آرشیو برای: "مهر 1394, 05"

اهمیت ویژۀ «زندگی بهتر » در کلام استاد پناهیان

نوشته شده توسطرحیمی 5ام مهر, 1394
      کسی که از زندگی لذت نبرد، نمی‌تواند گناه را ترک کند. باید زندگی‌مان را درست کنیم تا بتوانیم عاشق خدا شویم، و الا درگیر زندگی باقی می‌مانیم. دنبال بهبود زندگی بودن، یک راه خدایی است. هنر دینداری اینست که ضمن درگیری با دنیا، بندگی کنیم و الا ترک… بیشتر »

ضعف مديريت و سوء تدبير حداقل ماجراست/ سعودي ها به دنبال جنگ بين تمدن‌ها هستند

نوشته شده توسطرحیمی 5ام مهر, 1394
حجت الاسلام پناهيان با اشاره به فاجعه منا بر اينکه ضعف مديريت و سوء تدبير حداقل ماجراست تاکيد کرد و اظهار داشت: آنها به دنبال جنگ بين تمدن‌ها هستند اما ما به دنبال چنين جنگي نيستيم. حجت‌الاسلام رضا پناهيان، کارشناس مسائل مذهبي در مراسم گراميداشت شهداي… بیشتر »

ایمان به خدا محور سعادت است.

نوشته شده توسطرحیمی 5ام مهر, 1394
آیت الله مصباح یزدی: محور تمام سعادت ها، ایمان به خداست. پیامبران آمده اند تا جایگاه والای انسان را به وی نشان دهند و بگویند تو می توانی با ایمان به خدا، به جایی برسی که با خدا عشق بازی کنی «یُحِبُّهُمْ وَ یُحِبُّونَهُ»[مائده، 54.] و خدا هم عاشق تو… بیشتر »

شباهت علی علیه السلام به حضرت عیسی علیه السلام

نوشته شده توسطرحیمی 5ام مهر, 1394
از امام صادق علیه السلام نقل شده که رسول خدا فرمود: ای علی! در تو موردی مانند عیسی بن مریم هستی. خدا فرمود: «وَ إِن مّنْ أَهْلِ الْکتبِ إِلَّا لَیؤْمِنَنَّ بِهِ قَبْلَ مَوْتِهِ وَ یوْمَ الْقِیمَةِ یکونُ عَلَیهِمْ شَهِیدًا[1] از اهل کتاب، کسی نیست مگر… بیشتر »

اسلام بدون ولایت ناقص است.

نوشته شده توسطرحیمی 5ام مهر, 1394
اگر همه انسان ها گرد هم بیایند تا حقیقت مسأله غدیر را درک کنند، نخواهند توانست. رسالت پیامبران الهی در روز غدیر کامل شد. دین اسلام بدون ولایت و امامت ناقص است. اسلام برای کامل شدن نیاز به بیان ولایت و امامت دارد. قرآن ناطق کسی است که روح کتاب آسمانی در… بیشتر »

گام‌های راهبردی آمریکا برای نفوذ در ایران

نوشته شده توسطرحیمی 5ام مهر, 1394
پیتر هارل، از پژوهشگران اندیشکده‌ی «مرکز امنیت آمریکایی جدید»، به مقامات کاخ سفید چنین تجویز می‌کند: «آمریکا باید یک استراتژی تهاجمی ترویج اصلاحات سیاسی و اجتماعی در ایران را دنبال کند تا تعامل بیشتر مؤسسات غیردولتی آمریکایی و بین‌المللی و نهادهای… بیشتر »

موج سهمگین ناهنجاری های حاصل از فضای مجازی در راه است.

نوشته شده توسطرحیمی 5ام مهر, 1394
معاون فرهنگی دستگاه قضایی با تاکید بر این که هشدارهای دلسوزانه مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی باید مسئولان را از خواب غفلت بیدار کند، تصریح کرد: واقعیت آن است که موج سهمگین جرم و جنایت و ناهنجاری های حاصل از حضور در فضای مجازی در راه است. حجت الاسلام… بیشتر »

رسانه های گمراه کننده، پیکر امت اسلام را مجروح ساخته اند

نوشته شده توسطرحیمی 5ام مهر, 1394
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق، در سخنرانی هفتگی خود در کربلا از دولت عراق خواست برای مبارزه با داعش، خود را به بهترین سلاح ها مجهز کند و برنامه نظامی دقیق طراحی کند و کمک های آمریکا را نپذیرد. ایشان با هشدار در مورد ابزارهای متنوع دشمنان در… بیشتر »

قربانی کردن مهمانان به حج رفته در عید قربان

نوشته شده توسطرحیمی 5ام مهر, 1394
حادثه روز پنج شنبه نشان داد که سعودی ها توان اداره حرمین شریفین را نداشته و به دلیل حکومت طایفگی، مناصب مهم و حساس مانند اداره حرمین شریفین به شاهزادگان سعودی صرفاً به دلیل وابستگی به این خاندان محول شده است. اگرچه روشن شدن ماهیت اصلی این حادثه نیازمند… بیشتر »

آخرین تلاوت محسن حاجی حسنی در حلقه قرآنی مسجد‌الحرام+دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 5ام مهر, 1394
  محسن حاجی حسنی کارگر قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات قرآن مالزی است که در جریان فاجعه منا جان به جان آفرین تسلیم کرد و در این گزارش آخرین تلاوت وی در حلقه قرآنی مسجد‌الحرام تقدیم می‌شود. دانلود آخرین تلاوت محسن حاجی حسنی در حلقه قرآنی مسجد‌الحرام… بیشتر »

حکام عربستان سعودی بجای فرافکنی از امت اسلامی عذرخواهی کنند/ دنیای اسلام باید برای این مسئله فکر کند.

نوشته شده توسطرحیمی 5ام مهر, 1394
رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای جلسه درس خارج فقه: حکام عربستان بجای فرافکنی با عذرخواهی از امت اسلامی و خانواده‌های داغدار، مسئولیت خود را در این حادثه سنگین بپذیرند. حکام عربستان سعودی بجای فرافکنی از امت اسلامی عذرخواهی کنند/ دنیای اسلام باید برای… بیشتر »