« شب دوم محرم 1395 هیئت رزمندگان اسلام قم با نوای حاج سید مهدی میرداماددانلود مداحی کربلایی جواد مقدم شب اول محرم ۹۵ »

واکنش آیت الله یزدی به بازی فوتبال در شب عاشورا

نوشته شده توسطرحیمی 12ام مهر, 1395

واکنش آیت الله یزدی به بازی فوتبال در شب عاشورا

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد:

من شما را نصیحت نمی‌کنم بلکه از شما می‌خواهم این بررسی را انجام دهید و اگر قرار است تعطیل شود بهتر از حرمت شکنی است. اگر قرار باشد که برای حفظ حرمت عاشورا قبل از مسابقه مداحی صورت بگیرد، پس از گل توسط ایران آیا کسی خوشحالی نخواهد کرد و آیا می‌توان جلوی خوشحالی مردم را گرفت؟

آیت‌الله «محمد یزدی» عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به جریان بازی فوتبال تیم ملی ایران با کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی که قرار است در شب عاشورای سال جاری در استادیوم آزادی تهران برگزار شود در جمع خبرنگاران گفت: مطلع شدم وزیر ورزش در این زمینه تلاش‌هایی برای تعویق این دیدار انجام داده است و نامه‌نگاری‌هایی انجام گرفته است ولی خطاب به وزیر ورزش بیان می‌کنم که شما در سایه همین احترام‌ها به محرم و صفر به وزارت رسیده‌اید. نظام ما هم در همین محرم و صفر محقق شد. این همه شهید در این انقلاب به شهادت رسیده‌اند تا این کشور این حرمت‌ها را حفظ کند و همه چیز ما از محرم و صفر است.  اگر قرار باشد به همین راحتی نسبت به این مساله بی‌حرمتی کنیم، حرمتی باقی نخواهد ماند. ممکن است بیان کنید که بازی نکردن ما برای ما هزینه‌هایی خواهد داشت ولی باید همه این هزینه‌ها را داد تا این حرمت‌ها حفظ شود.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: من شما را نصیحت نمی‌کنم بلکه از شما می‌خواهم این بررسی را انجام دهید و اگر قرار است تعطیل شود بهتر از حرمت شکنی است. اگر قرار باشد که برای حفظ حرمت عاشورا قبل از مسابقه مداحی صورت بگیرد، پس از گل توسط ایران آیا کسی خوشحالی نخواهد کرد و آیا می‌توان جلوی خوشحالی مردم را گرفت؟

وارث

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: محمد [بازدید کننده]
محمد
5 stars

با سلام بنظر من اگر تعیین موعد برگذاری این مسابقه در ایران صورت گرفته انتخابی اشتباه است ولی اگر طبق مقررات به این روز ختم میشد ویا تحت امر فدراسیون ورزشی کشور عزیزمان نیست اشکالی ندارد

1395/07/13 @ 21:37
نظر از: متین [عضو] 
5 stars

سلام .

انشاءالله همه بصیرت لازم برای دفاع از مقدساتمان را داشته باشیم .

ممنون از مطلب خوب شما .

1395/07/12 @ 20:52


فرم در حال بارگذاری ...