« ۱۴ كليد ارتباط موفق روحانيت با مردممومنان واقعی با تبعیت کامل از قرآن و اهل بیت به صراط مستقیم می‌رسند »

منتظران نسبت به گناه دیگران بی تفاوت نیستند

نوشته شده توسطرحیمی 1ام دی, 1396
 
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

منتظران نسبت به گناه دیگران بی تفاوت نیستند.

منتظران حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه) هیچ گاه نسبت به گناه دیگران و بی حیایی در جامعه بی تفاوت نیستند و امر به معروف و نهی از منکر می کنند.
منتظران نسبت به گناه دیگران بی تفاوت نیستندحجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در مراسم دعای توسل مسجد مقدس جمکران با اشاره به کسانی که ادعای ایمان دارند، گفت:
افرادی هستند که شهادتین اسلام را می گویند اما در زندگی واقعی آن ها هیچ نشانه ای از اسلام وجود ندارد و به همین دلیل در قرآن کریم به «یا ایّهاالّذین آمَنو آمِنو» تأکید شده است.
 
سخنران مسجد مقدس جمکران اظهار کرد:
امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) از مسلمانان و شیعیان توقع دارند که آتش جهنم را برای خودشان برافروخته نکنند.
 
وی ادامه داد: متأسفانه، بی حیایی در جامعه عادی شده و اجتماع نسبت به این بی حیایی ها بی خیال شده اند؛ منتظران حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه) هیچ گاه نسبت به گناه دیگران و بی حیایی در جامعه بی تفاوت نیستند و امر به معروف و نهی از منکر می کنند.
 
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه عاقل کسی است که به آخر کار خود فکر کند، تصریح کرد:
اگر کسی می داند در مراسمی احتمال گناه وجود دارد، نباید در آن مراسم حضور پیدا کند و در معاملاتی که ربا و حرام است، وارد نشود.
 
وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: منتظران و عاشقان حضرت بقیة الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه) بدانند که هر چه گناه در جامعه بیشتر شود، غیبت حضرت(عج) بیشتر طول خواهد کشید؛ بلایای طبیعی هشدار به جامعه است و در چنین مواقعی باید از گناهان و معصیت هایی که انجام شده، استغفار کنیم.
شبستان


فرم در حال بارگذاری ...