« اگر شیعیان ما مضطر شوند خدا می بخشد!بالاتر از صحابه »

عکس پرچم آمریکا و انگلیس در رژه پلیس ایران

نوشته شده توسطرحیمی 5ام دی, 1398

 

دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین در رژه روز گذشته خود با حرکتی نمایشی، غلبه ایران بر استکبار جهانی و از هم پاشیدن پرچم آمریکا، انگلیس و ستاره داوود را به تصویر کشیدند.

نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای در رابطه با انتشار عکسی مبنی بر حمل پرچم انگلیس و آمریکا در رژه مراسم دانش آموختگی در دانشگاه علوم انتظامی امین اظهار کرد: چهل و دومین دوره دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با حضور سردار «حسین اشتری»؛ فرمانده نیروی انتظامی، سردار «ایوب سلیمانی»؛ جانشین فرمانده ناجا و جمعی دیگر از روسا و فرماندهان برگزار شد.

ماجرای عکس پرچم آمریکا و انگلیس در رژه پلیس

در این مراسم دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با انجام حرکات نمایشی، ورزشی و رزمی آخرین توانمندی خود را به نمایش گذاشتند. یکی از حرکات نمایشی که در مراسم خبرساز شد، نمایشی بود که دانشجویان با پرچم آمریکا، انگلیس و ستاره داوود که نشان از رژیم صهیونیستی است به مرحله اجرا گذاشتند.

در نمایش دانشجویان در وسط تصویر نقشه ایران وجود دارد و در طرفین پرچم انگلیس، آمریکا و ستاره داوود است.

ماجرای عکس پرچم آمریکا و انگلیس در رژه پلیس

در ادامه دانشجویان با فلش‌هایی حرکت نماد‌های استکبار را به سمت ایران به تصویر می‌کشند. دانشجویان در تلاشند این تصویر را به مخاطب منتقل کنند که استکبار در حال حمله و گسترش تهاجم به سمت ایران است، اما وقتی به جداره کشور ایران می‌رسند با مقاومت موجود در ایران مواجه شده و از حرکت باز می‌مانند؛ در ادامه نیز عقب‌گرد، برگشت و از هم متلاشی شدن پرچم‌های استکبار جهانی را به نمایش می‌گذارند.

ماجرای عکس پرچم آمریکا و انگلیس در رژه پلیس

در ادامه دانشجویان گسترش نقشه ایران را نشان می‌دهند که در اصل نمایشی از گسترش فرهنگ مقاومت ایران به سایر کشور‌های خاورمیانه و رواج استقلال و آزادی است؛ همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «با مقاومت می‌توانیم بر استکبار غلبه کنیم».

ماجرای عکس پرچم آمریکا و انگلیس در رژه پلیس

در واقع دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین تلاش داشتند با این نمایش فرمایش فرمانده کل قوا درباره مقاومت و غلبه بر استکبار جهانی را به نمایش بگذارند

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: یا کاشف الکروب [عضو] 
5 stars

با سلام و احترام خوب بود موفق باشید. التماس دعا یاحق.

1398/10/06 @ 08:59


فرم در حال بارگذاری ...