« مرا در این بغض مقدس ذوب کن!!شرایط پیوند قلب »

توليد نرم‌افزار خطاب‌های قرآنی درباره سبك زندگی

نوشته شده توسطرحیمی 8ام اردیبهشت, 1392

مجموعه خطاب‌های قرآنی درباره سبك زندگی كه متون آن در سومين نمايشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش عرضه شده است، به زودی در قالب يك نرم‌افزار جهت استفاده علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، غرفه آموزش و پرورش منطقه 9 تهران، يكی از غرفه‌های سومين نمايشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش به شمار می‌رود كه در اين غرفه تعدادی مجموعه و نرم‌افزارهای قرآنی عرضه شده است.

365 آيه كاربردی قرآن به صورت تقويم و ربنای قرآن با نام «سما» از جمله آثار قرآنی اداره آموزش و پرورش منطقه 9 به شمار می‌رود. همچنين آموزش و پرورش منطقه 9 تهران اعلام كرد كه به زودی مجموعه خطاب‌های قرآنی كه تحقيقی گسترده درباره آيات مرتبط با سبك زندگی است در قالب يك نرم‌افزار با عنوان «ندا» منتشر می‌شود.

غرفه آموزش و پرورش منطقه 9 تهران با تعدادی آثار قرآنی در سالن 14 سومين نمايشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش قرار دارد.

يادآوری می‌شود، سومين نمايشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش از هفتم ارديبهشت‌ماه در محل دائمی نمايشگاه بين‌المللی تهران آغاز به كار كرده است و تا تاريخ دهم اين ماه ادامه دارد.

نظر از: محمدی هنزئی [عضو] 
محمدی هنزئی

سلام
موفق و موید باشید.
به وبلاگ ما هم سر یزنید.
با تشکر

1392/02/09 @ 09:18


فرم در حال بارگذاری ...