« واکنش کاربران عرب به اظهارات امام جمعه تهران :شیخ ایرانی راست می گویداینفوگرافی:جایگاه «سبک زندگی» در تمدن‌سازی نوین اسلامی »

دانلود نرم افزار کتابخانه دیجیتال انتشارات "سوره مهر"

نوشته شده توسطرحیمی 18ام اردیبهشت, 1392

در ابتدا بايد نرم‌افزار را نصب و سپس ثبت‌نام كنید. اين ثبت‌نام از دو طريق پيامك و اينترنت خواهد بود كه كاربران برای ثبت‌نام از طريق ‌‌پيامك می‌توانند گزينه ثبت‌نام از طريق ‌پيامك را انتخاب و با وارد كردن شماره تلفن همراه خود پس از چند لحظه كلمه عبور(كه همان شماره تلفن همراه كاربر است) و رمز را دريافت كنند.

ثبت‌نام از طريق اينترنت به اين صورت است كه كاربر به صفحه‌ای راهنمايی می‌شود كه بايد ايميل و رمز عبور انتخابی خود را وارد كند، سپس به ايميل خود رجوع و از طريق لينك فعال‌سازی، حساب كاربری را تأييد كنند.

‌پس از ورود به بخش «كتاب من»، شش كتاب رايگان از قبل برای كاربر در نرم‌افزار كتابخانه ديجيتال قرار داده شده است.

همچنين برای تهيه و دريافت ساير كتاب‌های این انتشارات  بايد به بخش كتاب‌فروشی رفته و كتاب مورد نظر را انتخاب و در صورت مبلغ‌دار بودن كتاب، هزينه آن را پرداخته و كتاب را دريافت كند.

 

لینک دانلود نسخه اندروید

لینک دانلود نسخه ویندوز 

لینک جستجو و خرید نسخه الکترونیک کتاب‌های سوره مهر

قابل ذکر است مخاطبان در طول نمایشگاه کتاب می‌توانند با مراجعه به غرفه سوره مهر و بخش فروش الکترونیک اقدام به تهیه کارت‌های شارژ کتاب دیجیتال با تخفیف بیست درصد نمایند. همچنین کتاب‌های مشهور سوره مهر شامل دا، نورالدین پسر ایران، پایی که جا ماند،‌ کوچه نقاش‌ها و بابانظر در طول نمایشگاه با تخفیف بیست درصد و با قیمت چهار هزار تومان ارائه می‌شود.

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: مهدی بیابانی [بازدید کننده]
مهدی بیابانی
5 stars

خوب و اموزنده است

1392/09/01 @ 00:16
نظر از: مهدی بیابانی [بازدید کننده]
مهدی بیابانی
5 stars

خوب وعالی

1392/09/01 @ 00:14


فرم در حال بارگذاری ...