موضوع: "صهیونسیم"

توطئه آل سعود در تعویض نمادهای شیطان با نمادهای مقدّس

نوشته شده توسطرحیمی 25ام مرداد, 1398

 

محمدحسن حیدری، محقق و پژوهشگر علوم قرآن و حدیث:

دستِ توطئه آل سعود در تعویض نمادهای شیطان با نمادهای مقدّس

نمادهای ابلیس در حج سال ۲۰۰۴ به دستور وهابیون جای خود را به نماد دیگری داد. آنان امنیت حجاج را دستمایه­­ خود برای این تغییرات قرار دادند.

رمی جمرات (پرتاب سنگ‌ریزه­‌ها) سه‌گانه، از اعمال واجب در حج نزد تمامی فرق اسلامی است که در روز عید قربان و دو روز بعد از آن در صحرای منا انجام می‌­شود. تاریخچه آن بنا بر روایات به زمان آدم علیه السلام و یا زمان ابراهیم علیه السلام باز می‌­گردد که ابلیس در آن مواضع توسط ایشان دیده شده بود و با گذشت زمان ستون‌هایی در آنجا ساخته شد.

با گذشت زمان و ایجاد انحراف در دین حنیف ابراهیمی برخی از اعمال حج تعطیل شد اما ظاهر برخی از اعمال مثل رمی جمرات باقی ماند و با ظهور دین مبین اسلام تأکیدی ویژه بر این آیین شد.

پرتاب هفت سنگ‌ریزه به سمت ستون و یا در حقیقت نماد شیطان نشانه دشمن دانستن ابلیس است که این عملی سفارش شده در قرآن است. … إِنَّ الشَّیْطانَ لْلإِنْسانِ عَدُوٌّ مُبینٌ؛

شیطان برای آدمی دشمنی آشکار است‏ (سوره مبارکه یوسف، آیه 5) همچنین در ادعیه هنگام پرتاب سنگ‌ریزه‌ها این دعا وارد شده است:

الله اکبر، اللهم ادحر عنی الشیطان؛

خدایا شیطان را از من دور گردان.

ادامه »

نابودی ظالم، سنتی قرآنی است

نوشته شده توسطرحیمی 24ام دی, 1397
تبیین قرآنی نابودی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک؛

نابودی ظالم، سنتی قرآنی است

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در تاریخ ۱۰ دی ۹۷ فرمودند: «پیروزی مردم فلسطین در سالهای اخیر، به معنای توانایی تشکیل حکومت در تل‌آویو نبوده است که البته این موضوع نیز به فضل پروردگار محقق خواهد شد، بلکه پیروزی اصلی این بوده است که رژیم صهیونیستی که ارتش های عربی نتوانستند آن را شکست دهند، به‌وسیله مردم فلسطین و گروههای مقاومت به زانو درآمد و به اذن الهی پیروزی‌های بزرگ‌تری نیز خواهید داشت.» به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در یادداشت زیر به بررسی منطق قرآنی نابودی رژیم صهیونیستی در  آینده نزدیک پرداخته است.


وعده نابودی رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده، توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اقشار مختلف مردم مورخ ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ مطرح شده است:
«إن‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»
این وعده البته پیش از این هم توسط رهبر انقلاب به صراحت بیان شده بود: «صهیونیسم و دولت غاصب و مجعول صهیونیستى در فلسطین، محکوم به فناست.»(۱) اما آنچه وعده‌ی سال ۱۳۹۴ را برجسته نموده است، تعیین سقف زمانی برای نابودی این رژیم است.

* مسئله چیست؟
آنچه این یادداشت بر آن تمرکز دارد، اصل نابودی رژیم صهیونیستی نیست؛ چرا که اساساً در منطق قرآن سنت پیروزی حقّ و نابودی باطل، از اصول همیشگی، همگانی و تغییرناپذیر نظام آفرینش است و بر اساس همین سنت است که در درگیری میان حق و باطل، حتماً پیشرفت از آنِ حق است. مطابق آیه «وَ لِیُمَحِّصَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَ یَمْحَقَ الْکافِرِینَ: و [نیز این پیروزى‌ها و ناکامى‌ها] براى آن است که کسانى را که [از روى حقیقت‌] ایمان آورده‌اند [از عیوب و آلودگى‌ها] تصفیه و پاک کند و کافران را نابود نماید.»(۲)، آینده تاریخ با گذشت زمان، در جهت تمحیص یعنی خالص‌سازی مؤمنان از هرگونه عیب و محق یعنی نابودی تدریجی کافران پیش می‌رود.(۳) بنابراین مسئله اصلی این یادداشت این است که:
ـ با توجه به تعیین سقف زمانی ۲۵ ساله برای نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی از سوی رهبر انقلاب، قریب‌الوقوع بودن این نابودی چگونه با آیات قرآن تبیین میشود؟ آیا بر مبنای آیات قرآن کریم میتوان از قریب‌الوقوع بودن نابودی رژیم صهیونیستی سخن گفت؟

در این یادداشت، سعی داریم منطق پشتیبان «نابودی قریب‌الوقوع» رژیم صهیونیستی را در قرآن با تکیه بر آرای تفسیری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و استفاده از آرای دیگر مفسران بطور مختصر تبیین نماییم.
 

ادامه »

نرو...بی‌تو‌ می‌پوسم، می‌میرم!!!

نوشته شده توسطرحیمی 13ام دی, 1397

 

نگرانی صهیونیست ها از تنها شدن در منطقه بعد از خروج آمریکا از سوریه

احتمال سقوط دولت نتانیاهو در ماه های پس از انتخابات آوریل بالا رفته است

نماهنگ بلای دوری از قرآن

نوشته شده توسطرحیمی 1ام خرداد, 1397

 

حضرت آیت الله خامنه‌ای:
«نکبت بعضی از جوامع اسلامی به‌خاطر دوری از قرآن است؛ وضع فلسطین را ببینید! یک ملّتی از خانه‌ی خود دور افتاده، آنهایی که در این خانه مانده‌اند، زیر انواع فشارها قرار دارند که یک نمونه‌اش را همین چند روز [گذشته] مشاهده کردید؛ شهدای فراوان، چند هزار مجروح و زخمی، به دست یک رژیمِ غاصبِ خبیثِ جعلیِ دروغین، و مسلمانها دارند همین‌طور نگاه میکنند، تماشا میکنند. بعضی‌ها گِله میکنند که «چرا آمریکا موضع نگرفته»؛ مگر آمریکا باید موضع بگیرد؟ آمریکا خودش شریک جرم است؛ بسیاری از دولتهای غربی شریک جرمند؛ انتظار دارید اینها موضع بگیرند؟ موضع را باید مسلمانها بگیرند؛ موضع را باید امّت اسلامی بگیرد؛ امّت اسلامی، دولتهای اسلامی، حکومتهای اسلامی هستند که باید بِایستند و نمی‌ایستند. چرا؟ چون از قرآن دورند؛ چون به قرآن بی‌اعتقادند… فلسطین به توفیق الهی و باذن‌الله‌تعالی از دست دشمنان خلاص خواهد شد؛ بیت‌المقدّس پایتخت فلسطین است و آمریکا و بزرگ‌تر از آمریکا و کوچک‌تر از آمریکا و اذناب آمریکا، در قبال حقیقت و سنّت الهی در مورد فلسطین هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.» ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
 
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب نماهنگ «بلای دوری از قرآن» را منتشر میکند.
 

نماهنگ: نماهنگ | بلای دوری از قرآن

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 191.0 MB

کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم21.0 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 16.8 MB

 

یک نفر به قدرت یک لشگر

نوشته شده توسطرحیمی 3ام اسفند, 1396

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:

«هر جوانِ فداکاری که در مقابل رژیم اشغالگر قرار میگیرد، به قدر یک لشگر آنها را تهدید میکند. جواب این انسان را دیگر تانک و موشک و هواپیما و هلیکوپترِ آپاچی نمیدهد.» ۱۳۸۱/۰۳/۱۴

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت شهادت شهید احمد نصر جرار از فرماندهان گردان‌های قسام؛ که به دست عوامل رژیم صهیونیستی، لوح(پوستر) «یک نفر به قدرت یک لشکر» را منتشر می‌کند.

[دریافت تمام تصاویر (Zip)]

ایران - اسرائیل و انقلابی که یک دشمنی تاریخی را رقم زد

نوشته شده توسطرحیمی 30ام بهمن, 1396

 


ایران در زمان رژیم پهلوی بر خلاف خواسته مردم دوستی عجیبی با رژیم اشغالگر قدس داشت که این موضوع بعد از انقلاب به یک دشمنی عمیق تبدیل شد.

ملکی//

روابط ایران با رژیم صهیونیستی به دو دوره مهم تاریخی تبدیل می‌شود؛ دوره اول به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی باز می‌گردد و دوره دوم به پس پیروزی انقلاب اسلامی ختم می‌شود.

پیش از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم اعتقادات اسلامی مردم ایران که دفاع از مظلوم سرلوحه آن بود، خاندان پهلوی با رژیم صهیونیستی رابطه خوبی برقرار کردند؛ همین موضوع باعث شد مردم ایران به حمایت از ملت فلسطین برخیزند و با آنها علیه رژیم صهیونیستی همسو شوند، اما  رژیم پهلوی به خاطر آنکه اسرائیل را هم‌پیمان آمریکا می‌دانست با این رژیم روابط دوستانه را برقرار کرد.

ادامه »

از نهر تا بحر

نوشته شده توسطرحیمی 29ام دی, 1396

«فلسطین یک مجموعه است، یک کشور است، یک تاریخ است. فلسطین، همان‌طور که بارها گفته شده، «از نهر تا بحر» است؛ از نهر اردن تا دریای مدیترانه؛

این فلسطین است و قدس هم بلاشک پایتخت این فلسطین است و هیچ‌گونه خدشه‌ای بر این فکر اساسی و این حقیقت امکان ندارد که وارد بشود. و این کاری هم که حالا آمریکایی‌ها کردند و می کنند که نسبت به قدس این غلط زیادی را این شخص کرده- البتّه این کسی که امروز در آمریکا بر سر کار است، این یک‌قدری با صراحت بیشتری کار می کند، [ولی] دیگران هم همین روش را ادامه می دادند، آنها هم با این تفاوتی نداشتند- این چیزی است که بلاشک به جایی نخواهد رسید و قادر نیستند که این کاری را که گفته‌اند، به انجام برسانند.»

۱۳۹۶/۱۰/۲۶

منبع:KHAMENEI.IR 

ترانه ضد صهیونیستی «گله کرکس ها» از محسن یگانه

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آذر, 1396

 

دانلود آهنگ محسن یگانه گله کرکس ها

 

متن آهنگ گله کرکس ها محسن یگانه


♪♪♫♫♪♪♯

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

گله ی کرکس ها بازم رسیدن
انگار جنازه های تازه دیدن
به اسم امنیت یه جای نزدیک
♪♪♫♫♪♪♯ باز نفس یه ملتو بریدن ♪♪♫♫♪♪♯
صلح اونا در حد یه نماده
یعنی یه میلیون لشگر پیاده
هرجا ببینن یه کم اختلافه
اسلحه ی غیرتشون غلافه
دوتا مثلث روی هم میکارن
♪♪♫♫♪♪♯ اسم یه شهر تازه روش میذارن ♪♪♫♫♪♪♯


دوتا مثلث یعنی ترس و زندون
دشمن بچه ها لبای خندون
میگن کمین کرده تو این حوالی
قشون کشی کرده با خوش خیالی


خیمه زدن یه شب رو دشت زیتون
غنچه ها رو کندن با چنگ و دندون
آی آدما پاشین که خیلی دیره
مزرعه زیتون داره میمیره
دعا کنید مرد غروب جمعه
♪♪♫♫♪♪♯ خاکتونو دوباره پس بگیره ♪♪♫♫♪♪♯
دوتا مثلث روی هم میکارن
اسم یه شهر تازه روش میذارن
دوتا مثلث یعنی ترس و زندون
دشمن بچه ها لبای خندون
میگن کمین کرده تو این حوالی
قشون کشی کرده با خوش خیالی
خیمه زدن یه شب رو دشت زیتون
غنچه ها رو کندن با چنگ و دندون

♪♪♫♫♪♪♯

محسن یگانه گله کرکس ها

حمایت مردم فلسطین از اقدام کشتی‌گیر ایرانی +عکس

نوشته شده توسطرحیمی 8ام آذر, 1396

 

ممانعت علیرضا کریمی کشتی‌گیر ایرانی از مسابقه با رقیب صهیونیست موجب تشکر و قدردانی مردم غزه شد.

حمایت مردم فلسطین از اقدام کشتی‌گیر ایرانی +عکس

 جوانان غزه با در دست داشتن یادداشتی با عنوان “علیرضا کریمی تو قهرمان و مایه افتخار فلسطین و قدس هستی، از تو متشکریم و دوستت داریم” از این اقدام تشکر کردند.

علیرضا کریمی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال بدلیل کشتی نگرفتن با حریف اسراییلی از رسیدن به مدال طلای جهان بازماند.

 

واکنش صهیونیست ها به پخش فیلم غیر اخلاقی +فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 16ام مهر, 1396

 

واکنش جالب صهیونیست ها به پخش فیلم غیر اخلاقی در حالی است که سرمایه گذارهای اصلی صنعت پـورن خودشان هستند.
 فیلم‎های غیراخلاقی و به طور کلی صنعت پـورن متاسفانه یکی از پول‎سازترین صنایع در جهان است و جالب است بدانید سرمایه گذار اصلی این صنعت، خود  صهیونیست ها هستند.

در پروتکل‎های صهیونیستی یکی از راه های سلطه بر دیگر جوامع و قومیت ها، به فساد و هرزگی کشاندن آنهاست، در حالی که جامعه خودشان را تا حد امکان از این آسیب دور نگه می‌دارند. در نتیجه این صنعت را در جوامع دیگر ترویج و در جامعه خودشان نهی می کنند.

البته  گفتنی است خصلت زراندروزی که صهیونیست ها به آن مشهور هستند  موجب می شود که در برخی موارد به جامعه خودشان هم رحم نکنند.

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که صهیونیست ها واکنش جالبی به پخش فیلمی حاوی صحنه های غیر اخلاقی در مکانی عمومی نشان می دهند.

واکنش صهیونیست ها را در برابر پخش فیلم غیر اخلاقی را در ویدئو زیر مشاهده کنید.

دانلود ممانعت صهیونیست ها از پخش فیلم مستهجن