« این ملت پیرو آقا و سالار خود خواهد بود.​با تاخیر این عمل خود را فریب داده ایم. »

مقابله با ولایت، آمریکا پرستی است

نوشته شده توسطرحیمی 25ام اردیبهشت, 1395

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت:

ولایتمداری به معنای خداپرستی است و مقابله با ولایت، شرک و آمریکا پرستی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی یادواره شهدای مدرسه علمیه علوی قم با عنوان «جهاد تا جهاد» و با موضوع «جامعه ولایتمدار» با اشاره به آیه 23 سوره احزاب، اظهار داشت: خداوند در این آیه فرموده است:

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا»

« در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند».

وی با بیان این مطلب که انسان سر عهدی که با خدا بسته، پایبند است، ابراز داشت: خداوند متعال در آیه 60 و 61 سوره یس فرموده است:

«اَلَمْ اَعْهَدْ اِلَیْکُمْ یَا بَنِی آدَمَ اَنْ لاَ تَعْبُدُوا الشَّیْطَانَ اِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبِینٌ، وَ اَن اعْبُدُونِی هَذَا صِرَاطٌ مُسْتَقِیمٌ»

«اى فرزندان آدم! آیا با شما عهد نکردم که شیطان را نپرستید،که او براى شما دشمن آشکارى است، و این که مرا بپرستید که راه مستقیم این است؟».

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان ساخت: این نظام، طراح صحنه ساز صفوف امام عصر(عج) و افشاگر اسلام آمریکایی است و با بسترسازی برای رفاه طلبان، رباخواران و باج دادن به بیگانگان مخالف است.

این استاد حوزه تصریح کرد: اسلامی که در برابر ارزش های متعالی هیچ حساسیتی نداشته باشد، اسلام عربستان سعودی و اسلام آمریکایی است و امام راحل(ره) با افشای اسلام ناب و کنار زدن پرده ها افسانه دشمنان را باطل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی بیان داشت: اسلام ناب، اسلام هجرت، اسلام مقاومت، اسلام شهادت، اسلام امامت و اسلام ولایت است که با استکبار، ظلم، تجاوز و نفاق جنگ ذاتی دارد.

وی اظهار داشت: اسلام ناب، حر و تهدیدی بر علیه تمام طاغوتیان است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه اسلام ناب نسبت به طاغوت نفرت و با استکبار جنگ دارد، ابراز داشت: تنور جنگ با طاغوت، ستمگر، ابوجهل ها و ابوسفیان ها و جاهلیت همیشه گرم بوده و در مقابل هرچه زمان پیش می رود، آنان احساس خطر بیشتری نسبت به اسلام داشته و تهاجم و فشارشان نسبت به سابق مضاعف خواهد شد؛ تا جایی که در دریا و خشکی فساد می کنند.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال سلطه بر مباحث فرهنگی است، خاطرنشان ساخت: پوشش زن ها، اختلاط دختر و پسر در دانشگاه ها، ارتباط های نامشروع، از بین رفتن قبح رباخواری، حرام خواری و رشوه خواری، تجاوز فرهنگی و یک غارت است.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به اینکه در عرصه سیاسی نباید سکولار بود، تصریح کرد: تحکیم به مدیریت جهان سلطه از اعظم کبائر است و قابل مقایسه با هیچ گناهی نیست.

وی با اشاره به آیه 113 سوره هود، اظهار داشت: خداوند متعال فرموده است:

« وَلاَ تَرْكَنُواْ إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُواْ فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَمَا لَكُم مِّن دُونِ اللّهِ مِنْ أَوْلِيَاء ثُمَّ لاَ تُنصَرُونَ»

«و به كسانى كه ستم كرده‏اند متمايل مشويد كه آتش [دوزخ‏] به شما مى‏رسد، و در برابر خدا براى شما دوستانى نخواهد بود، و سرانجام يارى نخواهيد شد».

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بزک کردن آمریکا از سوی برخی از مسئولین، بیان داشت: فرهنگ امام، فرهنگ ستیز با آمریکا بود و با آمریکا می تاخت و بر سر او فریاد می زد و به امت شهید داده و به پاخواسته می فرمود: هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بزنید و گلوله ها را به سمت او نشانه بگیرید.

این استاد حوزه ابراز داشت: امروز عده ای در ظاهر همراه با ولی فقیه بوده و از لفظ ولایت استفاده می کنند؛ اما در باطن در حال مقابله می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به آیه بخشی از آیه 29 سوره فتح، خاطرنشان ساخت: خداوند متعال فرموده است:

«أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ

بر كافران سختگير [و] با همديگر مهربانند»؛

پس باید با کفار و دشمنان سختگیری کرد.

وی تصریح کرد: قرآن مسئله ولایت را شرط قبولی اعمال می داند و توحید در بستر ولایت قابل توجیه است؛ و الا توحید به تنهایی امری ذهنی است و با ولایت معنا می شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی، بیان داشت: باید در مسیر ولایت برای تأمین اقتصاد مشروعی که مردم را حلال خور کرده و ذلتی متوجه آنان نباشد، قدم برداشت؛ چراکه فقر برای مردم ذلت آورده و حکومت اسلامی باید برای این فقر مبارزه کند.

این استاد حوزه صبر در برابر تحریم و دشمن شناسی را از مؤلفه های قرآنی برای مسلمین عنوان کرد و گفت: طلاب باید نسبت به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر حوزه انقلابی، خیزش عمومی داشته و به بصیرت افزایی بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی اظهار داشت: عمامه طلبه، کفن اوست که به معنای سرسپردگی برای امام زمان (عج) است.

وی ابراز داشت: ولایتمداری به معنای خداپرستی است و مقابله با ولایت، شرک و آمریکا پرستی می باشد.

منبع: خبرگزاری «حوزه»


فرم در حال بارگذاری ...