« دانلود اذان با صداها و نواهای ماندگار و مختلفنظر مراجع در خصوص خرافات شب اول ربیع الاول »

بازیگر معروف هالیوود: اذان یکی از زیباترین صوت‌ها در جهان است

نوشته شده توسطرحیمی 10ام آذر, 1395

 
مورگان فریمن بازیگر معروف هالیوودی که برای ساخت فیلم مستندی در مسجد حضور یافته بود، اذان را یکی از زیباترین صوت‌ها در جهان دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از aboutislam.net، مورگان فریمن بازیگر معروف هالیوودی گفته است که اذان، یکی از زیباترین صوت‌ها در جهان می‌باشد.

نظر فریمن درباره اذان در بخشی از قسمت جدید برنامه تلویزیونی مستند شبکه نشنال جئوگرافیک با عنوان «داستان خدا» پخش شد که در آن فریمن به بازدید از یک مسجد رفته و در حال گفتگو با امام جماعت مسجد می‌باشد.

هدف او از شرکت فریمن در این مراسم، ساخت فیلم مستندی با عنوان «داستان خدا» برای شبکه نشنال جئوگرافیک بود و در همین راستا به گفتگو با مسلمانان پرداخته است. این فیلم مستند مینی سریال جدیدی با عنوان «داستان خدا با حضور مورگان فریمن» می‌باشد و در این سریال تلویزیونی فریمن به بررسی و کنکاش در تاریخ ادیان می‌پردازد.

مینی سریال‌های شبکه نشنال جئوگرافیک فریمن را در 20 شهر از 7 کشور مختلف برای یافتن پاسخ به اسراری درباره اعتقادات مذهبی و ایمانی دنبال می‌کند.

اوایل ماه نوامبر نیز ادوین ساموئل، سخنگوی دولت انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا، با تحسین صوت اذان و گذاشتن ویدئویی درباره پخش اذان از بلندگوی مسجد، صدای اذان را تکان دهنده و خارق العاده توصیف کرده بود.

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: مريم [عضو] 
5 stars

سلام
حلول ماه ربیع مبارک
التماس دعا

1395/09/11 @ 10:18
نظر از: خادم المهدی [عضو] 
5 stars

جالب بود

1395/09/11 @ 09:42


فرم در حال بارگذاری ...