« نوروز در گذر تاريخپیام حوزه علمیه محدثه به مناسبت ارتحال آیت الله موسوی لاری »

دیدار اساتید،کادر و طلاب حوزه محدثه بروجرد با خانواده شهید "مهدی فطرس"

نوشته شده توسطرحیمی 23ام اسفند, 1391

طلاب ،کادر و اساتید حوزه علمیه محدثه درتاریخ چهارشنبه 22 اسفند به منظور عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت پاسدار “مهدی فطرس” در بیت حاج آقا فطرس حضور یافتند.

شهید “مهدی فطرس ” درسال 77-78 وارد حوزه علمیه ولی عصر (عج) بروجرد گردید و در همان اوائل علاقه وافری به ارگانهای انقلابی از جمله سپاه پاسداران داشت و همین امر باعث شد که از حوزه انصراف داده و مشغول به امر مهم پاسداری (سپاه قدس) شود.

در سالهای اخیر که سپاه مرزهای غربی را تحویل گرفت،ایشان هم جزو افرادی بود که در خط مقدم جبهه های علیه نیروهای پژاک وارد عمل شد و در نهایت در تاریخ 01/12/1391 به آرزوی دیرینه خود دست یافت.

 پدر ایشان (حاج آقا فطرس)از روحانیون صاحب نام و خوشنام شهرستان و استان محسوب می شود و مدتهاست که در مسجد دوخواهران واقع در خیابان شریعتی بروجرد امام جماعت می باشد.ایشان علاوه بر کسب  فیض از علمای بنام حوزه در امر مبارزات علیه رژیم ستمشاهی بسیار فعال بودند.

در سخنرانی و وداعی که ایشان با فرزند خود داشتند ، فرزند خود را قربانی امام زمان خواندند و تقاضای قبولی این قربانی را از امام زمان (عج)  مسالت نمودند که این امر نشان مهذب بودن نفس ایشان می باشد.

طلاب حوزه علمیه محدثه بروجرد در این دیدار ضمن عرض تبریک و تسلیت به پدر بزرگوار ایشان و دیگر اعضای خانواده ، برای آن شهید عزیز علو درجات را از خداوند منان مسالت نمودند.

http://sangariha.com/i/attachments/1/1361456122528664_large.jpg

تصایری از مراسم تشییع شهید “مهدی فطرس” که با تشییع پیکر پاک شهید فرشید کلالی همزمان برگزار شد.شهید کلالی - از پرسنل نیروی انتظامی بروجرد -  با شلیک مستقیم به قلب وی و توسط اشرار در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

روحشان شاد و قرین رحمتهای بیکران الهی!

http://www.borujerdtimes.ir/photos/tornado/shohada/tashie/1.jpg

 

http://www.borujerdtimes.ir/photos/tornado/shohada/tashie/3.jpg

 

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(0)
4 ستاره:
 
(1)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
4.0 stars
(4.0)
نظر از: گنج خانی [عضو] 

من شنیدم که شما فصل بهاری، آقا / به دل خسته ما صبر و قراری، آقا / عمر امسال گذشت و خبری از تو نشد / هوس آمدن این جمعه نداری، آقا ؟ / در هیاهوی شب عید تو را گم کردیم / غافل از اینکه شما اصل بهاری، آقا.
با مطلبی با عنوان ” ورود امام زمان اکیدا ممنوع!” بروز هستم و منتظر حضور و نظر گرم و پر مهرتون .
اللهم عجل لولیک الفرج
آسمونی باشید .

1391/12/27 @ 09:21
نظر از: صدرارحامی [عضو] 
4 stars

با سلام و احترام

خانه تکانی، رسم قدیمی همه منتظران بهار است؛ خانه تکانی دل را برای رسیدن بهار دلها، مهدی زهرا فراموش نکنیم،سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینمایم.

التماس دعا

1391/12/26 @ 22:21


فرم در حال بارگذاری ...