« 51 عنوان نرم افزار تلفن همراه با موضوع محرمدانلود مداحی های محرم 91 با نوای حاج سید مهدی میرداماد »

پايگاه مجلات تخصصي نور

نوشته شده توسطرحیمی 18ام آبان, 1392

پايگاه مجلات تخصصي نور از مجموعه پایگاه های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است که وظيفه شناسايي و عرضه مجلات تخصصي علوم انساني و اسلامي را بر عهده دارد .

شبکه جهانی نور وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از سال 1377 اقدام به عرضه مجلات مربوط به علوم اسلامی و علوم انسانی بر روی پایگاه حوزه  نمود. استقبال کاربران از يك سو و قابلیتهای روز افزون مورد نیاز متخصصان مراجعه کننده از سوي ديگر، اين شبكه را بر آن داشت تا با راه اندازی «پایگاه مجلات تخصصی نور» پاسخگوی این نیاز باشد.

آنچه در اين پايگاه عرضه شده است حاصل تلاش بی وقفه همکاران ما در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور از مهرماه سال 1384 تا کنون مي­باشد.

ایجاد گسترده ترین و کاملترین آرشیو مجلات و مقالات علوم انسانی و علوم اسلامی در اینترنت يكي از مهمترین   اهدف راه اندازى پايگاه مجلات تخصصى بوده است.

درج هزاران شماره از صدها عنوان مجله تخصصی در قالب موضوعات مختلفی چون: «قرآن و حدیث»، «فلسفه، کلام و عرفان»، «فقه، اصول و حقوق»، «کتابداری و اطلاع رسانی»، «روان شناسی»، «اقتصاد»، «هنر»، «مدیریت»، «حقوق»، «علوم انسانی» و …  این پایگاه را به یکی از مهمترین بانکهای اطلاعات مجلات در زمینه علوم اسلامی و علوم انسانی تبدیل کرده است. از جمله ویژگی­های مهم این پایگاه، ارائه مجلات دارای رتبه علمی - پژوهشی و علمی - ترویجی در زمینه علوم انسانی است.

تهیه مجلات کهن و قدیمی در موضوعات فوق، و درج بایگانی کاملی از این مجلات از جمله ویژگیهای مهم این پایگاه است؛ که می­تواند نوید بخش تحولی نوین در عرصه اطلاع رسانی مجلات باشد.

بخش آمار و ارقام پایگاه، روشنگر دستاورد بزرگ آن می باشد.


برخی از قابلیت های فراهم آمده در پایگاه مجلات:

الف   _  ارائه مجلات به صورت تمام تصویر

ب     _   download مقالات دلخواه با فرمت pdf

ج      _  جستجوی ساده و پیشرفته  با دامنه های مختلف

د      _  بانک اطلاعات صاحبان آثار

ه      _  نقد مقاله هاي مجلات و مشاهده نقدهای دیگران

پایگاه مجلات تخصصی نور برای ارتقای کیفیت خدمات خود نیازمند همفكري و همكاري تمامي كاربران گرامي است تا با  طرحها، پیشنهادها و انتقادهای خود ما  را در پیمودن این مسیر و برداشتن گامهای مؤثرتر در راه اشاعه فرهنگ اسلامی و شیعی یاری نمایند.

پست الکترونیک:                                 info@noormags.com

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: الهاشمي علي [بازدید کننده]
الهاشمي علي

سلام عليكم

1393/03/21 @ 11:59
نظر از: الهاشمي [بازدید کننده]
الهاشمي
5 stars

سلام عليكم

1393/03/21 @ 11:57


فرم در حال بارگذاری ...