« خوب پوشیدن و گشتن به معنای نفی دین نیسترهبر معظم انقلاب: توطئه بسیار خطرناکی نابود شد »

رهبری که راضی نشد تا عهد خود را با خدای متعال بشکند، افتخار دارد

نوشته شده توسطرحیمی 7ام آذر, 1398

 

چنین رهبری که با شجاعت حاضر شد از آبروی خود بگذرد و دلهایی را بشکند اما راضی نشد تا عهد خود را با خدای متعال بشکند، افتخار دارد.

«آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی» امروز (۶ آذر) در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان بویراحمد اظهار داشت:

شهدا برای ما آبرو هستند باید انسان عاقل باشد و آبروی خود را حفظ کند ؛برپایی یادواره شهدا یعنی حفظ آبروی خودمان.

 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هجدهم از شهدای استان ما از جامعه فرهنگی بودند در صورتی که این مقدار از آمار جمعیت استان ما فرهنگی نبود، این آمار نشان از یک بلوغ در جامعه فرهنگی ما در آن روز داشت که ضرورت را احساس کردند و فهمیدند که اگر ولی و رهبرشان به آنها فتوا دهد، باید فراتر از خدمت آموزشی به جامعه، به جبهه ها بروند . این شهادت خدمتی است به ابدیت جامعه، تزریق روح مقاومت و بخشیدن کرامت به جامعه است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت:حادثه ای در این روزهای اخیر رخ داد در میان اغتشاش گران کسانی که اشرار بودند که بسترش را  (فراهم) دیدند؛ اینها فرزندان این جامعه بودند، غیر از این است که سر کلاس های معلمان یا زیر منبر ما طلبه ها یا پای کرسی تدریس اساتید دانشگاه و یا پای فیلم های ارشاد تربیت شده بودند؟رسانه ملی یک ابزار است آنها که در رسانه حرف می زنند یا معلمند یا استادند یا طلبه و یا کارگردان و بازیگر.

 

آیت الله ملک حسینی خاطرنشان کرد:آنچه از شرارت رخ داد، باید نیروی انتظامی و سپاه برای حفظ امنیت برخورد کند؛ هرگز مردم حق تحلیل مسأله را ندارند، تحلیل مربوط به معاونت های آموزش، اجتماعی و در فضای نقد است، در خیابان کسی حق تحلیل این مسئله را ندارد و بگوید اینها تربیت نشدند و تربیت آنها مشکل دارد.

 

 نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: وقتی شرارت رخ می دهد باید برخورد شود، کسی که شمشیر بر امنیت جامعه کشیده، محارب است، کسی که آتش بزند و ویران کند محارب است.

 

آیت الله ملک حسینی افزود: اگر کسی اموال شخصی شما را به آتش کشیده بود، دوست داشتید او را ده ها بار اعدام کنید اما احساس تعلق به آنچه مال خودتان و دیگران است ندارید که از چرایی برخورد می پرسید.

 

وی گفت: وظیفه قاضی است که یا آزاد کند، یا زندان کند یا اعدام کند اما وظیفه من طلبه و شمای معلم و دیگر اقشار فرهنگی جامعه بازنگری در رفتار خودمان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر من به مثابه یک طلبه، معلم، استاد، کارگردان یاس و ناامیدی و نفرت به جامعه به مخاطبان خود تزریق کنم، مردم را نسبت به وطن بی دغدغه کنم، مرزهای دینی،فرهنگی،جغرافیایی برای او بی معنا شود؛ تربیت شده چنین افرادی به هیچ کس رحم نمی کند.

 

آیت الله ملک حسینی گفت: باید اخلاق و شرافت اجتماعی را آموزش داد، باید به جامعه امید بخشید، باید به مخاطبین و متربی ها  اعلام شود که فردا از آن آنهاست و اگر تو می بینی دزدی و غارت است، تو باید تحصیل کنی و رشد کنی تا چنین انسان هایی را دور بیندازی.

 

وی ادامه داد: اگر احساس می کنی متصدیان اقتصادی تدبیر ندارند، چون دانش مناسب نیافتند، چون فقط مدرک نگرفتند، بدان باید برای آینده هم تحصیل کرد و هم تفکر با تعقل برتر پیدا کرد.

 

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: محکوم کردن شرارت ها وظیفه است، اما نگاه به اینکه چرا این شرارت ها اتفاق می افتد وظیفه ای بالاتر است؛ اگر من در خوب و بد دانستن دیگران موجب نفرت او شدم به جای دوست یابی برای کشور و دینم با خود دین پنداری و خود انقلاب پنداری و خود وطن پنداری دیگران را بی وطن،بی دین و دشمن انقلاب تلقی کردم؛ او را از هر چیزی متنفر می کنم.

 

وی گفت: باید من بدانم اگر یک فساد را هزار بار فریاد زدم تا یک نفر هزار بار این فساد را بشنود و خواستم ژست شجاعت بگیرم، خواستم وانمود کنم که می توانم با غیرت علیه مسئولان حرف بزنم، آنوقت باید حواسم جمع باشد که نفرت را به جامعه ترزیق می کنم.

 

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: شجاعت امروز دفاع و صیانت از آرمان های انقلاب است، تزکیه معقول جامعه از فساد است والا هر بچه ای  سر هر منبر، پشت هر تریبونی و هر قلم به دستی یا مزد به روز یا مزد به ماه یا مزد به سال بگیری یا بترساند تا فردا امتیازی از یک مسئولی بگیرد تا خانه ای بگیرد، هر کلمه ای که باعث نهادینه شدن نفرت در جامعه شود، چیزی نیست جز شرارت.

 

وی ادامه داد: ایجاد حس بی اعتمادی در جامعه یعنی نه این تصمیم که هر تصمیم دیگری را مخالفت می کند. بله امید بی اساس ابدا،اعتماد بی جا غلط اندر غلط است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید قدرت تفکیک بین انسان های خوب و بد به جامعه داده شود، باید بین آرمان های دینی و آرمان های انسان ساخته قدرت تفکیک داده شود، باید فرزندان ما از مفهوم حقوق بشری که من و شما او را بشر می دانیم با مفهوم حقوق بشری که غربی آن را می دانند،  قدرت تفکیک قائل شوند.

 

آیت الله ملک حسینی افزود:ما می دانیم آنها من و شما را بشر نمی دانند، باور نمی کنید در تلمود آیه ای است که مستند اینهاست،مستند نظام صهیونیستی است، مستند کسانی است که امروز بر شورای امنیت و جامعه بین الملل نظر می کنند و نظارت می کنند ؛"خدا دودسته موجود دارد: انسان و غیرانسان و ما انسانیم و غیر انسان ها دو پا دارند یا چهار پا، چهارپایان مرکب و وسیله ای برای اساس هستند و دو پاها کسانی هستند که باید خادم انسان ها باشند.”

 

آیت الله ملک حسینی ادامه داد:آیا این را به فرزندان خود آموزش می دهید که آنهایی که داعیه دار حمایت از شما هستند،شما را انسان نمی دانند و خادم خود می دانند و اگر خدمت نکنید شما را نابود و ذلیل می کنند؛ زمانی انسانیت برای شما قائلند که بهترین خدمت را برای آنها کنید و اگر از شما راضی شوند، راضی به بردگی شما برای خودشان هستند نه راضی از بندگی شما برای خدای متعال.

 

وی گفت: یک حدیث که در آخر الزمان در مورد دجال هست؛ دجال کیست؟نمی دانیم،چست؟نمی دانیم. آیا انسان است؟شبه انسان است،حزب است،نهاد بین المللی یا قدرت است؟نمی دانیم. نان انسان ها را به دست می گیرد و می گوید به آنها بگویید “انت ربنا” تو پروردگار هستی، یعنی ما بردگی و بندگی تو را پذیرفتیم .آنگاه نان را بین آنها تقسیم می کند.

 

وی گفت: تردید نکنید اگر آموزش های دیگری که ذلت کشور و دینمان را در بر دارد به بچه هایمان بدهیم خیال نکنید این سنگ و چماق و ششپرها به شیشه ها و درها می خورد، آنچه که نامش آتش بود و اماکن عمومی زده شد،تمام آن بر بدن معلمین،طلبه ها و اساتید خواهد شد ؛در جامعه رها شدگی نسل ها قابل قبول نیست.

 

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:مقام معظم رهبری با شکل گیری این آشوب ها یک سخنرانی داشتند و مطرح کردند که من به مسئولان گفته ام و حمایت می کنم ؛بسیاری از افراد جامعه تعجب کردند که وقت آرامش دادن به مردم و بیان سخن دیگری بود.

 

آیت الله ملک حسینی ادامه داد: الان باید نگاه کنیم ببینیم رهبری چه فرمانی می دهد و مرد باشیم اجرا کنیم، هر کس وظیفه خود را انجام دهد،یکی تحلیل کنید یکی توضیح دهد و یکی هم بدود، یکی قلم بزند و یکی امضاء کند.

 

وی با بیان اینکه صبح تا شب  به اسم احترام توهین رخ می دهد و عده ای دچار خیال پردازی هستند خاطرنشان کرد:باید به چنین رهبری افتخار کنیم، رهبری که آبرو گذاشت و عهد خود را نشکست، چقدر ساده بود که او برای لطیف کردن فضا به مردم بگوید گرانی حق شما نبود من از حق شما که در فقر و مشکلاتید، دفاع می کنم.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: ممکن بود این آرامش در بدنه ای از جامعه ایجاد شود اما فریاد اعتراض به حمایت از ندای رهبری بلند می شد و بعد از آن واکنش آشکار به متن اعتراض گسترده شکل می گرفت.

 

آیت الله ملک حسینی گفت: این تدبیر بود یا بی تدبیری؟به اینها گفته بود اگر شما سران قوا تصمیمی بگیرید، من حمایت می کنم،اگر این کار را نمی کرد این رهبر صاحب فضیلت است یا نه؟ رهبر با غیرت است یا نه ؟ انسانی لایق رهبری است که بر مدار احکام و عهدهای خود در جامعه بماند.

 

وی گفت: در ماجرای تاریخی که عبدالرحمان بن عوف باید برای تعیین خلافت بین امام علی(ع) و عثمان یکی را انتخاب می کرد و با توجه به آراء برابر برای انتخاب خلیفه رای این فرد تعیین کننده بود، دستش را به سمت امام علی(ع) دراز کشید و گفت با تو بیعت می کنم و تو را خلیفه می شناسم به شرطی که به کتاب خدا و سنت رسول خدا و سیره شیخین یعنی ابوبکر و عمر رفتار کنی.

 

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام می توانست دست دهد و بعد از آن بر منبر خلافت بنشیند و بعد از آن هم خود عبدالرحمان را به دلیل دعوت به اطاعت از خلفای فاسد سر به نیست کند اما او انسانی بود که برای به قدرت رسیدن با یک انسان نه با جامعه حاضر نبود عهد الهی را بشکند.

 

آیت الله ملک حسینی ادامه داد: ممکن بود دست دهد و به سیره شیخین هم عمل نکند پنج یا ۱۰ سال هم خلیفه می شد، اما برای همیشه در ذهن ها و زبان ها و قلم ها محو می شد و دیگر امام بر حق تاریخ نبود و فردای آن روز هر حاکم می توانست به نام امیرالمومنین هر بازی با هر کسی کند و هر دروغی را به هر کسی بگوید.

 

وی گفت: اما این شخصیت که تراز و میزانی برای ابدیت شد که هر حاکمی هر ظلمی کرد او را با امیر المومین سنجیدند  و هر کاری را که می خواست انجام دهد،رنگ عدالت داشت.

 

آیت الله ملک حسینی گفت: این کار شد تا هیچ کسی نتواند در تاریخ گناه و معصیتی کند و بگوید این را از علی آموختم .بازی کردن با مردم برای خوش داشت آنها و ژست دفاع از مردم گرفتن که هیچ چیز از آن بیرون نیاید افتخار دارد؟ چنین رهبری که با شجاعت حاضر شد از آبروی خود بگذرد و دلهایی را بشکند اما راضی نشد تا عهد خود را با خدای متعال بشکند، افتخار دارد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ایشان اگر این کار را می کرد وحدت در جامعه از بین می رفت، کسانی می خواستند زیر بار این مسئولیت نروند چه مجلس و چه دولت، اگر رهبری اینگونه نفرموده بود، یک نفاق و شکاف در بدنه حاکمیت ایجاد می شد.


فرم در حال بارگذاری ...