« نام های و اوصاف روز غدیراعتراض شدید دو تن از مراجع عظام تقلید به کشتار مسلمانان میانمار »

هشدار رهبر انقلاب: استفاده از احساسات مردم تا روز انتخابات در جهت اختلافات خيانت به كشور است.

نوشته شده توسطرحیمی 11ام آبان, 1391

 رهبر انقلاب در اجتماع پرشور دانش آموزان و دانشجويان تبيين کردند:

 

شکست دولت مستکبر آمريكا در برابر ملتِ مقتدر ايران/ استفاده از احساسات مردم تا روز انتخابات در جهت اختلافات، خيانت به كشور است .

 

     مسئولان بويژه سران سه قوه بايد با وظيفه شناسي و درك شرايط حساس كنوني، از هرگونه كشاندن اختلافها به ميان مردم خودداري كنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر كسي كه بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده كند، قطعاً به كشور خيانت كرده است.
     رهبر انقلاب اسلامي در اين ديدار كه در آستانه سيزده آبان، “روز دانش آموز و روز ملي مبارزه با استكبار جهاني” برگزار شد، ضمن تبريك سالروز ميلاد حضرت امام هادي(ع) و همچنين عيد سعيد غدير خم، سه حادثه تاريخي روز سيزدهم آبان را مظهر ايستادگي و چهره مصمم ملت ايران براي رسيدن به هدفهاي والا خواندند و افزودند:

     در هر يك از حوادث تاريخي اين روز يعني تبعيد امام خميني(ره) در سال 1343، كشتار دانش آموزان بوسيله مزدوران رژيم پهلوي در سال 1357، و تسخير لانه جاسوسي در سال 1358، يك طرف قضايا، ملت ايران و امام بزرگوار هستند و در طرف ديگر دولت مستكبر آمريكا قرار داد و اين، نشان دهنده وجود مبارزه ميان ملت ايران و دولت آمريكا است.
     حضرت آيت الله خامنه اي، فهم صحيح از زمان آغاز مبارزه و مراحل مختلف آن و همچنين نتيجه مبارزه را مهم ارزيابي و خاطر نشان كردند: اين مبارزه از سال 1332 و از زمان كودتاي آمريكايي 28 مرداد آغاز شد.

     ايشان با اشاره به نقش مستقيم آمريكا در راه اندازي كودتاي 28 مرداد و سرنگوني دولت دكتر مصدق، افزودند:

     آمريكاييها در اين ماجرا، براي منافع استكباري خود دولت مصدق را كه با آنها خصومتي نداشت و حتي به آنها اعتماد كرده بود، در طرحي مشترك با انگليسي ها سرنگون و رژيم محمدرضا پهلوي را بر كشور مسلط كردند.

صفحات: 1·

نظر از: جان نثاری [عضو] 
جان نثاری

«ای پسر فاطمه منتظر تو هستیم» عنوان گزارشی است که در حد دانش آموزی نگارش کرده ام درباره همین دیدار که اشاره کرده اید می توانید بخوانیدش.
http://h-fatemeh-tehran.womenhc.com/?p=36119&more=1&c=1&tb=1&pb=1


الحاقیات:
  • fit-400x320.jpg -   ضمیمه یافت نشد!
1391/08/11 @ 12:02


فرم در حال بارگذاری ...