« ای تاریخ نویسان عالم ، بشکند قلمتان اگر ننویسید بر یاران خمینی چه گذشت.+ عکسگلچینی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد حضرت ولی‌عصر(عجل الله) »

پیام تسلیت حوزه علمیه محدثه به مناسبت درگذشت دکتر امیر معتمدی

نوشته شده توسطرحیمی 18ام خرداد, 1394

جناب مستطاب سرور ارجمند حضرت حجه الاسلام سعید نجفی بروجردی دامت برکاته(موسس محترم حوزه علمیه بروجرد) و جناب آقای علاء الدین بروجردی(نماینده محترم بروجرد در مجلس شورای اسلامی)

درگذشت نابهنگام خواهرزاده برومند و فرهیخته تان مرحوم دکتر امیر معتمدی موجب اندوه خاطر و تالم فراوان گردید. چنین پرواز نابهنگام از سجاده ی نماز به سوی باغ های ملکوت ما را در بهت تماشا فرو برده است.بی شک، فضایلی که آن مرحوم از پدر انقلابی و تلاشگر خود شهید غلامعلی معتمدی و فعالیت خود در عرصه های خدمت رسانی و یاری نیازمندان کسب کرد، توشه ای شایسته برای وی در سرای باقی و جوار حق تعالی است.

طلاب ،اساتید و کادر حوزه علمیه محدثه( سلام الله علیها) این ضایعه دردناک را به شما و خانواده داغدار و محترم تسلیت گفته، از درگاه حضرت سبحان برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارد.

برای ایشان در سرای باقی همقرانی با پدر شهیدشان و همنشینی با اهل صدق و راستی، همچنانی که خود از این دست زیست، مسئلت داریم.


 

 

 بر اساس اطلاعیه جمعیت هلال احمر، «دکتر امیر معتمدی فرزند شهید والامقام مهندس غلامعلی معتمدی از شهدای هفتم تیر و معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در جریان یک ماموریت اداری در کشور ایتالیا و در حین اقامه نماز ظهر و در سجده دعوت حق را لبیک گفت. »

پدر ایشان معاون رفاه وزارت کار و امور اجتماعی بود که در جریان انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی همراه با آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش در هفتم تیر 1360 به شهادت رسیده بود.

 


فرم در حال بارگذاری ...