« مناجات «یا رب» حامد زمانیحمایت از فلسطين »

فلسطين متعلق به فلسطينيهاست!

نوشته شده توسطرحیمی 18ام تیر, 1394


سرزمين فلسطين قلب جغرافيايي جهان اسلام است و دنياي استكباري قصد دارد تا از آنجا اسلام را بكوبد ملتهاي مسلمان را تحت فشار قراردهد و از حركتهاي اسلامي ممانعت كند. رژيم صهيونيستي قائم مقام حضور استكبار و تأمين كننده منافع آمريكا در اين نقطه از جهان اسلام است و تبليغات دروغين و خباثت آميز آنها قادر به فريب ملتها نخواهد بود.

ما سازماني را نماينده واقعي مردم فلسطين مي دانيم كه در راه آرمان فلسطين مبارزه كند. عناصر سازشكاري كه نگران منافع شخصي خود هستند و بر سر آرمان فلسطين با دشمن معامله مي كنند. از حمايتها و كمكهاي مسلمانان محرومند و ملتهاي مسلمان بايد ارائه انواع كمك به انتفاضه و قيام اسلامي مردم مبارز در داخل فلسطين اشغالي را براي خود يك تكليف شرعي، الهي و انساني بدانند.

توطئه‌ى بزرگ اين است كه در قضيه‌ى فلسطين، حقيقت را واژگونه جلوه دادند. آن كسى كه براى مسأله‌ى فلسطين - يعنى براى خانه‌ى خود، براى حق انسانى و حق ملى خود - اقدامى مى‌كند، در عرف مطبوعات استكبارى دنيا و دستگاه تبليغاتى وابسته به استكبار و صهيونيسم، تروريست معرفى مى‌شود! مصيبت بزرگ آن است كه اين مصايب را، با قبول و تأييد دنياى متمدن، بر سر يك ملت مى‌آورند! دنياى به اصطلاح متمدن، دنياى به اصطلاح طرفدار حقوق بشر، در طرف آن كسانى ايستاده است كه اين همه حقوق انسانى و الهى و مشروع يك ملت را نديده گرفته‌اند.


فلسطين متعلق به فلسطينيهاست. اگر مردم سرزمين فلسطين در داخل فلسطين - يعنى در همه‌ى فلسطين، بدون تجزيه - دولتى تشكيل بدهند، صلح خواهد شد. اگر شما راست مى‌گوييد، و اگر توطئه‌يى عليه ملت فلسطين و ملتهاى اسلامى و عليه اسلام در نظر نداريد، راه حل اين است. اما اگر نخواهيد اين راه حل را عمل كنيد، اردوگاه استكبار بداند كه با اين نشست‌وبرخاستهايى كه ترتيب مى‌دهند و با اين تصميم‌گيريها، مسأله‌ى فلسطين حل نخواهد شد؛ مبارزات فلسطين خاموش نخواهد شد، و نبايد بشود.

امروز يك عده مسلمان، فداكار، برگزيدگان ملت فلسطين، از پير و جوان و مرد و زن، در سرزمينهاى مقدس فلسطين دارند مبارزه مى‌كنند؛ به آنها كمك كنيد؛ راه اين است. كمك به فلسطين، يعنى كمك به عناصرى كه دارند مبارزه مى‌كنند. كمك به فلسطين، معنايش اين نيست كه به عناصر سازشكارى كه دلشان براى فلسطين نسوخته، بلكه دلشان براى منافع شخصى خودشان سوخته، كمك كنند. آن سازمانى مورد قبول است و نماينده‌ى واقعى مردم فلسطين است، كه در راه آرمان فلسطين مبارزه بكند؛ نه آن سازمانى كه برود آرمان فلسطين را به دشمن بفروشد و بر سر آن معامله بكند!

بخشی از بیانات مقام معظم رهبری ‌ در ديدار با شركت‌ كنندگان‌ در كنفرانس‌ بين‌المللي‌ حمايت‌ از انقلاب‌ اسلامي‌ مردم‌ فلسطين‌ ۱۳۷۰/۰۷/۲۷


فرم در حال بارگذاری ...