« چرا رهبر انقلاب در پدیده حقوق های نجومی قاطعانه موضع گرفتند؟"غلطی از صهیونیست‌ها سربزند، با خاک یکسان خواهند شد" / دیدار در تلاویو؛ 7دقیقه بعد از پرتاب+ تصاویر »

استخر‌های مختلط مهدکودک در تهران

نوشته شده توسطرحیمی 30ام تیر, 1395

یک قدم تا پایان پرونده استخر‌ مختلط مهدکودک “ش"/ هنوز خانم مدیر انکار می کند!

چند ماه و یا حتی چند سالی می شود که خبر وجود استخر های مختلط در سطح شهر تهران به گوش می رسد، خبری که بسیاری از مسئولان مربوطه آن را کذب و حتی زحمت جست و جو و تحقیق بیشتر را در این خصوص به خود ندادند.
اما گویا ماجرا تنها به استخر های مختلط بزرگسال ختم نمی شود و این روزها تصاویری مبنی بر حضور مختلط کودکان در استخرهای مهدکودک ها منتشر شده است، تصاویری که بدون حتی لحظه ای تامل در سایت رسمی مهد کودکی در یکی از نقاط شمالی پایتخت منتشر و پس از آن در کانال های تلگرامی دست به دست شد.
حضور کودکان 5 یا 6 ساله ای که بدون هیچ پیشینه ذهنی و عدم اطلاع والدین خود و با نظارت مربیان مهد با همسالان خود بازی می کردند.

pan style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; color: #000000;"> این بار پیگیری خبرنگاران، مسئولان مربوطه را به کند و کاو موضوع وادار و این امر منجر به تعطیلی یک مهد کودک شد.
شب گذشته و پس از حضور  مسئولان بهزیستی مهد کودک(ش) واقع در خیابان آفریقا بسته شد، اما در کمال ناباوری و البته به گفته غفاری معاون بهزیستی استان تهران مدیریت مهدکودک موضوع حضور این کودکان در یک استخر را نمی‌پذیرفت و با بررسی های به عمل آمده، تمام شواهد موجود در تصاویر با مهد‌کودک مذکور تطابق داشت.
ابراهیم غفاری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برخورد سازمان بهزیستی تهران با مهدکودک «ش» در خیابان آفریقا که اقدام به برگزاری استخر مختلط کرده بود، اظهار کرد: سازمان بهزیستی نسبت به اینگونه تخلفات حساس است و در این مورد در پی انتشار خبر تسنیم، به محض اطلاع از این تخلف، به‌صورت سرزده به مهدکودک نام برده رفته و گزارش تهیه شد.
غفاری تصریح کرد: روز گذشته پس از بررسی‌های انجام شده، ساعت 18 امروز کمیسیون فوق العاده ماده 26 تشکیل و پس از ارائه گزارش کارشناسان اعضا به دلیل استفاده غیر مجاز مهد کودک از استخر و وجود خطرات جانی برای کودکان رای به تعطیلی موقت مهد دادند.
معاون امور اجتماعي-فرهنگي بهزيستي استان تهران ادامه داد: پرونده تخلف این مهد کودک برای تصمیم گیری نهایی فردا به کمیسیون عالی ارسال می شود.
غفاری یادآور شد: چند روز برای سازماندهی کودکان و اعلام به والدین آنها به مهدکودک مهلت داده شد تا پس از آن مهدکودک را تعطیل کنند و در غیر این صورت به پلمب مهدکودک توسط «پلیس اماکن» اقدام می‌شود.

تعطیلی و یا بسته شدنی که گویا نوشداروی پس از مرگ سهراب بود، چرا که با گپ و گفتی دوستانه با والدین این کودکان از همه جا بی خبر متوجه شدیم که وجود استخر های مختلط در این خیابان و محله های اطراف امری بدیهی است، موضوعی که بسیاری از والدین از آن خبر نداشتند اما با پیگیری خبرنگاران در این حوزه گویا مطلع شده و در جهت بیرون آوردن فرزندان خود از مهد های یاد شده اقدام کرده اند.
حال پرونده استخر مختلط مهدکودک “ش” در شمال تهران با حکم تعطیلی وارد فاز جدید از بررسی‌ها شد و هم اکنون این مرکز در یک قدمی پلمپ کامل قرار گرفته است، پلمپی که ای کاش با پرداخت جریمه و یا میانبرهای دیگر به تعویق و یا منتفی نشود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

نظر از: سیده فوزیه موسوی [عضو] 

باسلام
خداقوت التماس دعا

1395/04/30 @ 10:58


فرم در حال بارگذاری ...