« معرفی نسخه دیجیتال کتاب «دعاهای قرآنی»+دانلودخجالت می‌کشم در برابر بدن پاره‌پاره سیدالشهداء(علیه السلام)، بدنم سالم باشد »

مسابقه وبلاگ‌نویسی مباهله برگزار می‌شود

نوشته شده توسطرحیمی 16ام آذر, 1392

 

مسابقه وبلاگ‌نویسی مباهله برگزار می‌شود

مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع مباهله به همت تبیان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مسابقه وبلاگ‌نویسی با هدف اهمیت موضوع مباهله و آشنایی هرچه بیشتر با این واقعه تاریخ اسلام به همت تبیان کرمانشاه برگزار می‌شود.

تاریخ مباهله (روز، ماه، سال)، افرادی که در مباهله شرکت داشته‌اند، مکان مباهله (مباهله کجا بوده و الان آن مکان چه آثاری دارد؟ پیداست یا پنهان)، علل و سوابق رخداد مباهله چه بوده؟، در مباهله چه ارزش‌هایی به نمایش گذاشته شده؟، چه کسانی درخواست‌کنندگان مباهله بودند وچه کسانی و به چه علت از مباهله انصراف داده‌اند؟ و نظر قرآن درباره مباهله از موضوعات این مسابقه وبلاگ‌نویسی به شمار می‌رود.

کاربران باید عنوان وبلاگ را مرتبط با موضوع مسابقه قرار دهند و نشانی سایت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه باید در قسمت پیوند‌های وبلاگ بصورت لینک ثبت شود. همچنین در بخش معرفی وبلاگ، عنوان ویژه شرکت در مسابقه وبلاگ‌نویسی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با موضوع مباهله عنوان شود.

کاربران برای شرکت در مسابقه می‌توانند آثار خود را  با ذکرعنوان وبلاگ، مشخصات فردی شامل(نام و نام خانوادگی،کدملی و تلفن تماس) از تاریخ اول تا۲۰دی‌ماه سال جاری به نشانی stek.Anformatic@gmail.com ارسال کنند.

نظر از: صدرارحامی [عضو] 

باسلام واحترام

ممنون ازاطلاع رسانی

1392/09/17 @ 09:23


فرم در حال بارگذاری ...