آرشیو برای: "تیر 1394, 02"

رنگ خدا

نوشته شده توسطرحیمی 2ام تیر, 1394
صِبْغَةَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَةً وَنَحْنُ لَهُ عَابِدُونَ(البقرة/138) رنگ خدايي (بپذيريد! رنگ ايمان و توحيد و اسلام؛) و چه رنگي از رنگ خدايي بهتر است؟! و ما تنها او را عبادت مي‌کنيم. بیشتر »

رضوان الهی(1)

نوشته شده توسطرحیمی 2ام تیر, 1394
  عظمت و شرافت ماه مبارک رمضان به گونه اي است كه پيامبر اسلام (صلّی الله علیه و آله و سلّم) و ائمه دين (علیهم السّلام) از مدت ها قبل در انتظار آن به سر مي بردند و در آستانه ورود به فضاي پاك و ملكوتي اش نشاط و شوقي خاص بر آنان غلبه مي كرد و خويشتن را… بیشتر »

چگونه می توانیم از فرصت ماه مبارک رمضان استفاده کنیم؟ +نظر آیت الله شبیری زنجانی درباره برنامه های ورزشی و سریال های ماه رمضان

نوشته شده توسطرحیمی 2ام تیر, 1394
امام صادق عليه السلام : من افطر يوما من شهر رمضان خرج روح الايمان منه هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر) بخورد،روح ايمان از او جدا مى شود من لا یحضره الفقیه ج 2 ، ص 118 ، ح 1892   انسان تا می تواند در این ماه باید به عبادت بپردازد و وجودش را به نور… بیشتر »

اطاعت از ولی امر دستورالعمل سیاسی قرآن است .

نوشته شده توسطرحیمی 2ام تیر, 1394
اولی الامر به ائمه اطهار علیه السلام و جانشینان پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) تفسیر شده است و در زمان غیببت امام زمان(عج) به ولی فقیه جامع الشرایط اطلاق می‌شود. حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی ری‌شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه… بیشتر »

نتایج آزمون ورودی سطح 3 حوزه‌های علمیه خواهران

نوشته شده توسطرحیمی 2ام تیر, 1394
  مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نتایج آزمون ورودی سطح سه(کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد. حجت‌الاسلام محمد احمدی افزود: این نتایج از طریق وبگاه مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir قابل… بیشتر »

شکرگزاری در برابر نعمت های الهی وسیله ای برای رسیدن به کمال است.

نوشته شده توسطرحیمی 2ام تیر, 1394
 یکی از مفاهیم زشتی که دیده می شود این است که انسان دو دوره زندگی داشته است، دوره ای قبل از مدرنیته و تجدد و دوره ای پس از آن است؛ این افراد می گویند انسان ها قبل از دوران مدرنیته به دنبال تکلیف و دانستن خوب و بد بوده و پس از آن تغییر رویه داده و حقوق… بیشتر »

دانلود نرم‌افزار اندروید المراقبات

نوشته شده توسطرحیمی 2ام تیر, 1394
نرم‌افزار اندروید المراقبات ترجمه کتاب «المراقبات» برنامه کامل خودسازی تألیف عارف کامل میرزا جواد‌آقاملکی تبریزی(ره) بوده که توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تولید و بارگذاری شده است. "المراقبات" یا "اعمال السنة" یکی از… بیشتر »

بیشترین و کمترین ساعات روزه داری ماه رمضان در کدام کشور است؟

نوشته شده توسطرحیمی 2ام تیر, 1394
جدیدترین محاسبات مربوط به مدت زمان روزه داری در ماه مبارک زمان از اقصی نقاط جهان نشان می دهد دانمارک با 21 ساعت بیشترین ساعات روزه داری را به خود اختصاص داده است. بنابراین گزارش، آرژانتین با 9 ساعت و 30 دقیقه کمترین ساعات روزه داری ماه مبارک رمضان را… بیشتر »

جشنی برای تلخ‌ترین اتفاق زندگی

نوشته شده توسطرحیمی 2ام تیر, 1394
  وصلتی که همه در تب و تاب رخ دادنش هستند و دعای خیر خود را بدرقه راه زوج خوشبخت می‌کنند، "الهی که سفید بخت شوید"، دعایی که هر پدر و مادری در حق فرزند خود می‌کند. *زوجینی که برای چیدن گل به دادگاه خانواده می‌روند! گل‌های چیده شده از دادگاه‌های خانواده… بیشتر »