« دانلود یازده اثر(کتاب) از دکتر حسن رحیم‌پورخطر! عده ای فکر کنند دیگر دشمنی وجود ندارد.! »

بیانات غریبانه رهبر نشانه نداشتن عمار است!

نوشته شده توسطرحیمی 28ام مرداد, 1393

نیلچی زاده استاد حوزه و دانشگاه به انتقاد از روند معکوس صداوسیما در تبلیغ فرزندآوری خاطرنشان کرد:

آنچه که صداوسیما در سریال‌ها، فیلم‌ها و تبلیغات خود به عنوان یک رسانه ملی به مردم نشان می‌دهد بازی در زمین دشمن و به نفع دشمن است.

فروغ نیلچی‌زاده در گفتگو با در خصوص وضعیت تحدید نسل در کشور گفت: ما در این خصوص نیاز به یک جریان سازی فرهنگی داریم که به بمباران مواضع دشمن بپردازد.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز برخی در داخل کشور از مواضع دشمن در مباحث فرهنگی مراقبت می‌کنند که می‌توان بحث اشتغال، تحصیلات عالیه و همگام سازی حق زنان و مردان از جمله مواضع این افراد دانست.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مسئله اشتغال و تحصیلات عالیه زنان از جمله مواضعی است که دشمن به خوبی روی آن در کشور کار کرده است خاطرنشان کرد: همسان سازی حقوق زنان و مردان و رسیدن به جایگاه اجتماعی بالا برای زنان متأسفانه در کشور آنقدر جدی شده است که حتی برخی زنان مومن نیز گمان می‌کنند رسیدن به این دستاورد‌ها ره آورد رشد و پیشرفت است.

نیلچی‌زاده با بیان اینکه این در حقیقت‌‌ همان هواپذیری فرهنگی مدنظر مقام معظم رهبری است یادآور شد:

ما باید فرهنگ تربیت و فرزندپروری را جایگزین فرهنگ فرزندآوری کنیم زیرا امروز بسیاری از خانواده نگران مسئله فرزندپروری هستند تا فرزندآوری زیرا دنیای کنونی را بستر نامناسبی برای تربیت فرزندان خود می‌دانند.

وی با انتقاد از خانواده‌های که نقش تربیت فرزند را کاملا شخصی می‌دانند گفت: متأسفانه ما دچار برخی خطاهای‌شناختی در بحث فرزندپروری شده‌ایم به نحوی که فکر می‌کنیم تمام زحمات تربیت فرزند را خود باید به دوش بکشیم.

وی با بیان اینکه باید به طور جدی از طریق رسانه‌های فرهنگی موضع دشمن را بزنیم افزود: این تفکر که هر چه تعداد فرزندان کمتر باشد دغدغه مادر و پدر کمتر است تفکری لیبرالیستی است زیرا اسلام توصیه به فرزندآوری در میان مسلمانان دارد.

وی با بیان اینکه فرزند کمتر و پرداختن به لذایذ و خودکامی‌های فردی از جمله فرهنگ‌های غرب می‌باشد که در کشور توسط برخی توصیه می‌گردد خاطرنشان کرد: باید محور‌ها، تریبون‌ها، نشریات، مجلات، سایت‌ها و وبلاگ‌ها به هر کسی که گوش شنونده‌ای برای شنیدنش دارد به تبلیغ فرزندپروری و فرزند تربیتی بپردازد.


صداوسیما در زمینه فرزند آوری در زمین دشمن بازی می‌کند

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه به انتقاد از روند معکوس صداوسیما در تبلیغ فرزندآوری خاطرنشان کرد: آنچه که صداوسیما در سریال‌ها، فیلم‌ها و تبلیغات خود به عنوان یک رسانه ملی به مردم نشان می‌دهد بازی در زمین دشمن و به نفع دشمن است.

وی ادامه داد: ما در صداوسیمای خود زنان موفقی را نمی‌بینیم که توانسته باشند در کنار تربیت و فرزندآوری صحیح در کار و اشتغالی نیز موفق بوده باشند اکثرا زنانی را می‌بینیم که به صورت فردی و مجرد توانسته‌اند به موفقیت‌های دست یابند که این تبلیغ به سود اسلام نیست.

نیلچی‌زاده در خصوص تبصره اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص عمل‌های وازکتومی و بزوکتومی افزود: متأسفانه ما قبل از اینکه زمینه سازی لازم را در خصوص ظلم قرار دادن این عمل‌ها در کشور ایجاد کنیم به یکباره قانونی را به وجود آوردیم که موجب موضع گیری دکتر‌ها و متخصصین اهل فن در این خصوص شد.

زمینه سازی درمیان خواص اهمیت بالاتری دارد

نیلچی‌زاده با بیان اینکه گاهی اوقات باید در میان خواص زمینه سازی در خصوص ایجاد برخی قوانین بسیار قوی‌تر از عوام صورت بگیرد یادآور شد: خواص به دلیل اشرافی که در بسیاری از موضوعات دارند بسیار دیر‌تر از عوام اغنا می‌شوند به همین دلیل لازم است قبل از آنکه قانونی را در کشور که دارای حساسیت‌های خاص می‌باشد تصویب کنیم ابتدا مقالات آی اس آی غربی را که ضرر چنین عمل‌های در کشور را در جهان به اثبات رسانده است برایشان بازگو کنیم که حداقل حرف غربی‌ها را بپذیرند و بدانند این قانون به نفع کشور است.
این استاد حوزه دانشگاه با بیان اینکه تبدیل شدن این جریان‌ها بدون پیش زمینه به قانون اجرایی تبدیل به ضدفرهنگی شود تصریح کرد» این را بدانید ما در جهاد علمی باید عالمانه جهاد کنیم و اگر قرار باشیم بی‌مبنا و بدون مبنا کار خود را پیش ببریم با شکست روبه رو خواهیم شد.


بیانات غریبانه رهبری نشان از نداشتن عمار است

نیلچی‌زاده در قسمت پایانی گفتگو خود گفت: من معتقدم دنیازدگی، دنیامداری و به قول مقام معظم رهبری‌‌ رها کردن تنگه احد برای دستیابی به منافع دنیا آفتی است که امروز برخی از کسانی که می‌توانند در کشور موثر باشند را مقصر کرده است.

وی ادامه داد: بیانات غریبان اخیر رهبر نشان از نداشتن عمار است و عین عمار رهبر از سال ۸۸ و آغاز آن فتنه سازماندهی شده در گوش‌ها پیچیده است و از ابتدای ولایت ایشان که عمری ۲۵ ساله دارد ولی امر مسلمین جهان هر روز بر مظلومیتشان اضافه شده است.

این استاد حوزه دانشگاه با بیان اینکه به لطف خداوند و به فرموده رهبر انقلاب رویش‌های در حال رشد است گفت: فرزندان نسل دو و سه انقلاب‌‌ همان فرزند روح الله خمینی هستند که امروز نقش افسران جبهه جنگ نرم را دارند و بدانند اساس فرمایشات رهبر در روز ۲۵ ماه رمضان امسال باید بسیجیان دانشجو و جوانان انقلابی خود را برای در اختیار داشتن پست مدیریتی آینده آماده کنند.

نیلچی‌زاده در پایان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنان خود در دیدار ماه مبارک رمضان فرمودند باید جوانان انقلابی در هر جایگاهی که باشند روحیه انتقادی خود را حفظ کنند افزود: این به این معناست که اگر امروز جوانان ارزشی و انقلابی ما در خصوص رفتار اشتباه مسئولان با شهامت انتقاد می‌کنند فردا که خود به عنوان مسئول در کشور به جایگاهی رسیدند حق ندارند محافظه کار شوند و بگویند شرایط کشور بسیار عالیست و مشکلی وجود ندارد یک فرزند انقلابی در هر جایگاهی که باشد باید مشکلات را ببیند و برای رفع آن‌ها آرامش نداشته باشد.

منبع: «خبرگزاری دانشجو»


فرم در حال بارگذاری ...