« نماهنگ «محرم آل یهود» با صدای میثم مطیعیراه بستن تخصص اینهاست »

بی‌کفایتی آل سعود، بی‌کفایتی ارادی و حساب‌شده است/پسر پادشاه عربستان، عامل کشتار حجاج در سرزمین منا بود

نوشته شده توسطرحیمی 4ام مهر, 1394

آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس گفت: این حوادث بی‌کفایتی ارادی و عمدی است، بنیاد استکبار این مولود نامشروع خود را به‌عنوان یک بی‌کفایت در اداره حج، مأمور براندازی حج کرده چون این بی‌کفایتی تنها در حج امسال نبوده است.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر دیروز در خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس در حرم امام رضا (علیه السلام) با اشاره به حوادث غمبار اخیر در منا که به کشته شدن جمع زیادی از حجاج ایرانی منجر شد، با بی‌کفایت خواندن آل سعود در اداره حج، گفت: بی‌کفایتی شیطانی و نابکارانه آل سعود، عید قربان دیروز را بر امت اسلام تبدیل به عزا کرد و این فاجعه نابکارانه برحسب این بی‌کفایتی در عرصه زندگی مسلمانان فاجعه‌ای به وجود آورد.

وی ادامه داد: این بی‌کفایتی، بی‌کفایتی حساب‌شده است و توسط استکبار مدیریت‌شده است.

وهابیت برای براندازی حج بر سرزمین مقدس مسلط شده‌اند

امام جمعه مشهد مقدس خاطر نشان کرد: جاسوس انگلیسی، مستر همفری در خاطرات خودش می‌گوید هدف ما از تأسیس وهابیت این است که مسجدالحرام و کعبه براندازی شود، حج براندازی شود، مدینه براندازی شود، بایستی حج به‌عنوان یک کنگره اسلامی در دنیا وجود نداشته باشد، این‌ها از روز اول که خاندان نجس العین آل سعود را بر سرنوشت مردم و مقدرات سرزمین مقدس مدینه و مکه مسلط کرده‌اند، به‌قصد براندازی اساس حج بوده است.

بی‌کفایتی آل سعود، بی‌کفایتی ارادی و حساب‌شده است

وی با بیان اینکه این بی‌کفایتی، یک بی‌کفایتی طبیعی نیست، گفت: این حوادث بی‌کفایتی ارادی و عمدی است، بنیاد استکبار این مولود نامشروع خود را به‌عنوان یک بی‌کفایت در اداره حج، مأمور براندازی حج کرده چون این بی‌کفایتی تنها در حج امسال نبوده است.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: سال 1354 بنده در منا شاهد آن آتش‌سوزی بزرگ بودم که 4 هزار نفر در آن آتش‌سوزی نابود شدند و انسان‌ها وسط آتش ضجه می‌زدند؛ هلیکوپترهای فیلم‌برداری از بالا فیلم‌برداری می‌کرد، آنان با چند ماشین آتش‌نشانی که راه‌ها بسته بود می‌خواستند آتش را خاموش کنند، لااقل برای آتش‌نشانی از امکانات هوایی، هواپیما و هلیکوپتر استفاده نمی‌کردند برای این‌که مردم در آتش بسوزند، این را بنده سال 54 شاهد بودم.


سابقه کشته شدن حجاج در مدیریت آل سعود بر حج

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در سال 1990 برحسب ازدحام جمعیت در تونل منتهی به مسجد الاحرام، 1426 نفر کشته شدند، در سال 1992، دو سال بعدش بر اثر ازدحام بر روی پل جمرات، 270 زائر از بالا پرتاب شدند به پایین و کشته شدند، در سال 1998، درست دو سال بعد، 118 نفر از حجاج در رمی جمرات کشته شدند، در سال 2004، سال 1382 در رمی جمرات، 244 نفر به شهادت رسیدند، در سال 2006، در ورودی شرقی جمرات، 345 نفر بر اثر ازدحام کشته شدند.

وی افزود: در همین 2006 بر اثر فروریختن یک ساختمان هتل 8 طبقه، 70 نفر زائر آسیایی کشته شدند، در سال 1997 در آتش‌سوزی گسترده، 340 حاجی به شهادت رسیدند و 150 نفر زخمی شدند و امسال هم این دو حادثه بزرگ، سقوط جرثقیل؛ که عرفان العلاوی، مؤسس مؤسسه میراث اسلامی مکه خودش گفته، می‌گوید حادثه سقوط جرثقیل، این اهمال دولت و مسؤولین سعودی بوده است.

جرثقیل سقوط کرده متعلق به پسر پادشاه عربستان است

امام جمعه مشهد با اشاره به سقوط اخیر جرثقیل در مکه، گفت: این جرثقیلی که سقوط کرد، مربوط به شرکت ساختمانی «نسماء» بوده که متعلق به پسر ملک سلمان، پسر پادشاه عربستان بوده و جرثقیلش سقوط کرده در مسجد الاحرام و مردم کشته شدند، یعنی این اثر مستقیم جنایت این حکومت نابکار است، اصلاً مسئله طوفان وسط نبوده؛ می‌گویند پیچ و مهره‌های این جرثقیل بازشده بوده و بر اثر طوفان نبوده این قضیه، این کشتار عمدی حجاج بود.

ممانعت ورود تیم پزشکی ایران عامل افزایش کشته‌ها

وی ادامه داد: در حادثه دیروز، آقای استاندار گفتند، دیشب مدیرکل سازمان حج خراسان تماس گرفته و گفته هزار جنازه را برده‌اند، الآن 500 تا روی زمین است، بالای 1500 کشته حادثه دیروز بوده و در این حادثه روز گذشته، جنایت دیگری انجام داده‌اند.

آیت الله علم الهدی خاطر نشان کرد: گروه امدادی بعثه حج ایرانی گفته است ما طبیب داریم، گروه‌درمانی داریم، امکانات درمانی داریم، بگذارید حجاج ایرانی را نجات دهیم، جلوی این‌ها را گرفته‌اند و نگذاشته‌اند کمک کنند، این عزیزان ما در خراسان، در گلستان و سایر هم‌وطنان ما عمداً کشته شدند و نگذاشتند برادران و خواهران گروه امدادی به آنان برسند، شاید اگر به این‌ها می‌رسیدند، این‌ها نجات پیدا می‌کردند و از دست نمی‌رفتند، جنایت آل سعود حد ندارد.

پسر پادشاه عربستان، عامل کشتار حجاج در سرزمین منا

وی ادامه داد: روزنامه‌های کشورهای عربی نوشته‌اند، البته بعد دولت سعودی تکذیب کرده و این تکذیب هیچ دلیلی ندارد، آن‌ها که نوشته‌اند، با دلیل و شاهد عینی نوشته‌اند، با نظر شاهد عینی این‌ها را پخش کرده‌اند؛ گفته‌اند مردم ازیک‌طرف به‌طرف جمرات می‌رفتند و از طرف دیگر برمی‌گشتند، این خیابانی که مربوط به برگشت حجاج بوده، اسکورت سلطنتی محمد بن سلمان، پسر پادشاه سعودی که همه‌کاره است و همه جنایت‌ها را او انجام می‌دهد، به عکس حرکت مردم،، با 350 نیروی امنیتی و وسایل و برخلاف حرکت مردم از توی خیابانی که مردم می‌آمدند، از آن خیابان حرکت می‌کردند به‌طرف کاخ خراب‌شده‌شان می رفته است.

قربانی کردن انسان‌ها به دست آل سعود در دوران قرون‌وسطایی هم سابقه ندارد

امام جمعه مشهد تأکید کرد: مردمی که در این مسیر بودند، با این اسکورت برخورد کردند، برگشته‌اند با این خیابانی که جمعیت داشته با طرف جمرات می‌رفته، آن جمعیت ریخته‌اند به سر این جمعیت بر اثر فشار اسکورت این حادثه به وجود آمده؛ قصه در قرون‌وسطایی بی‌نظیر است، حکام مستبد دیکتاتور قرون‌وسطایی در حرکتشان رعیت را قربانی می‌کردند و این حرکت، از این عناصر ناپاک به این صورت انجام‌گرفته است.

جریان تبلیغی انحرافی آل سعود

وی با بیان اینکه عربستان به دنبال راه اندازی جریان تبلیغی دروغین است، گفت: یک جریان تبلیغاتی با فرافکنی می خواهد اینطور نشان دهد که ایرانی‌ها شعار می‌دادند و چون شعار می‌دادند، درگیری شده و به جان هم افتاده‌اند، در حالی که شعار مربوط به برائت از مشرکین در عرفات بوده نه در منا، این قضیه را ببینید، در این حد فرافکنی، در این حد کذب و دروغ؟

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: اکنون ما در عزای صدها عزیز خودمان هستیم، ما به خاک نشسته‌ایم در مقابل این بی‌بندوباری‌ها و خود ملک سلمان از توی قصرش، از پشت شیشه همه منظره را می‌دیده و بعد هم گفته یک عده از مسؤولین را گردن بزنید که کوتاهی کرده‌اند، اگر بنای بر گردن زدن گنه‌کار است، اول باید پسر خودش را گردن بزند، او با اسکورتش آمده باعث این جنایت شده است

پسر ملک سلمان را باید گردن بزنند نه چند پلیس بدبخت را

وی خاطر نشان کرد: چه کسی را گردن می‌زنند؟ چهارتا پلیس بیچاره بدبخت از زندگی افتاده را، فکر می‌کنند به این وسیله آنان را بکشند و خانواده‌های آنان را عزادار کنند به خاطر عیاشی‌ها، خوش‌گذرانی‌ها و قدرت پروری های خودشان؛ مشکل حل می شود، این تنها یک جنایت عربستان در منا نبوده، همین دیروز عناصر مزدور عربستان در صنعا با دو انتحاری، مردم را در نماز عید قربان به خاک و خون کشیده‌اند و منفجر کرده‌اند و همین دیروز، جنگنده‌های عربستانی، مردم نمازگزار یمن را بمباران کردند و همین دیروز، عناصر مزدور عربستان در داعش، چهار شهر شیعه‌نشین در سوریه، فوعه، کفریا، نبل و الزهرا را محاصره کردند که الآن در حال سقوط است و زن و بچه را به خاک و خون کشیده‌اند، جنایت این نابکاران حد ندارد و تنها در کشتار منا و مکه نیست و چرا این‌جور شد؟ به خاطر نفوذ آمریکا.

هشدار مقام معظم رهبری نسبت به نفوذ سیاسی آمریکا

امام جمعه مشهد گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «نفوذ سیاسی آمریکا از نفوذ اقتصادی خطرناک‌تر است»، یک آمریکا و یک انگلستان آمد در این مردم از 200 سال پیش نفوذ کرد، نفوذش را به آمریکا سپرد و نتیجه‌اش، این‌همه جنایت در مقدس‌ترین و محترم‌ترین سرزمین‌های اسلامی است.

ریاست عربستان بر حقوق بشر، نشان داد بشر و حقوق آن ملعبه استکبار است

وی تأکید کرد: این نظام به این جنایتگری، به این بیدادگری، حامی تروریسم در دنیا، این را آمدند دو روز قبل رییس حقوق بشر در سازمان ملل کرده‌اند ، عربستان شده رییس حقوق بشر، حالا فهمیدید حقوق بشر افسانه است؟ حالا فهمیدید بشر و حقوقش ملعبه آمریکاست؟ حالا معلوم شد همه این حرف‌ها و سازمان‌ها بین‌المللی، همه دست‌سازهای استعمارگر برای استکبار جهانی در دنیا هستند؟ دیگر سازمان ملل توی این کره زمین آبرو دارد وقتی رییس سازمان حقوق بشرش عربستان سعودی باشد بااین‌همه جنایت؟

آیت الله علم الهدی افزود: ما باید بیدارباشیم به هشدار این رهبر حکیم پیامبرگونه توجه کنیم و گوش دهیم، نگذاریم امریکا نفوذ کند، عزیزان مسؤول ما، چه چیز را می‌گویند جهان؟ دیگر فضای بعد از برجام، جهان برای ما آماده‌شده؟ امریکا جهان است؟ دو تا کشور آمریکا و اروپا جهانند؟ جهان با شما چه می‌کند بعد از برجام؟ فضای بعد از برجام به جهان آماده‌شده؟ این‌ها جهانند؟

مسؤولان کشور بدانند آمریکا، جهان نیست، گرگ مسلط بر بشر است

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بارها گفته‌اند آمریکا جهان نیست، آمریکا یک گرگ مسلط بر بشر است که برای تثبیت استکباری خودش، انواع و اقسام درندگی‌های بی‌سابقه در تاریخ بشریت را انجام می‌دهد.

اعلام عزا از سوی رهبری، اعلام عزاداری بقیة‌الله است/ شهرها را سیاه‌پوش کنید

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری عزای عمومی اعلام کرده‌اند، معنای اعلام عزای عمومی به‌وسیله مقام معظم رهبری با اعلام عزای عمومی به‌وسیله دولت فرق می‌کند، ایشان حجت امام زمان(عج) هستند اعلام عزای عمومی کرده یعنی وجود اقدس بقیه‌الله عزادار است، این اعلام عزای عمومی را محترم بشمارید، سیاه بپوشید، عزادار شوید، مدیریت‌های شهری شهرها را سیاه‌پوش کنند، پرچم‌های سیاه بلند کنند، نایب امام زمان(عج) اعلام عزا کرد چون امام زمان(عج) عزادارند.

وی در پایان اضافه کرد: این عزیزان ما ان شاالله با شهدا محشور می‌شوند، آینده آخرت آنان در ناز و نعمت و حشر با شهدای کربلاست و روی سیاه و افتضاح و بی‌آبرویی برای این عامل مزدور ناپاک آمریکایی، آل سعود و حکومت سعودی در برابر این جنایت‌ها باقی خواهد ماند.

منبع: فتن

 


فرم در حال بارگذاری ...