« از حسین علیه السلام باید آموختاحترام به سادات چگونه یک مجوسی را مسلمان کرد. »

تربیت روحانی‌ نما توسط آمریکا

نوشته شده توسطرحیمی 4ام آبان, 1391

     به گزارش ادیان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد موسوی در همایش تقریب مذاهب اسلامی در مکه مکرمه با بیان اینکه اگر در گذشته حمله فرهنگی دشمنان به مسلمانان مخفیانه و پنهانی بود اما در شرایط فعلی این حملات آشکارا شده است، گفت: بعد از حادثه 11 سپتامبر برخی از غربی ها، شمشیر را برای مقابله با مسلمانان از رو بسته اند.

     رئیس سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه هم اکنون استکبار جهانی تهی کردن اسلام از درون را هدف گذاری کرده است، تصریح کرد: بر این اساس مسلمانان عامل تمامی قتل‌ها، جنایات، حملات تروریستی و وحشت در جهان معرفی کرده‌اند.

     مشاور رئیس جمهور با اشاره به اهانت‌های اخیر به ساحت مقدس حضرت محمد (ص)، اظهار داشت: از سوی دیگر استکبار جهانی قصد شعله ور کردن جنگ میان مسلمانان و مسیحیان را دارد و در این شرایط باید جهان اسلام هوشیارتر از گذشته عمل کند.

     این مقام مسئول با یادآوری اینکه گرانی، تورم و بحران اقتصادی موجب شده ذهن مسلمانان بیشتر درگیر این مسائل باشد، بیان کرد: دشمن در این جنگ و با استفاده از امپراطوری رسانه ای خود کتاب مقدس قرآن به عنوان خط قرمز تمامی مسلمانان جهان را هدف گرفته است.

     این عضو شورای عالی حج از تربیت روحانی نماهایی توسط یکی از معاونت‌های وزارت خارجه آمریکا، تبیین کرد: با برگزاری دوره‌های فشرده آموزشی به این افراد و رجال دینی آموزش اسلام آمریکایی می دهند.

     حجت الاسلام و المسلمین موسوی هدف از آموزش این رجال دینی را گسترش اسلام آمریکایی عنوان کرد و افزود: این روحانیان با تربیت اسلام آمریکایی، سنت و دین اسلام مورد نظر آمریکا را در جهان ترویج می کنند.

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(1)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
4.0 stars
(4.0)
نظر از: مدرسه علمیه الزهرا س محمود آباد [عضو] 
مدرسه علمیه الزهرا س محمود آباد

حواس ها جمع جمع. هوشیار باشیم و بیدار. دشمن این بار با اعتقادات مان بازی می کند! مبادا دشمن شاد شویم!.

1391/08/07 @ 08:25
نظر از: میرعسی خانی [عضو] 

هیچ تعجبی نداره …دشمن برنامه ریزی های کلانی داره ماهم باید کلان نگر باشیم ومبارزاتمان کوتاه مدت نباشه…
موفق باشید

1391/08/06 @ 12:06
نظر از: مدیریت استان مازندران [عضو] 
3 stars

خداوند شر دشمنان را به خودشان برگرداند. هر چقدر هم برنامه ریزی کنند باز ید الله فوق ایدیهم است.التماس دعا. به وبلاگ ما هم سری بزنید. خوشحال می شویم.

1391/08/06 @ 10:27
نظر از: مدرسه علمیه امام خمینی ره رباط کریم [عضو] 
5 stars

عيد سعيد «قربان»، مبارك.

1391/08/04 @ 23:17
نظر از: عمادی [عضو] 

عید بزرگ مسلمانان بر شما مبارک

1391/08/04 @ 20:47


فرم در حال بارگذاری ...