« قدیمیا...حرف نو رهبر انقلاب برای انتخابات پیش‌رو چیست؟ »

پیام رهبر معظم انقلاب به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

نوشته شده توسطرحیمی 3ام بهمن, 1394

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا:

عزم راسخ و کوشش بی‌وقفه همه جوانان و دانشجویان تنها راه عقیم‌سازی توطئه‌های جبهه دشمن است

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، «عزم راسخ» و «کوشش بی‌وقفه» همه جوانان و دانشجویان ایرانی را تنها راه عقیم‌سازی توطئه‌های جبهه دشمن در برابر ایران اسلامی خواندند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که  در روز(جمعه ۱۳۹۴/۱۱/۰۲) توسط حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا در پنجاهمین نشست سالیانه این اتحادیه در میلان ایتالیا قرائت شد، به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان عزیز

اکنون به پنجاه سالگی اتحادیه‌ی خود رسیده‌اید؛ نهاد مبارکی که هدایت اسلامی و شوق و طراوت ایمان را با خصلت‌های جوانی و دانشجوئی پیوند می‌زند و محصول آن می‌تواند انسان‌های عالم و خردمند و پرهیزگار و با بصیرت باشد.

بکوشید که خود را و اتحادیه را با این هدف‌های بلند و سعادتبار، هر چه بیشتر، همساز و هماهنگ کنید.

کشور و ملت شما برای پیمودن راه طولانی خود به چنین انسانهائی نیازمند است.

عزم راسخ و کوشش بی‌وقفه‌ی شما و همه‌ی جوانان و دانشجویان ایران در همه جا تنها راه برای عقیم‌سازی توطئه‌هائی است که جبهه‌ی دشمن در برابر ایران اسلامی سرافراز، از همه نوع و با ابزارهای گوناگون طراحی می‌کند. دل پر امید و توان پر قدرتِ مادی و معنوی خود را آماده و بهنگام، نگاه دارید و با توکل به خدای علیم و حکیم به پیش بروید. خدا یار و نگهدارتان.

سیّد علی خامنه‌ای
۲۸ دی ۹۴

 


فرم در حال بارگذاری ...