« روایتی در فضیلت امیر مؤمنان علی علیه‌السلامحربه تحریم »

رقص مختلط در بزم نهاد‌های فرهنگی لرستان + فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 3ام خرداد, 1394

به گزارش لرستان خبر، جشن روز «گُلوَنی» شنبه ۲6 اردیبهشت ۹۴ با همکاری سازمان میراث فرهنگی لرستان و شهرداری تهران و دیگر نهادهای فرهنگی استان و شهرستان خرم آباد برگزار شد.

در این همایش که برای زنده نگه داشتن و ترویج نماد سنتی زنان لر یا همان «گُلونی» که به عنوان نماد حجاب، عزت و مقاومت زنان لرستانی برگزار شد شاهد رقص مختلط بودیم که واکنش مردان وزنان قوم لُر را به همراه داشته و تعدادی از مدیران دولتی نیز در این مراسم حضور داشتد.

این اتفاق در حالی رخ داده که در دو روز گذشته مسئولان فرهنگی و ارشد استان در قبال این اتفاق سکوت کرده اند و جوابگوی رسانه ها و مردم نیستند.

در ادامه قسمتی کوچک از اتفاقات رخ داده شده در این همایش که قابلیت پخش دارد منشر می شود و از پخش قسمت های زننده این همایش معذور هستیم. 

 

 

 

برای دیدن بقیه عکس ها کلیک کنید.

نظر از:  
طاهره حدادزاده بهابادي

امید وارم خیلی زود شاهد رغبت روز افزون جوانانمان به حجاب و عفاف و حیا در جامعه اسلامی مان باشیم انشاء الله به برکت دعای امام زمان (ع) و همت وتلاش همه دلسوزان فرهنگ اسلامی خدایا همه را برای این مهم یاری کن چه انان که هنوز ارزش وجودشان برایشان روشن نیست و گمراهی را انتخاب می کنند و چه انان که در تلاش هدایت دیگرانند

1394/03/06 @ 11:02
نظر از: زینی [عضو] 

سلام واقعا مایه تاسف بووود .

1394/03/05 @ 12:57
نظر از: مدرسه علمیه الزهراء«س»ارومیه [عضو] 

با سلام
ما هم متاسف شدیم و شرمنده از مقام شامخ شهیدان عزیز از یارانی که در سوم خرداد یاد آنان را گرامی داشتیم ولی افسوس !!
ما فقط با ادامه دادن راه آنان می توانیم یادشان را پاس داریم نه با ….
موفق باشید

1394/03/04 @ 19:01
نظر از: ... [عضو] 
...

سلام، سوال من اینه که این مراسم مربوط به خانمها میشه، آقایون تو این مراسم چیکار میکنن. اصلا چرا از آقایون و خصوصا مسئولین برای این مراسم دعوت شده. مگه ما کم خانم مسئول داریم؟ مسئول ها نه مسئول!

1394/03/04 @ 15:45
نظر از:  

سلام علیکم
متاسفانه کسانی هستند که دنبال فرصت می گردند تا به اهداف شیطانی خود برسند
فقط می توانم بگویم یا ابا صالح المهدی ادرکنی

1394/03/04 @ 14:19
نظر از: صبا ملکوتی [عضو] 

با سلام

بنده خدمت دوست عزیزی هم که قبلا این مطلب را درج کرده بودند عرض کردم که :
متاسفانه شاهد مراسمی از این بدتر در شیراز بودیم .
لباسهای محلی ایران نشانه ایمان و حیا و غیرت ایرانی است . اینها حیا و عفت ایرانی را هدف گرفته اند .کجایند ملی گرایان ما ؟
کسانی که دم از آریایی بودن می زنند به میدان بیایند و اعتراض کنند .
مگر نه این است که شما ایران منهای اسلام را می خواهید ؟ پس لااقل روی تعصبات قومی و قبیله ای خود غیرت و تعصب داشته باشید و نگذارید فرهنگ ملی شما را خدشه دار کننند .
ملی گرایان عزیز اگر شما ها یکی از لباسهای پوشیده ایرانی را با کمال حیا و وقار و متانت برای پوشش خود انتخاب کنید خیلی بهتر از لباسهای غربی است که هیچ حیا و عفتی از آنها به دست نمی آورید .
کمی فکر کنید که غرب در طی این سالها چه ارمغانی به غیر از دروغ برای شما داشته است ؟

http://www.aparat.com/v/EI1Kq/%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF_%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA_%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86_%D8%A7%D9%88%D9%84_%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86%DB%8C%D8%B3%D9%85

1394/03/04 @ 12:37
نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 

با عرض سلام
متاسفانه این نوع پوشش به بهانه ی ترویج لباس های سنتی و اصیل ایرانی در جای جای کشور دیده می شود و محدود به یک استان و منطقه نیست، اینکه یک زن ایرانی و مسلممان به بهانه یک جشن و تبلیغ لباس سنتی سوء استفاده های بسیاری داشته باشد (آرایش در مقابل نامحرم و بیرون گذاشتن مو و بدن و رقص) نشانه بی شخصیتی و عدم آگاهی آن شخص از سنت ها و فرهنگ اصیل مردمان گذشته می باشد اینگونه پوششها از سوء افراد خاص شاید نقشی باشد از سوی دشمن برای تفرقه میان ما، پس آیا بهتر نیست به جای پخش عکس ها و فیلم هایی که زیاد واضح و بیانگر تیتر مطرح شده نمی باشد، باعث تشویش اذهان عمومی نشویم،به نظر من حقیر این راهش نیست ، راه درست مبارزه برای یک طلبه از مسیر دیگری امکان پذیر است اینگونه به دشمن در رسیدن به هدفش یاری رسانده ایم. دقت بفرمایید شما ناخواسته عکس این افراد را در فضای مجازی منتشر و آنها را مطرح نمودید. فیلمی که در وبلاگ قرار گرفته است جمعیت محدودی را در گوشه ای جدا از بقیه نشان می دهد، روش داغ کردن روشی بسیار نامناسب و مقطعی است. این نظر من حقیر بود، مراقب باشید تر و خشک را باهم نسوزانید.

1394/03/04 @ 09:06
نظر از: صداقت...! [عضو] 

سلام
اسف بار بود و شرم آور
به نظرم فیلم هر چند کمتر از دو دقیقه بود ولی اصلا قابل پخش نبود.
تصاویر هم رسوایی عجیبی داشت و شاید از بین برنده قبح.
با تشکر از اطلاع رسانی شما
موفق باشید
در پناه حق

1394/03/03 @ 23:43
نظر از: مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا(س) اردکان [عضو] 

سلام چند روز پیش یکی دیگه از بچه ها هم چند تا عکس با گزارش این مراسم رو گذاشته بود. واقعا مایه تاسفه. فقط میتونم بگم حاشا به غیرتتون حاشا…

1394/03/03 @ 23:27


فرم در حال بارگذاری ...