آرشیو برای: "تیر 1394, 08"

شرط دوست‌داشتن خدا

نوشته شده توسطرحیمی 8ام تیر, 1394
کسی نیست که بگوید من خدا را دوست ندارم! همه ما می‌گوییم خدا را دوست داریم؛ دوست داشتن خدا یک شرط دارد و آن هم تبعیت از اوست.  آیت‌الله محمد ناصری از اساتید برجسته اخلاق در جدیدترین سخنرانی خود که در هر روز از ایام ماه مبارک رمضان در مسجد کمرزرین… بیشتر »

اصول فرهنگ انتظار

نوشته شده توسطرحیمی 8ام تیر, 1394
  جامعه موعود موضوع سخن ما، ارتباط فرهنگ انتظار و عاشوراست و مسئولیتی که پيوند میان اين دو امر بر دوش ما می گذارد. این انتظار چه اصول و پايه هايي دارد و بر اساس چه اعتقاداتي منتظر وجود مقدس امام زمان (علیه السلام) هستيم؟ بر اساس اين اعتقاد ما منتظر چه… بیشتر »

چهل حديث پيرامون روزه و روزه‌دار

نوشته شده توسطرحیمی 8ام تیر, 1394
  كسي كه روزه او را از غذاهاي مورد علاقه‌اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاي بهشتي بخورانند و از شرابهاي بهشتي به او بنوشاند. هر كس كه در روز بسيار گرم براي خدا روزه بگيرد و تشنه شود خداوند هزار فرشته را مي‌گمارد تا دست‌به چهره او بكشند و او را… بیشتر »

مراحل ذکر و مقام مخلصین

نوشته شده توسطرحیمی 8ام تیر, 1394
حضرت یوسف(عليه السلام) در مقام مخلصین سلامت تمام وجود مبارك حضرت يوسف (عليه السلام) سبب شد تا فيوضات خاصّ حضرت حقّ به او برسد. به طورى كه قرآن كريم نقل مى كند؛ مقامات با عظمتى را مانند مقام «اجتبا»؛ يعنى انتخاب او از ميان همه بندگان به عنوان انتخاب اصلح… بیشتر »

نزول الطاف در ماه رمضان

نوشته شده توسطرحیمی 8ام تیر, 1394
  فیض عام خداوند در ماه رمضان در ماه مبارک رمضان، افرادی که روزه می گیرند و حتی افرادی که روزه نمی گیرند از برکات این ماه استفاده می کنند. یک فیض و لطف عامی عالم را فرا می گیرد؛ حالا روزه دارها و نماز خوان ها از سفره خصوصی و خاصی پذیرایی می شوند و عموم… بیشتر »

برتري ماه رمضان بر ماه هاي ديگر

نوشته شده توسطرحیمی 8ام تیر, 1394
  «قال رسول الله صلی الله... هُوَ شَهْرٌ دُعِیتُمْ فِیهِ إِلَى ضِیافَةِ اللَّهِ وَ جُعِلْتُمْ فِیهِ مِنْ أَهْلِ كَرَامَةِ اللَّهِ»[1]. ای لطف عمیم تو خطا پوش همه      وی حـلقه بنـدگیت در گـوش همه بـردار خـدایـا زکـرم بـار گـنـاه      در روز فروماندگی… بیشتر »

برنامه اذان گو ویژه اندروید Salman Azangoo V2.0

نوشته شده توسطرحیمی 8ام تیر, 1394
حجم نرم افزار 11.21 مگابایت  دانلود فایل  برای اندروید 2.3 و بالاتر توضیحات : برنامه اذان گو ویژه دستگاه های اندرویدی با طراحی زیبا و قدرتمند برخی از ویژگی های نرم افزار به اختصار آمده است: - قابلیت پخش و محاسبه زمان اذان براساس موقعیت جغرافیایی و… بیشتر »

دانلود متن کتاب ها و سخنرانی های آيت الله حق شناس (ره)

نوشته شده توسطرحیمی 8ام تیر, 1394
کتابهای ذیل گزيده‌اي از سخنان مرحوم آيت‌الله ميرزا عبدالكريم حق شناس قدس سره الشريف است كه پياده‌سازي، ويرايش و موضوع بندي شده و براي استفاده در خدمت همه‌ی مشتاقان معارف ناب اخلاق اسلامي قرار گرفته است. مرحوم حاج ميرزا جواد آقا (ره) مي فرمايند: غرض از… بیشتر »

دستور مخصوص زيارت عاشورا به سفارش آیت الله حق شناس (ره)

نوشته شده توسطرحیمی 8ام تیر, 1394
بسم الله الرحمن الرحيم " يا اَيهاالذينُ امنوا اِتَقوالله وابتَغوا ِاليه الْوسيلَه َو جاهدوا فيِ َسبيله لَعلَكُم تٌفْلِحون "(سوره مائده آيه 35) خاكساري و عرض حاجات به آستان مقدس چهارده كوكب منوّر آسمان ربوبي سفارش و تأكيد بزرگان ما بوده كه به عنوان… بیشتر »

وقتی خدا اراده می کند.

نوشته شده توسطرحیمی 8ام تیر, 1394
إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَيءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَنْ نَقُولَ لَهُ كُنْ فَيكُونُ(النحل/40) ما وقتي چيزي را اراده کنيم همين قدر به آن مي‏گوييم باش بي‏درنگ موجود مي‏شود. امیرالمومنین (علیه السلام) فرمودند : خداوند متعال به داوود (علیه السلام) وحی نمود : ای… بیشتر »

آرام ولي مصمم

نوشته شده توسطرحیمی 8ام تیر, 1394
دو قطره آب اگر كنار هم قرار بگيرند چه مي كنند؟ جواب: آنها تصوير قطره ديگر را در خود ديده وبه هم مي پيوندند و يك قطره بزرگتر تشكيل مي دهند. اگر چند سنگ به هم نزديك شوند چه مي شود.؟ آنها هيچ گاه با هم يكي نمي شوند. شايد تصوير سنگ ديگر را تا حدودي در خود… بیشتر »

خود آگاهی از دیدگاه قرآن کریم

نوشته شده توسطرحیمی 8ام تیر, 1394
معنای خود آگاهی از دیدگاه قرآن کریم چیست؟ خود آگاهی در قرآن به معنای بازیابی حقیقت خویش به واسطه پرورش و زنده کردن استعدادهای فطری و درونی است که در وجود او نهاده شده و سپس درک قلبی حقایق هستی و اسما و صفات الاهی. پس، ذات و جوهره ذاتی انسان، بازیابی و… بیشتر »

چهل نصیحت از مرد اخلاق و عرفان، حضرت آیت الله حق شناس(ره)

نوشته شده توسطرحیمی 8ام تیر, 1394
1- شب زنده داری بر عمر و روزیتان می افزاید . 2- پیامبران و اوصیاء الهی برای این که طمعی به بیت المال نداشته باشند هر کدامشان مشغول کاری بودند . 3- عاقل بدون ایمان شیطان است . 4- عمر شما در اثر خدمت به مردم زیاد می شود . 5- اگر خدا را می خواهی باید از… بیشتر »