهارچوب موضوعات مسابقه باشد. همچنين چنانچه كاربر وبلاگی در رابطه با موضوعات مسابقه دارد، می‌تواند با همان وبلاگ شركت كند و گرنه بايد وبلاگ جديدی در راسخون ايجاد كند.

پست‌های اختصاصی و تأليفی امتياز ويژه‌ای دارند، ذكر اين موضوع در پايان پست الزامی است. همچنين سابقه كاربر در وبلاگ‌نويسی ملاك نيست، اما شركت‌كنندگان بايد با اصول اوليه وبلاگ‌نويسی آشنايی داشته باشند.

اين مسابقه وبلاگ‌نويسی از 24 مهرماه به مدت 10 روز آغاز شده است و تا سوم آبان‌ماه ادامه دارد.
برای شركت در مسابقه وبلاگ‌‌نويسی اينجا را كليك كنيد!

نظر از: حسن فاطمی فرد [بازدید کننده]
حسن فاطمی فرد

سلام

1392/08/06 @ 23:13
نظر از: یادگاری [عضو] 

سلام علیکم خواهران گلم. خدا قوت و عیدتون مبارک.اجر تمام زحماتی که در این وبلاگ زیبا می کشید با مولای خوبان آقا امیر المومنین علی علیه السلام.


الحاقیات:
  • a.jpg -   ضمیمه یافت نشد!
1392/08/02 @ 22:33


فرم در حال بارگذاری ...