« دختر شیعه! سرت را بالا بگیر که تو رقیه (س) را می فهمی!راه‌های جلوگیری از تسلط شیطان در کلام رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای »

انتشار نرم‌افزار چند‌رسانه‌ای «شهيد نورعلی شوشتری»

نوشته شده توسطرحیمی 21ام شهریور, 1392

گروه فضای مجازی: نرم‌افزار چند‌رسانه‌ای «شهيد نورعلی شوشتری» فرماندهی قرارگاه قدس زاهدان به همت نشر الكترونيك شاهد و با همكاری بنياد شهيد و امور ايثارگران استان خراسان رضوی توليد و منتشر شد.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، نرم‌افزار چند‌رسانه‌ای «شهيد نورعلی شوشتری» مجموعه‌ای از اطلاعات و آثار مرتبط با اين شهيد است كه شامل 295 قطعه عكس، 6 هزار دقيقه فيلم و صوت توليد و منتشر شده است.

از بخش‌های اين نرم‌افزار، می‌توان به زندگی‌نامه، وصيتنامه، خاطرات شهيد در كلام ياران، در كلام ولايت و نگين وحدت اشاره كرد كه همه بخش‌های فوق، قابليت جستجو و استخراج اطلاعات را دارند.

اين نرم‌افزار نود و يكمين نرم‌افزار چند‌رسانه‌ای است كه به همت معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنياد شهيد و امور ايثارگران در قالب دی وی دی به قيمت 3 هزار تومان منتشر شده است.

سردار شهيد شوشتری جانشين فرمانده نيروی زمينی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه قدس بود كه در 26 مهرماه 88 در عمليات تروريستی شهر سرباز به مقام شهادت رسيد.

در بخشی از پيام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در كنگره بزرگداشت شهدای خراسان- 27 مهر 1388 درباره اين شهيد می‌خوانيم: «… اين شهيد عزيزمان، شهيد شوشتری واقعاً جزو عناصر پاكيزه سپاه بود. بنده ايشان را از نزديك می‌شناختم و می‌دانستم كه جزو انسان‌های مومن، پاك، سالم، صميمی، فعال، زحمتكش و حقيقتاً مظهری از همين ارزش‌هايی بود كه متراكم می‌شود و يك شهيد را به وجود می‌آورد…»

علاقه‌مندان برای تهيه اين نرم‌افزار چند‌رسانه‌ای می‌توانند با مؤسسه فرهنگی شاهد به شماره تلفن ‌88829523 تماس حاصل كنند.


فرم در حال بارگذاری ...