« معنویت و عرفان امام حسین علیه السلاممولودی خوانی حاج محمود کریمی شب ولادت امام حسین علیه السلام سال94+ دانلود »

خداشناسی یک راه بیشتر ندارد، آن هم راه علی علیه السلام است!

نوشته شده توسطرحیمی 20ام اردیبهشت, 1395
پیامبر صلی الله به امیرالمومنین علیه السلام می فرمایند: بعد من این امت، هفتاد و سه فرقه خواهند شد. که فقط یک فرقه اهل نجات خواهند بود آن هم شیعیان تو هستند.

 

منبرهای یک دقیقه ای/ خداشناسی یک راه بیشتر ندارد، آن هم راه علی(ع) است!خداشناسی یک راه بیشتر ندارد، پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند:

«عَلِیٌّ مَعَ الْحَقِّ وَ الْحَقُّ مَعَ عَلِیٍّ»

علی علیه السلام مدار حق است. خداشناسی و توحید فقط از مسیر امامت امکان پذیر خواهد بود.

پیامبر صلی الله به امیرالمومنین علیه السلام می فرمایند: بعد من این امت، هفتاد و سه فرقه خواهند شد. که فقط یک فرقه اهل نجات خواهند بود آن هم شیعیان تو هستند .

حتی قرآن کریم بدون امام می شود کتاب گمراهی. قرآن بدون امام می شود قرآن وهابی ها و سلفی های امروز. می شود قرآن صفین. این قرآن ما را به امام هدایت می کند و وقتی که امام نباشد، این هدایت باعث گمراهی خواهد شد .

بحث غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هم اگر درست تبیین نشود باعث گمراهی خواهد بود .

امام جاده رسیدن به خداست. حرکت بدون امام به توحید نمی انجامد .حتی اگر تمام روز و شب در نماز و عبادت باشیم. برای مثال زبیر. زبیر برای اسلام بسیار کوشید اما با علی نبود و گمراه شد .

غیبت امام زمان عج الله در برابر حضور نیست بلکه در برابر ظهور است. برای مثال همه نفس می کشند پس اکسیژن حاضر است. ولی ظاهر نیست. غیبت امام زمان عجل الله هم همین گونه است. سیستم مدیریتی امام زمان  پنهان است و خیلی از بلاها و فتنه هایی که از ما دفع می شود به خاطر وجود مقدس امام زمان است.

منبع: وارث/بخشی از سخنرانی حجت الاسلام میرزامحمدی درجشن میلاد امام حسن عسگری علیه السلام در حسینیه موسی بن جعفر علیه السلام ؛ 18 بهمن 1392


فرم در حال بارگذاری ...