« معرفی و آشنایی کتاب ضد مسیح اسلامیمعرفی کتاب "طلبه و راه و رسم زندگی" »

لوح فشرده "آثار شیخ بهایی" منتشر شد

نوشته شده توسطرحیمی 1ام اردیبهشت, 1392

  معرفی لوح فشرده شیخ بهایی(ره) 


  جمعی از فعالان فرهنگی ایتالیا با حضور در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، با روند تولید نرم افزارهای اسلامی و قرآنی آشنا شدند. 


 http://www.hawzahnews.com/uploads/l_146860.jpg

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیر بین الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در حاشیه این بازدید، در نشستی با فعالان فرهنگی تورینو با اشاره به سالروز وفات محمد بن حسین عاملی معرف به شیخ بهایی، اظهارداشت: لوح فشرده این عالم ربانی با 29 عنوان کتاب در قالب 118 جلد از آثار ایشان، به همت مرکز نور تولید شده است.

محسن مس چی ادامه داد: این مجموعه آثار با هدف تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان حوزه و دانشگاه تولید شده و متن کامل 19 عنوان کتاب در 118 جلد از آثار شیخ بهایی در موضوعاتی از جمله فقه، رجال، ادبیات، دعا و زیارت در آن ارائه شده است.

وی بیان داشت: زندگی نامه، شخصیت شناسی و کتاب شناسی مربوط به شیخ بهایی و همچنین ارائه بیش از 200 قطعه فیلم و تصویر مرتبط با این شخصیت برجسته از دیگر ویژگیهای این لوح فشرده است.

مس چی به قابلیت های فنی و پژوهشی این لوح اشاره کرد و گفت: قابلیت جستجوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست کتب، جستجوی موضوعی در بیش از پنج هزار و 500 عنوان باب به وسیله فهرست گزینشی مقایسه متون کتب برنامه با یکدیگر، متن کامل و ترجمه قرآن کریم به همراه امکان جستجو در آیات، متن کامل 10 دوره لغت نامه فارسی و عربی در 62 جلد با قابلیت جستجو، قابلیتهای پژوهشی، یادداشت یادداشت برداری، ذخیره، ویرایش و چاپ متن از دیگر ویژگیهای لوح فشرده مجموعه آثار شیخ بهایی است.

علاقهمندان میتوانند جهت تهیه این نرم افزار به آدرس اینترنتی www.noorshop.com مراجعه کنند

نظر از: زهره جباری [عضو] 

سلام
ممنون استفاده کردیم

1392/02/02 @ 11:45


فرم در حال بارگذاری ...