« اینفوگرافی:جایگاه «سبک زندگی» در تمدن‌سازی نوین اسلامیاز این بی خبری ها به تو پناه می برم! »

مسابقه ملی وبلاگ‌نويسی «15 خرداد» برگزار می‌شود

نوشته شده توسطرحیمی 17ام اردیبهشت, 1392

 سومين دوره مسابقه ملی وبلاگ‌نويسی «15 خرداد» به مناسبت گراميداشت سالروز حماسه 15 خرداد مردم ورامين، برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، به مناسبت گراميداشت سالروز حماسه 15 خرداد مردم ورامين در سال 1342، مسابقه وبلاگ 15 خرداد برگزار می‌شود.

سومين دوره مسابقه وبلاگ‌نويسی 15 خرداد با محوريت نقش فرهنگ و اعتقادات مردم ورامين در شكل‌گيری حماسه 15 خرداد، نقش خانواده و بانوان در قيام 15 خرداد ورامين، انعكاس قيام 15 خرداد 42 ورامين در رسانه‌های داخلی و خارجی، تأثير قيام 15 خرداد بر فرهنگ‌‌ و‌‌ هنر كشور، نگاه امروز جوانان و دانشجويان به قيام 15 خرداد، مقايسه قيام 15 خرداد در ورامين با ديگر قيام‌های داخلی و خارجی و 15 خرداد و بصيرت برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، زمان ارسال آثار از 12 ارديبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد شهيد مرتضی مطهری تا روز هفتم تيرماه، سالروز شهادت آيت الله شهيد دكتر بهشتی اعلام شده است.

همچنين داوری آثار از هفتم تا 22 تير‌ماه سال جاری صورت خواهد گرفت و جوايز مسابقه در هفته دولت و ايام شهادت شهيد رجايی و شهيد باهنر به برندگان اهدا خواهد شد.

سه جلسه كلاس آموزشی وبلاگ‌نويسی محتوايی و فنی برای ارتقای سطح علمی و محتوايی وبلاگ‌ها برگزار می‌شود. اين كلاس‌ها، 21 ارديبهشت‌ماه در دانشگاه علمی كاربردی شهرداری ورامين و 28 ارديبهشت‌ماه در مركز آموزش عالی سما و همچنين چهارم خردادماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامين برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان از سراسر كشور می‌توانند آثار خود را به رايانامه dabirkhane@15khordad-varamin.com ارسال كنند. برای شركت در اين مسابقه ارسال نشانی اينترنتی، نام و نام خانوادگی شركت‌كننده و شماره تماس ضروری است.


فرم در حال بارگذاری ...