« این روزها چادرم را محکم تر می چسبم.ای کاش بودی تا جماران باز هم از "مرگ بر آمریکا" پر می شد. »

استکبار ستیزی برخواسته از روح عدالت خواهی ملت ایران اسلامی است.

نوشته شده توسطرحیمی 13ام آبان, 1394

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بروجرد به مناسبت یوم الله 13 آبان:

روابط ما با آمریکارابطه مظلوم با ظالم ،غارت شده وغارتگر است ما تحت حمایت آمریکا و نه تحت حمایت هیچ قدرتی نیستیم انهایی که خواب رابطه با آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند. امام خمینی(ره)

به گزارش بازتاب بروجرد ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان بروجرد به مناسبت یوم الله 13 آبان با صدور بیانیه ای از آحاد مردم جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دعوت نمود ، متن بیانیه در زیر آمده است.

بسمه تعالی

روابط ما با آمریکا رابطه مظلوم با ظالم ،غارت شده وغارتگر است ما تحت حمایت آمریکا و نه تحت حمایت هیچ قدرتی نیستیم انهایی که خواب رابطه با آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند. امام خمینی(ره)

با اهدای سلام و تحیت محضر مردم انقلابی و در صحنه ایران اسلامی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های بروجردبه مناسبت فرارسیدن بوم ا…13 آبان ضمن دعوت جهت شرکت در راهپیمایی این روز بر خود لازم می بیند نکاتی چند را به حضورتان بیان کند .

انقلاب اسلامی ایران را می توان آینه تمام نمای استکبار ستیزی و آزادی خواهی به معنی الگو در منطقه و جهان بدون تهدید و ارعاب برشمرد. استکبار ستیزی برخواسته از روح عدالت خواهی ملت ایران اسلامی است و روز به روز در دل و جان اقشار مختلف علی الخصوص دانشجویان انقلابی و بصیر تنومند تر و نیرومند تر می گردد.

چه کسی می تواند جنایات آمریکای پلید در حق ملت ایران را نادیده بگیرد؟

جنایات این جرثومه فساد و استکبار را نمی توان به زبان آورد و موارد نقص و چپاول را احصا کرد،13 آبان ماه صدای استقلال خواهی و استکبار ستیزمان را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

لذا دست نشانده های مغفول داخلیشان ، بدانند ملت ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 13 آبان یک بار دیگر حربه آنها را در سلب روحیه استکبار ستیزی ملت ایران خنثی خواهند کرد .

پیاده نظامان رابطه با آمریکا بدانند عادی سازی روابط با آمریکا رویایی است که با خود به گور می برند و سربازان امام خامنه ای در جای جای خاک ایران اسلامی اجازه نمی دهند هیبت شیطانی و جنایات غرب ،خصوصا آمریکا از حافظه ملت ایران پاک شود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان بروجرد


فرم در حال بارگذاری ...