« آیت الله غروی اصفهانی روزی هزار بار سوره قدر را می خواندگلچین 70 قطعه مدح و سرود میلاد امام سجاد علیه السلام از مداحان معروف کشور+دانلود »

برای دفاع از دین باید بنیۀ دینی داشت.

نوشته شده توسطرحیمی 21ام اردیبهشت, 1395

حجت الاسلام کرمی:

منبر های یک دقیقه ای/ برای دفاع از دین باید بنیۀ دینی داشتبرای دفاع از دین باید بنیه دینی داشت. بالاترین جرائم معنوی نسبت ناروا دادن به شارع است یعنی همان بدعت . در فضای مجازی هر پستی را کپی می کنیم و توجه نداریم به محتوا.

معاویه لعنة الله علیه استاد استفاده ابزاری از دین بود . وقتی بخواهید موج هایی که منجر به انقلاب می شود مهار کنید باید از راه کارهای احساسی و روش های عوام فریبانه استفاده کنید .

بعد از رسول اکرم صلی ‌الله‌ علیه‌ و ‌آله معاویه برای مشروعیت دینی حکومتش در جامعه اسلامی هم توسل کرد به آیه ای که می فرماید: ورقه ای از درختی نمی افتد مگر با اذن خدا و می گفت : اگر برگی بدون اذن خدا نمی افتد ، پس چگونه من بدون اذن خدا حکومت می کنم و قطعا خدا حکومت مرا تائید می کند .

در جامعه ایمانی و اسلامی انسان برای از بین بردن دین موفق نمی شود مگر با تظاهر به دینداری . معاویه توجیه می کرد که ما بت می سازیم برای بت پرستان تا بنیه اقتصادی جامعه قوی شود و یا وقتی مشروب می ساختند و به کشور های دیگر صادر می کردند توجیه می کرد که فرصت شغلی ایجاد می کنم.

منبع: وارث/بخشی از سخنرانی حجت الاسلام کرمی شب بیست و دوم ماه رمضان در هیئت محبان فاطمه الزهرا در تاریخ 1394/4/18


فرم در حال بارگذاری ...