« پیام تسلیت حوزه های علمیه خواهران به مناسبت درگذشت آیت الله رضوانیدانلود نرم افزار اوقات شرعی و پخش خودکار اذان »

پيام تسليت جامعه مدرسين حوزه علميه قم در پی ارتحال حضرت آيت‌الله رضوانی

نوشته شده توسطرحیمی 1ام اردیبهشت, 1392

 جامعه مدرسين حوزه علميه قم در پی ارتحال آيت‌الله رضوانی پيام تسليتی را صادر كرد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) در اين پيام كه روز يك‌شنبه اول ارديبهشت ماه صادر شده آمده است: خبر ارتحال حضرت آيت الله غلامرضا رضوانی(ره) موجب تاسف و تاثر گرديد، ايشان از مجاهدان و مبارزانی بود كه عمر پر بركت خود را در نشر معارف اهل‌البيت (ع)سپری كرد و همواره پشتيبانی خود را تا پيروزی انقلاب اسلامی از حضرت امام خمينی‌(ره) داشت و پس از پيروزی انقلاب اسلامی نيز علاوه بر عضويت طولانی در شورای محترم نگهبان، ضمن برپايی نماز جماعت به تدريس فقه واصول در مسجد سيد عزيزالله تهران اشتغال داشت.

در ادامه اين پيام اضافه شده است: جامعه مدرسين حوزه علميه قم رحلت آن عالم ربانی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقليد و بيت شريف ايشان تسليت عرض نموده و علو درجات آن مرحوم را از خداوند‌منان خواستار است.

آيت‌الله غلامرضا رضوانی از فقهای شورای نگهبان صبح ديروز 31 فروردين ماه ‌دار فانی را وداع گفت و به ديدار حق شتافت.

آيت‌الله رضوانی در سال 1309 در خمين به دنيا آمد. عضويت در مجلس خبرگان رهبری، تدريس خارج در نجف اشرف و تهران، نماينده حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در بازار و رئيس ديوان عدالت اداری در سوابق مرحوم آيت‌الله رضوانی ديده می‌شود.وی از اول اسفند 1358 تا 29 تير 1362 به عضويت شورای نگهبان درآمد و پس از مدتی مجدداً از 9 شهريور 1368 تاكنون عضو اين شورا بوده است.


فرم در حال بارگذاری ...